TTT deel 101

owh echt ongelooflijk!! mn bunnies hebben ooit 5 mnd geleden ofzo eens een keer een stel papieren (de cursus turks) te pakken gekregen… stukjes eraf… dus die heb ik nu 3 plankjes hoger gelegd in de boekenkast en guess what?! die sneackerts proberen toch elke keer weer een blaadje te pakken te krijgen… ongelooflijk!!

Het was hotel Bantur Naz, weet even niet welke reisorganisatie
@Hans: We waren na veel trammelant overgeboekt naar dat resort. Zat niks anders op dan er van te maken. We waren met een grote groep, had er echt niet aan moeten denken als we daar samen waren geweest

@Bloem: Ha, ha, ik zie het voor me. Willen zeker ook turks leren. :lol:

Bloem…het gaat om de intensiviteit,wat dit stukje forum teweegbrengt,dat is uniek,kun je voorbeelden geven die dat evenaren?

@Roanna: Nog even een gokje wagen voor de foto? Niet verder vertellen, het begint met een c:D

@ hans jahoor ik kan wel voorbeelden geven maar daar gaat het niet om. het feit is dat wij met zn allen hier zitten en wij niet elders met zn allen zitten en dat het daarom uniek is en niet of er elders ook soortgelijke fora’s zijn waar lief en leed gedeeld wordt.

@Toos: Wij hebben zoiets dergelijks jaren geleden, toen onze kids nog klein waren, ook meegemaakt in Benidorm. Zouden naar een half pension hotel Rumba en kwamen in een particulier appartement terecht, door z.g. overboeking. Wij waren toen ook met heel veel gedupeerden en hebben er zelf maar wat van gemaakt. Toevallig zat er een jurist tussen, die ons ter plekke een voorbeeldbrief had meegegeven en toen we terug waren, met die door de hostes ondertekende brief, werk van gemaakt en hebben toen na veel wikken en wegen (in ons geval tot aan de geschillencomm. toe) per persoon FL. 250 terug gehad.

Goede avond meiden en heer …
Kom ook nog even snel even koekeloeren.
Te veel om op te reageren dus ga dat ook niet doen.
Hier is vandaag de familie op bezoek geweest, gegeten … lekker makkelijk chinees gehaald en daarna de kermis op met zijn allen.
En nu relaxen met de klepdoos, lekker onderuit. Het rijk alleen en het is heerlijk rustig. J slaapt en hubs heb ik in de kroeg gelaten. Even tijd voor mezelf.

Meiden, al zijn er tig fora die dit evenaren: Jullie zijn mijn vriendjes!!!
Ik ga nu lekker slapen, tot morgen(jaa 2 dgn vrij!!!)

@Marion::dag:, hoe is het met je beschimmelde mond?
@Beps: Slaap lekker en tot morgen maar weer:dag:

trouwens hans, ik denk dat het uitzoekwerk meer op ons gericht moet zijn. ga je ook uitzoeken of wij er wel zo blij mee zijn!? ik weet niet in welke vorm of welk deel van het forum genomineerd wil hebben maar ik persoonlijk ben helemaal niet blij met mogelijk meer aandacht voor dit forum en dus ook ons TTT gedeelte… tis al erg genoeg dat ik niet meer zonder kan en mn persoonlijke dingetjes hier openbaar neer zet, ik hoef echt niet nog meer mensen die mee kunnen gluren of de aandacht daarop te vestigen.
Ik weet het, ik ben zelf verantwoordelijk voor alles wat ik hier neerknal, maar dat is nu eenmaal zo gelopen en valt niet meer terug te draaien.

ik denk dat ons turkije forum al groot genoeg is en dat de mensen die ons willen vinden ons ook wel zullen vinden …

@Toos
:smiley: Wat zeg je dat weer lekker smakelijk. Heb mijn tube leeg gesmikkeld en gaat een heel stuk beter. Ik kan in ieder geval weer eten zonder binnenbrandje.

Beps…weltrusten en tot morgen. Nog 1 dag last van mij en dan… die … broodnodige rust voor jou en mijn vriendinnen en vriend. :unibrow:

@Marion: :dag: Wat een rust dan daar bij jou. :unibrow:

@ marion goed om te horen dat t beter gaat!!

ikke ga slapen, morgen weer werken, dus…

@Marion: Dat is in ieder geval heel wat, eten zonder binnenbrandje en paddestoelen:D.

@bloem en beps: slaap lekker en tot morgen

@Bloem: Ook welterusten en rustig aan doen morgen, als dat gaat tenminste

@Bloem: Weltrusten en werkse weer. :tssk: Hopenlijk gaat het je goed af!

yup
ikke ga slapen…was ff verdwaald op een ander subforum naar een ge-reanimeerd topic dat weer helemaal afdwaald… erger me echt dood

Hopelijk blijft dat ook zo als hubs terug komt uit de kroeg. Voor hetzelfde geld komen er een serie mee om eieren te bakken. Is me dan een herrie af en toe.