Volgens mij ligt iedereen al op 1 oor, kom toch ook nog even welterusten zeggen. Viva en Damber weg,:vak02: :dag:Mar weer een plaatsje gestegen! En Toos en Roanna natuurlijk ook!!
Lekker gewerkt vandaag, de laatste zakcentjes voor de vakantie verdiend.
En vanaaf een heerlijke avond gehad met A! Lekker uit geweest, en heel veel bij gebabbeld :wub: ! Ook gepraat trouwens
.
Morgen komt hij weer, dan gaan we samen naar de verjaardag van mijn moeder, hoe burgerlijk, en hoe leuk!
**
@ Beps, laat je niet op je kop zitten, het is afgunst!
@ Bloem, haha, zie straks alleen maar die vlag van jou, wat staat er eigenlijk op?
@ Marion, mmmmm kebab, 2 weken geleden heeft A hier gekookt voor mij en mijn familie, Adana Kebab, ernstig lekker, hoor.
@ En allemaal, xxxxxx
Zal morgen weinig tijd hebben, om 9 uur werken, laat thuis, A opwachten en de hondjes verzorgen, en dan naar Annem verjaardag, Dus waarschijnlijk tot maandag, arkadasimler, xxx
Zo een dag die weer te vroeg begint, maar ja, ik moet nu eenmaal werken
Ik heb heerlijk geslapen, en om een uurtje of 5 was de slaap op, nog een uurtje liggen dommelen en eruit.
Over 15 min weg, dan hoop ik dat het vandaag rustiger is, en ik me af en toe kan melden
Tot straks of anders vanaaf!
T00s: 30 September nog een weekje ADR:TURKEY:
Roanna: 30 September weekje ADR:TURKEY:
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Ik weer vroeg wakker.Heb het gevoel dat ik jullie een beetje verwaarloos.
Beps,weer aan het werk,hoop dat dit een betere dag wordt dan gisteren
Roanna en Toos,lekker bovenaan in het rijtje nog 2 dagen heerlijk
Mar,leuke avond gehad en vandaag weer een drukke dag.Gefeliciteerd met je mams.
Bloem,een mooie vlag binnen,dus we zullen je zeker wel gaan zien op tv.
Marion,lekker uiteten geweest en J weer gewonnen en nog gescoord ook.
fijne dag allemaal
Zo t begint iig beter dan gister. Wat rustiger enzo…
Goeiesmorgens op deze mooie zondag :zon02:
@Trl::kus:
@Beps: Een betere start dan gister, houwen zo. Werk ze vandaag en succes
@Marion: Iskender gegeten, alleen geen yoghurt. Nam het de volgende keer ook zelf mee. Je komt zo al wel een beetje in de stemming
@Roanna: Gedeelde numero unohttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dansen/dansengiraffen.gif
morninkkkkkk!!
@ mar de canadese vlag is t. denk dat ik em zo laat en nix erop zet…misschien ook nog wel… we’ll see
@ marion waaaattt? een turks restaurant zonder turkse yoghurt??! en hoe maken ze dan beps walnoten met honing en yoghurt toetje??!! :tssk: maar de kofte was ook lekker?~!!
@ beps alweer druk aan de arbeid… ikke slecht geslapen en moet proberen heel de dag verder wakker te blijven en dan vanaaf vroeg naar bed, goed slapen en morgen weer fit… bij mij is de slaap bijna nooit op
ja… om 9h 's avonds! hahaha
@ roanna, mensen als ik kunnen ook heeeeel veel verzamelen hoor!! wil je nie weten!1 hihihi… er ligt hier ergens nog post tussen de 800 ansichtkaarten…
@ toos nog plannen vandaag?
@ trl als je ons nou verwaarloosd voor superduperleuke gezellige dingen waar je blij en vrolijk van wordt vind ik het niet erg…!! hoe is het nu met het namen dillema?
Mogge Bloem, plannen voor vandaag. Koffer pakken en van t :zon02: genieten. En jij? Ook nog plannen
Goedemorgen all.
