Ik heb een plu ingepakt, alleen ik weet nog van 2 jaar geleden, als het regent, dan regent het ook echt en waait het hard. Heb je niet zoveel aan een plu
Reden waarom ik nog twijfel over die functie: Ik ben net bij het bedrijf, moet zelf nog veel leren. Collegaās vind ik leuk, gezellig, aardig, en ik heb geen zin in gezik. Wil mn werk doen en lekker genieten van vrije tijdā¦die netto 40 euro per weekā¦daar wordt ik niet blijer van zeg maar⦠En verder⦠Nou dat dusā¦
Stomme redenen mss, maar wil liever rust dan gezekā¦
hihih cker dat we de dames gaan missen⦠hihihā¦
ik vind dat inchecken in t hotel altijd zoā;n gezeik he?! kopieetje van t paspoort en klaar⦠ze hebben alle gegevens toch al gekregen met de boeking!!!
en als t regent regent t idd vaak goed, maar ach, lekker in de bar, polsbewegingen doen en toastieās eten⦠jammmie
@ trl ach ja, je hoeft nu ook niet te beslissen. sommige mensen wachten nog 3dg met de naam⦠denk alleen dat het je wat rust zou geven!
@ beps ja joh, gewoon doen wat jou het prettigst lijkt. al die stress en extra verantwoordelijkheid voor weinig extraās?! dan maar af en toe een nachtje meepikken en uren draaien wanneer het kan en wil en lukt en zo niet, dan niet⦠t komt allemaal goed, ik weet t cker!!
ikke lekker gegeten, had ik vrijdag gemaakt en was nog over, lekker alle smaken ingetrokken. strax lekker weer tv kijken, de bovennatuurlijke avond van net5 en dan lekker slapen⦠ben echt moe, veels te vroeg opgestaan vandaag wel een luie relaxte dagā¦
ben alleen zo stom geweest om weer een boek te lezen wat ik niet zou moeten lezen (koningin noor van jordanie) begint dus weer te kriebelen bij mij en al jullie ik-ga-bijna-op-vakantie-en-ik-mag-niet-vergeten-mee-te-nemen verhalen helpen niet echt hahaha
Was op de bank in slaap gevallen,werd wakker van de deurbel,vriendin aan de deur,terwijl ze sleutel heeft,maar ja ff lekker gekletst.
Toos,jij hub voor de club uit rotjeknor,dan heeft hij niet zoān beste avond helaas
Beps,voor dat kleine beetje extra zou ik het ook niet doen als je er zelf niet 100% achterstaat.
Ja ik weet dat ik moet doen wat ik zelf het prettigst vind,maar ben zoān persoon dat zich toch veel aantrekt van wat anderen denken/zeggen is niet goed,maar dat zit nu eenmaal in me.Daarom vind ik de dikke buik ook niks denk ik,maar zoals jullie zeggen mensen l*llen toch wel,verloskundige zei ook dat ik niet de enige ben die de buik niks vindt zijn er meerdereā¦En of ik de naam van V op het kaartje zal zetten de ene keer denk ik ja,de andere keer nee.Maar heb nog de tijd om daarover te denken.
@Linda: Tja⦠dat was vandaag he!!! Sorry dat we/ik zo met ons zelf hier bezig zijn. Heb even niet meer zo goed opgelet wat er allemaal onder je handtekening staat.
Vind het fijn te lezen, dat het een fijne en geslaagde middag was. Mini meeting gehad dus! Nu op naar de volgende met Jac! :dag:
@ trl tis ook gemakkelijke keuze he?! ik zou t ook niet weten⦠nou ja, of eigenlijk wel. hahaha, maar goed, dat ben ik en weet niet wat jij moet doen!
maar lekker he?! die tukjes op de bank, gewoon aan toegeven!!
Bloem,zeker geen gemakkelijke keuze,maar zal toch een keuze moeten makenā¦En idd lekker ff tukken op de bank,maar nadeel is dat ik dan vanacht wel wakker zal worden en niet meer kan slapenā¦