TTT deel 101

:turkey:T00s: 30 September nog een weekje ADR:TURKEY:
:turkey:Roanna: 30 September weekje ADR:TURKEY:

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

@Toos: Geweldig. :unibrow: Siamese tweeling!

Zullen ze ons volgende week missen hier? Denk het niet he? :smiley:

Ik heb een plu ingepakt, alleen ik weet nog van 2 jaar geleden, als het regent, dan regent het ook echt en waait het hard. Heb je niet zoveel aan een plu

Ik weet het wel zeker, wat zal het stil zijn hier, wij weg, Viva weg

:turkey:**T00s/ Roanna: 30 September een weekje ADR:TURKEY:

**Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Vast niet haha!!!

Reden waarom ik nog twijfel over die functie: Ik ben net bij het bedrijf, moet zelf nog veel leren. Collega’s vind ik leuk, gezellig, aardig, en ik heb geen zin in gezik. Wil mn werk doen en lekker genieten van vrije tijd…die netto 40 euro per week…daar wordt ik niet blijer van zeg maar… En verder… Nou dat dus…
Stomme redenen mss, maar wil liever rust dan geze
k…

IK maak ze hier gek als jullie er niet zijn Moewahahah…En Cyn is dan terug…dus ook geen probleem…l*llen wij het hier wel vol

@Beps: Zou er ook zo over denken. Nu als je klaar bent, ben je klaar en ga je lekker naar huis en niks geen geze*k met nog ff zus en ff zo.

@Toos: Welk deel zullen ze zitten als wij weer terug zijn? Gokje wagen? :unibrow:

Met wat jullie nu zitten te kletsen, nog 4 delen voor jullie wegzijn :evil:

hihih cker dat we de dames gaan missen… hihih…

ik vind dat inchecken in t hotel altijd zo’;n gezeik he?! kopieetje van t paspoort en klaar… ze hebben alle gegevens toch al gekregen met de boeking!!!
en als t regent regent t idd vaak goed, maar ach, lekker in de bar, polsbewegingen doen en toastie’s eten… jammmie

@ trl ach ja, je hoeft nu ook niet te beslissen. sommige mensen wachten nog 3dg met de naam… denk alleen dat het je wat rust zou geven!

@ beps ja joh, gewoon doen wat jou het prettigst lijkt. al die stress en extra verantwoordelijkheid voor weinig extra’s?! dan maar af en toe een nachtje meepikken en uren draaien wanneer het kan en wil en lukt en zo niet, dan niet… t komt allemaal goed, ik weet t cker!!

ikke lekker gegeten, had ik vrijdag gemaakt en was nog over, lekker alle smaken ingetrokken. strax lekker weer tv kijken, de bovennatuurlijke avond van net5 en dan lekker slapen… ben echt moe, veels te vroeg opgestaan vandaag :stuck_out_tongue: wel een luie relaxte dag…
ben alleen zo stom geweest om weer een boek te lezen wat ik niet zou moeten lezen (koningin noor van jordanie) begint dus weer te kriebelen bij mij :frowning: en al jullie ik-ga-bijna-op-vakantie-en-ik-mag-niet-vergeten-mee-te-nemen verhalen helpen niet echt hahaha :stuck_out_tongue:

Ja he! :unibrow: :unibrow: :unibrow:

@mk, hubs en kids: bedankt voor de erg gezellige middag, leuk jullie weer gezien te hebben, zal de foto’s straks even per email aan jullie versturen

Was op de bank in slaap gevallen,werd wakker van de deurbel,vriendin aan de deur,terwijl ze sleutel heeft,maar ja ff lekker gekletst.

Toos,jij hub voor de club uit rotjeknor,dan heeft hij niet zo’n beste avond helaas :smiley:

Beps,voor dat kleine beetje extra zou ik het ook niet doen als je er zelf niet 100% achterstaat.

Ja ik weet dat ik moet doen wat ik zelf het prettigst vind,maar ben zo’n persoon dat zich toch veel aantrekt van wat anderen denken/zeggen is niet goed,maar dat zit nu eenmaal in me.Daarom vind ik de dikke buik ook niks denk ik,maar zoals jullie zeggen mensen l*llen toch wel,verloskundige zei ook dat ik niet de enige ben die de buik niks vindt zijn er meerdere…En of ik de naam van V op het kaartje zal zetten de ene keer denk ik ja,de andere keer nee.Maar heb nog de tijd om daarover te denken.

Toos en Roanna,als ik jullie niet meer spreek;een goede vakantie en draag dit nummer aan jullie op,

@Linda: Tja… dat was vandaag he!!! Sorry dat we/ik zo met ons zelf hier bezig zijn. Heb even niet meer zo goed opgelet wat er allemaal onder je handtekening staat.

Vind het fijn te lezen, dat het een fijne en geslaagde middag was. Mini meeting gehad dus! Nu op naar de volgende met Jac! :dag:

@roanna: geeft niet hoor

@ trl tis ook gemakkelijke keuze he?! ik zou t ook niet weten… nou ja, of eigenlijk wel. hahaha, maar goed, dat ben ik en weet niet wat jij moet doen!
maar lekker he?! die tukjes op de bank, gewoon aan toegeven!! :smiley:

@Hans: Bedankt. Prachtig…werd er helemaal emo van. :wink:

Bloem,zeker geen gemakkelijke keuze,maar zal toch een keuze moeten maken…En idd lekker ff tukken op de bank,maar nadeel is dat ik dan vanacht wel wakker zal worden en niet meer kan slapen…