@Bloem: Oh, dus ik ben niet de enige met zo’n archief? :unibrow: Wat ben je trouwens vroeg vandaag!!! Kun je ook wat langer genieten van het :zon02:.
@Toos: Ja, heb je 'm gezien. Goed he!!! Hoeveel dagen vanaf nu eigenlijk nog? Jullie gaan toch naar hetzelfde als wij? :unibrow:
Ik heb er zo’n zin an en de weervooruitzichten zijn goed en volgens Stacey kan het nog 30 graden worden.
@Beps: Heeft het zeker erg druk, dat ze nu niet even mee kan beppen. :unibrow: Beps… mocht je het lezen… werkse en laat je niet gek maken.
@TRL: :kus:
Ik ben trouwens ook best nog wel even druk vandaag. Heb net het bed afgehaald en zit al in de machine en kan zo nog lekker naar buiten om te wappperen.
@Roanna: Voor mij op de kop af nog 1.5 dag. Gaan we naar hetzelfde, echt waar. Wat een verrassing. O ja jij bent degene die de hele week bier gaat halen voor hub toch? Nou een fotootje dan maar, zou heel vervelend als je het voor de verkeerde doet:D
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dansen/danser.gif
@Linda: :dag: Goed van de FCT he!! Was je nog wezen kijken?
Wij vertrekken morgennacht zo rond de klok van 1 richting schiphol, lig jij nog lekker in je mandje te knorren
@Toos: Mooie foto van je hubs. Dacht ook al wel, dat hij er zo ongeveer uit zou zien. Zal ook even een foto van mij hierbij zetten, weet hij ook, wie toch iedere keer dat bier komt brengen. :unibrow:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bier/16.gif
Wij gaan op dinsdagochtend met de trein van 7 uur rechtstreeks naar Schiphol. Mijn zwager brengt ons even naar het station, dus komt helemaal goed. (hoop ik)
Dan ben jij er al bijna !!!
Als jij op de trein stapt zitten wij al in de lucht, tenminste dat is de bedoeling. Dochter en schoonzoon halen en brengen ons, dus lekker makkelijk dit keer
Maargoed, ik ga even badderen nu. Even het overtollige haar weghalen, hier en daar. ![]()
Heb momenteel alle apparaten wat mee gaat, op de opladers staan dus… ik kan bijna weg! :zon02:
Wat ben jij vlot met alles, moet ik allemaal nog doen. O en ik heb al gestreken en in de kast gelegd, dusss gaat niet mee dit keer. Moet nog wel mn camera en zo klaarleggen.
@roanna: ja goed he, tuurlijk ben ik geweest
Dat is te hopen, anders kan je nog altijd met de volgende vlucht mee. :unibrow:
Die service hebben wij niet, maar och… ik denk dat wij met de trein sneller op Schiphol zijn, dan met de auto, gezien het tijdstip dat wij er moeten zijn. En terug … busje al geregeld. ![]()
Ga nu badderen. Alweer? :zon:
Iedereen nog een fijne dag verder. Geniet nog even van deze mooie dag :zon02:.
Tot laters vast wel weer.
ola2
ikke zo vroeg op want ik had hondenuitlaatdienst… broer heeft nu een vriendin he?! dus die heeft andere dingen te doen in t weekend en paps en mams zijn samen werken, broodjes smeren voor de skybox in de arena enzo…
maar goed, ben weer thuis en helemaal gammel… gaaaappp
wat zijn jullie toch allemaal druk in de weer altijd met op vakantie gaan?! gewoon 2dg vantevoren alles wassen, als t schoon en droog is in de koffer flikkeren en klaaaaar… als ik hoor wat viva allemaal doet voor ze op vakantie gaat… geen wonder dat die een week moet uitrusten… als ze niet zou gaan zou ze ook nie zo moe zijn… maar goed, ieder zn eigen ding…
je hebt chaootjes en je hebt orginizers he?!