TTT deel 101

@Toos: Ben weer helemaal op de hoogte. Meen ergens gelezen te hebben, dat ze ook rookvrije kamers hadden. Wij hadden ooit in Alanya een kamer gehad,… nou dat wil je niet weten Ik kreeg de lucht er met geen mogelijkheid uit. Het heeft er ook de hele week zo gestonken. Kon ook niet naar wat anders, want het zat vol. Maargoed, er zijn ergere dingen.

@TRL: Goed weer van je cluppie he! :thumbsup: Zo dadelijk ff de tv beelden kijken.

@Roanna: Zou best kunnen hoor dat ze die hebben, anders gewoon vragen of het zo is. Ik rook ook nooit in de kamer zelf, ga meestal op het balkon zitten.
@Trl: Je moet gewoon doen wat jou het beste lijkt en waar jij je goed bij voelt. Ik geef niks om voetbal, heb ook geen idee wat je cluppie gedaan heeft vandaag

@TRL: Doe wat voor jou goed voelt. Het is tenslotte jouw kind, en jij moet met jezelf leven(niet met ons, gelukkig voor jou :wink:) :kus:

Zo eten op, ja we eten erg veel hollands op het moment…weet niet waarom, smaakt goed.
Net met hubbie zitten praten, ik denk dat ik die promotie laat schieten. Ik zie t niet zitten met alles wat erbij komt zeg maar… denk ik, weet ik bijna zeker…(dus ik denknog door tot mn hoofd de beslissing van mn hart ook verklaren kan!!!

Zo en nu… TV STOEL RUSTTTT

@Beps: Om reden van?? Toch afgunst van anderen, werkdruk of verantwoording te groot?

@Beps: Heel verstandig lijkt me om er nog even goed over na te denken en als het niet goed voelt… dan niet doen, als ze nu al zo over je lopen te l*llen. Of is dat weer voorbij? Als nog wel, nou dan wist ik het wel. Niet doen dus!

@TRL: Ik sluit me bij de rest aan. Jou leven, jou kindje en dan moet jij doen wat jou goed dunkt en niet wat anderen er van zeggen of vinden. Kijk, wij vinden er wel wat van, maar jij moet toch beslissen over het hoe en wat en dan is het voor jou goed! :wink: :kus:

@Toos: Ajax heeft gewonnen met 3-0.

Toos…inchecken altijd een hoop gedoe

Roanna…vergeet jezelf niet?

Beps…weer lekker thuis en hollandse pot

Net aardappels met cordon bleu en spinazie op;over een half uurtje slagroomvla met extra slagroom uit de spuitbus,en later koffie met…slagroom…hmm

Vandaag de benen rust,morgen weer fietsen…

@Roanna:Wat goed van Ajax,laat hub het maar niet horen, die is voor die anderen uit rotjeknor. Nee vergeet je jezelf niet:D
@Hans: Waar laat je het allemaal:unibrow:.

Wij houden het simpel vandaag, biefstukje met friet

En daarna een lekker bakkie koffie met een Tia M om alvast een beetje met de polstraining te beginnen

:turkey:T00s: 30 September nog een weekje ADR:TURKEY:
:turkey:Roanna: 30 September weekje ADR:TURKEY:

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Nee hoor Hans, want dan helpen Bloem en Beps wel onthouden. :unibrow:

@Roanna: Wat zie ik nou, je gaat naar ADR, wat leuk

Morgen mag je de HELE nacht op numero uno staan:vak02:

@Toos: Feyenoord heeft verloren.

Stttttttttttttttt …nog niks zeggen. Is net op tv gewest! Stttttttt

Hoezo dan? Draai je de namen even om? :unibrow: :unibrow:

Ik zeg niks:D, volgens mij doen ze niet anders.

Das ook nog een idee, maar ik vlieg eerder dan jij. Vanaf een uurtje of 1 morgen nacht mag je op 1 staan, aardig van mij he:D

:turkey:T00s/ Roanna: 30 September een weekje ADR:TURKEY:

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Zo beter???

Das waar. Nou, blijf jij lekker bovenaan. Maakt mij geen flaus aus… als we maar gaan! :zon02:

Neem wel de paraplu mee, want als we naar de markt gaan, gaat het regenen zag ik. :unibrow: