TTT deel 101

so ik ga weer ff op de bank hangen :dag:

Bloem…Noor stond op een meter afstand van me toen ik in Jordanie was…wou haar de hand schudden maar net mis.

Roanna/Toos…jullie verdienen de rust nu na wat er allemaal gebeurt is in jullie leven; de laatste tijd,daarom koos ik ook dat nummer.

Ik lees niet alles terug maar voel wel aan hoe het met jullie gaat,krijg een beeld van jullie leventje als individu,en moet er wel bij zeggen dat jullie allemaal kanjers zijn(wordt nog wat op de meeting)

Het is een cultuur geworden;TTT,uniek en staat los van enig forumonderdeel qua nederlandse forums waar het ook over gaat,jullie staan los van alles…

@Hans: Dank je wel, krijg een beetje kippevel van je mooie woorden. Tja wat kan ik er nog meer over zeggen, zijn ook blij met jou als forumbeheerder en vind het ook leuk dat je hier af en toe mee komt kleppen en ook wat over je dagelijkse dingen zegt:thumbsup:. Verder kunnen we met zn allen trots op onszelf zijn over de manier zoals hier met elkaar omgegaan wordt

@Linda: Mini meeting met MK, ook geen erg in gehad. Tja die DDD breek ook wel eens op. Nog iets leuks samen gedaan?

Ja dat is goed , ik denk nog steeds in dit zelfde deel:D
@Bloem: Jouw tijd komt ook wel weer, straks het schaatsseizoen. Zal weer een leuke kaart voor je opzoeken;)

Toos…het is een deel van ons leven geworden;TTT,voor jullie meer dan voor mij;ik ben overdag op straat,lees dus alleen bij als ik opsta en in de middag en avond,verder controleer ik de subforums 4-5 maal per dag plus het Griekenlandforum(1 maal per dag)

Jullie geven je bloot aan de buitenwereld,genaamd internet met al jullie dagelijkse problemen/eufories.

Een goude kooi is niks vergeleken hierbij

Petje af voor’‘mijn dames’’

@toos: hebben hier eerst wat gedronken daar lekker even gewandeld was goed weer daarvoor langs speeltuin geweest en kastanjes gezocht en eenmaal thuis weer wat gedronken en daarna hier gegeten

@hans: misschien idee om te proberen nieuwe datum voor meeting te plannen

@Hans: Ons-Jouw-forummeiden… Ja iets om trots op te zijn, ik ben het helemaal met je eens. Iedereen die zn vriendinnetjes dagelijks spreken via dit medium, t is heel apart. Zoals Bloem ooit in dr handtekening had staan: Mijn computer daar wonen mijn vriendjes in…
Ik ben gewoon blij met iedereen!!! :kus:

@Linda: Te erg…niet meer aan jullie meeting gedacht… Doe ons maar straffen hoor :wink:
Gelukkig dat het wel gezellig was(dus ook voor MK:te erg dat we jullie gewoon vergeten!)

@TRL: Wij hebben makkelijk praten, wij hebben geen dikke buik, geen hormonen, en voelen niets bij V integenstelling tot hoe jij erin staat en je voelt! Ik denk nog steeds aan je, en hoop dat je de kracht en moed en volharding vind om de juiste weg te bewandelen. Als de kleine er is dan komt derest wel goed. dikke :kus:!!!

Bodrum bij red mijn vakantie

Net als het apart blijft hoe er ook met sms met elkaar meegeleeft wordt. Felicitaties, steun of gewoon zomaar

Ohhh niet echt een reklame voor dat hotel… ZOOOOOO

hmm…ben bezig icm de redactie om ons te nomineren voor forum van het jaar. 2009 landelijk…moet ff een en ander uitzoeken daarover

Het ziet er ook wel vreselijk uit, zou daar dus echt never nooit niet blijven. Alhoewel… wij hebben een jaar of 5 geleden in een resort gezeten wat 3 jaar dicht was geweest, beschimmelde matrassen, paddestoelen op de muur, wc die niet doortrok, dus beschermkap er af en aan de flotter trekken en zooo vies overal. Ze hebben er toen alles aan gedaan om het schoon te maken. Uiteindelijk was het een geweldige vakantie, er was een openluchtdisco bij, daar waren we iedere avond tot diep in de nacht te vinden, hoop lol met personeel en andere turkse gasten.

Potverd…ben ik even weg en mis weer het een en ander. :unibrow:

Ik heb het te laat opgezet, terwijl ik er altijd naar kijk, was ik het door even anderen dingen aan mijn hoofd, vergeten. Waar en welk hotel was dat dan? Welke reisorganisatie dan?

Ik ben ook reuze blij met jullie. Dat heb ik gemerkt, toen ik zelf onverwacht in het ZH lag en nog veel meer, toen mijn kokkie geholpen moest worden. De steun, de lieve woorden, de opbeuringen en dan niet te vergeten toen kokkie weer thuis zou komen. Die mooie versieringen hier. Krijg er weer kippevel van, als ik aan denk. Uniek dit forum en met name dit topic. :thumbsup:

Ja als je iets gebeurt staat je mobieltje niet stil, smsen bellen, iedereen is er voor je…

Over er voor je zijn…

WAAR IS CYN!!!(er is nu geen askim waardoor ze zich rotvoelt, hoop/denk ik hihi)

nou ja, ik weet toevallig dat dit forumonderdeel niet uniek is, maar maakt niet uit, want jullie zijn uniek en belangrijk voor mij!!

er was niemand liever die ik in mongolie wilde bellen dat beps… de sms-en die daarna binnenstroomden… nog weken lang dezelfde :stuck_out_tongue: hahaha

welk hotel was t dan in bodrum?

@trl ach als je eenmaal kennis hebt gemaakt met je kindje, dan weet je het wel… denk ik.
misschien geen vergelijking, maar zo ging het ook met onze honden… hadden allerlei namen bedacht hoe de hond zou heten en toen we eenmaal kennis hadden gemaakt was het duidelijk…komt goed!!

@ beps, wilde cyn nog voor vertrek de wijze raad meegeven om nie een andere askim te ontmoeten!! hahaha :stuck_out_tongue:

@Bloem: Dat zal vast, maarja die kennen wij niet en een beetje privezaken op z’n tijd is ook goed toch!!

Ik weet van mijn dochter b.v. dat zij op een forum zit met doven en slechthorenden, waar ze ook zo met elkaar omgaan, maarja daar hebben wij dan weer niets mee en zij vind het uniek en geweldig.

Roanna…je verdiend het na alle ellende

Toos…ik was eens in el salvadore…kregen we(mijn ex en ik) een huisje toegewezen in een donker straatje,het huis rook muf en de spinnen zaten onder de lakens,daarbij reden er ongure types langs voor ons huisje…langzaam rijden en naar binnen kijken…nou,weg waren we,overnachting op eigen kosten in een first class hotel…