Zo nu ff rustig, gelukkig. Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind hoor, dat bellen en die drukte. Als ik alleen nog bellen mag vind ik het ook goed! Krijg al veel diensten erbij, dus kom toch wel aan mn uurtjes…
Lees over badderen, koffers pakken, hondenuitlaatservice en noem maar op…
Als ik dat lees ben ik ook weer aan vakantie toe haha!!!
Meld me straks weer :dag:
Toos/Roanna/Marion aan het inpakken en reisklaar maken…
Beps aan het werk…
Ik heb lekker een lazy sunday…lekker heen en weer zappen tussen WK wielrennen en de GP van Singapore…en daarbij hoort natuurlijk eten;heb al 2 broodjes hamburger op,straks moet een zak hamkaas eraan geloven,tevens ook 3 sates met pindasaus en brood plus nog een homp kaas
@hans: geniet van alles!!! Als ik dat zo lees denk ik waar moet ik het kwijt en wordt al misselijk hahahaha.
@Toos & ROanna: ikke jaloers maar ik wens jullie wel een hele fijne vakantie in ADR toe!!!Ik heb tijdens mij vakantie iedereen al gewaarschuwd dat jullie er aan komen!
@Jac: Dank je wel en dat zal zeker wel gaan lukken, helemaal nu ik weet dat ze daar weten dat wij eraan komen. :unibrow: :unibrow: Hopenlijk kriijgen we dan ook de mooiste kamers. Hi, hi.
Zo, boven nu alles aan kant. Heb mezelf ook al aan kant. :unibrow: Alles ziet er weer mooi glad uit.
Koffer nog even nagelopen. Zit dacht ik nu alles wel in, op de batterij/telelfoonladers na.
Morgen even hier beneden nog een beetje aan de slag, als kokkie naar de reva gaat. Tja Bloem… kan er niks aan doen. Ik ben lang niet zo’n poetsert als Viva, maar vind het altijd wel lekker om het huis opgeruimd en een beetje schoon achter te laten. Heb ik altijd al wel gehad, maarja, wat je zegt, ieder zijn/haar ding. Die doet 't zo en de ander weer zo. Gelukkig ook maar!
Zo, ik ben er ook klaar voor, nou ja bijna. Morgen nog wat laatste dingen, make up, ipod en telefoon, die liggen nu op te laden. Strijk ligt in de kast, camera in mn handbagage. Toko is rechtgetrokken, met de franse slag want dochter is toch thuis @Hans: Wat een combi, nou ja je zult wel honger krijgen van al dat sport kijken @Roanna: Jij ook al in de startblokken @Jac: Ze zijn al voorbereid dat ik kom, krijg zelfs al geen bandje meer en hoef de papierwinkel niet meer in te vullen, alleen handtekening en paspoortnummer
Haha… we helpen jullie wel alles te onthouden he, wat er in die koffer moet…
(portomonee, pasjes, cc, paspoorten, tickets…)
Ik ben thuis ga zo eten, erg burgerlijk voor de zondag: karbo met aardappels en spruitjes(ach moet zo af en toe eens nederlander zijn zeg maar)
en dan lekker tv van gister kijken!
@ beps enjoy… en laatst had je toch ookal hollands??
@ toos das idd wel lekker makkelijk! gewoon kopie van t formuliertje van juni en nieuwe handtekening eronder en voila, klaaaaar… naar de bar!! hahah
@Toos: Ja hoor. Hier ook alles (bijna) op orde. Dus wij moeten rekening houden met een hele administratie eer wij het hotel en de kamer mogen betreden? Nouja… als ze maar een rookvrijekamer voor me hebben. :unibrow: De rest maakt het mij niet uit waar ik zit en hoe hoog. Wil ook best nog wel een bandje om, want dat heb ik nog nooit gehad. :unibrow: :unibrow: Armbandje toch? Geen zwemband toch? Hi, hi.
@Beps: Fijn, dat jij ons ook helpt te onthouden. Hebben we echt nodig.
Beps dat hadden wij vrijdag gegeten. Nu gaan we rijst met groentesmoer met pindasaus eten. Heeft kokkie vanmiddag weer in elkaar geflanst.
Ook weer thuis,cluppie gewonnen,wel moeizaam maar t gaat om de punten.En nu moe,begin het nu wel te merken,maar ja,gewoon doorgaan.
Bloem,namen ben er nog steeds niet uit,zit nog te twijfelen tussen een aantal.En wat betreft zijn naam op het kaartje de een zegt wel en de ander niet dus dat blijft ook nog ff een dilemma,beslis denk op het laatse moment.
Roanna en Toos,nog druk met van alles voor de vakantie.
Beps,uitgewerkt en vanavond lekker voor de buis.
Kaylo,ook al een tijd niet gezien.
Raak,ook al een paar dagen niet,maar die zal wel een het rondcrossen zijn in de nieuwe auto.
Volgens mij ging Cyn ook maar een week,maar misschien dat ze nu aan het bijkomen is
@Roanna: Misschien wil ik je wel niet kennen:biggrin:. Ik ben om 5 uur 's middags nog wel nuchter hoor, tenminste… Je moet als je aankomt een formulier invullen met je naam ,geboortedatum enz enz. Dan krijg je een bandje om en een envelope met je sleutel. Kofferarie staat klaar om je naar je kamer te brengen. Ik weet niet of ze rookvrije kamers hebben, maar ik heb nog nooit gehad dat een kamer naar de rook stonk