@ marion maar wel gezellig toch!! en ach, als hij lol heeft met zn maten dan kan ie er nix van zeggen als jij lekker met N op vakantie gaat… jatoch?!
anyways…ik ging naar bed he?! :paranoid:
@Bloem
Truste en succes met werken morgen!!!
Mag ie ook hoor!! Als ze mij maar lekker laten slapen als ze rond een uur of 3-4 hier komen. Vorig jaar hadden ze me een partij herrie, was er eentje bij die lachte zo hard en iedere keer als ik weer indommelde begon ie weer. Moest er toen 's morgens vroeg uit dus kon dat niet echt waarderen. Nu mag ik uitslapen, hulp is terug van vakantie, dan is het minder erg he.
@Marion: Oh nou, dat is dan niet te hopen voor je!
Doet me denken aan dat liedje van koffie, koffie, lekker bakje koffie. Had al zijn vrienden meegenomen voor een bak koffie en ik maar weer koffie maken. :unibrow:
**T00s/ Roanna: 30 September een weekje ADR
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_hangloose.gif
**
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Lieve dames en heer, ik ga mn mandje opzoeken:slapen::slapen:. Slaap lekker en tot morgen maar weer:dag:
Ik ook. Des te eerder is het weer morgen. :unibrow:
Weltrusten allemaal en tot morgen weer. Werkse voor de werkenden onder ons en de rest geniet van alles en iedereen.
Trusteeeeeeeeeeeee :dag::slapen: :kus:Allen.
En ik moet denken aan mijn ouders. Mijn vader was vroeger bij de joekskapel, met de carnaval dagen op pad en om de beurt werd er ergens eieren gebakken. Ze waren met een man of 15, vaak nog met aanhang dus een hele club bij elkaar. En op een avond was mijn vader aan de beurt, een lallende meute bij ons thuis. Mijn moeder was niet mee omdat mijn broertje ziek was. Hoort ze een opeens een geschreeuw onder aan de trap. N lust je ook een eitje? Zal ik even een eitje komen brengen? Mijn vader maar praten, hou je nu rustig, doe dat nou niet, ons N is hier niet van gediend. Mijn moeder, wakker geworden van de herrie, maar denken … blijf aub beneden want als je boven komt ben ik in staat je naar beneden te duwen.
Truste meiden :slapen:
@roanna: slaap lekker en tot morgen
@marion: slaap lekker en tot morgen
Jij ook welteruste Linda :slapen:
Fijn trouwens dat je zo’ n leuke dag hebt gehad met MK, haar man en de kids.
Zooooooo, ben ik toch nog effies.
Terug van mama’s verjaardag, A was mee, maar ook een vriend van hem, haha. M’n ouders moeten er al aan wennen dat ik een Turkse vriend heb(en dat op mijn leeftijd!!), krijgen ze opeens 2 turken op visite. Nou ja, its my life, he?
Maar goed, A morgen om 6 uur weer werken, dus niet zo lang geweest.
@ Hans, leuk dat je af en toe mee kletst, ik ken je, snap ook echt niet waar je al dat eten laat, snelle verbranding cker? Enne, datum meeting???
@ Beps, je moet doen waar je je gelukkig bij voelt, en is dat niet dat wat ze je willen opdringen, nou, dan niet. Doe lekker je ding, en wees gelukkig!!
@ Toos en Roanna, zijn jullie nou nog niet weg??? Enne, bikini’s en badlakens niet vergeten, hoor!!!
@ Marion, :kus:, ik snap jou helemaal, hoor!!! Je weet wel waarom
.
@ Linda, leuke dag gehad, het is toch wat, met dat forum van ons, de wereld wordt een stukje groter…
@ Bloem, K is onderweg, hoor!
Haha, kreeg vannacht een sms van Crazy, was zo goed als onleesbaar, het had iets te maken met een disco, dronken, en dat ze het zo geweldig naar haar zin heeft!!! Lekker toch!
Voor mij is er weer een zaterdag voorbij, dus nog minder dan 1 week!!!
Ga nog ff spelletje doen, misschien kom ik straks nog even.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Mar
daag dames…
nog ff een laat berichtje van mij…
vanmorgen naar t dorp vertrokken…en meteen daarna door naar n hotel…
nu thuis…dadelijk t bedje in…
heb bij gelezen…en il sluit me voor het gemak overal bij aan ![]()
slaap lkkr allemaal…en tot morgen…xx
@Miere
Weet ik … thanks :kus:
Zie het al helemaal voor me, Miere met haar harem naar de verjaardag van mams. Gaat goed komen hoor, over even weten ze niet beter. Crazy heeft dus echt haar haren los gegooid in Marmaris ![]()
@Filiz
Drukke dag gehad vandaag!! Truste voor straks.
En ik ga er ook maar eens in … truste voor de nachtbrakers (ik doe er even niet aan mee vanavond) en tot morgen!!!
**T00s/ Roanna: 30 September een weekje ADR:TURKEY:
**Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Ik was al ff wakker, maar kwam niet toe aan posten(erg he!!!)
@TRL: :kus: was te verwachten he, na een avond bankslapen…komt wel goed vandaag!!!
Niets te melden, hubbie wss lekker vroeg thuis, nog ff saampjes met Aijsje het bos in dan!
Tot straksjesjes
Beps,had maar een klein uurtje op de bank geslapen,maar vanacht dus weer zo slecht geslapen,vanaf 3 uur wakker geweest…Gedachten ergens anders,om eerlijk te zijn mis ik V nog steeds:crybaby:
Marion,lekker naar de kermis geweest en van je schimmel verlost en de hulp weer terug,wat wil je nog meer…![]()
Bloem,ja misschien beslis ik de naam pas als ik het kindje in me armen heb,naam moet ook bij het kindje passen he,heb het ook al een paar keer hardop gezegd met achternaam erbij kijken wat het beste klinkt…![]()
Toos en Roanna,nog even en dan mogen jullie eindelijk:zon02:
Filiz,ook nog langs geweest een lange dag gehad gisteren.
Linda,leuke meeting gehad met MK.
Een fijne dag allemaal.
…zucht…
mogguh…
ik doe dit nooooit meer… ik blijf gewoon op zondag tot 4h in mn nest liggen… of ik nou om 10h opsta of om 4h…maakt geen flikker uit, kan toch niet slapen…
of trl en ik mogen omstebeurt slapen, ik weet t niet… heb t nog 3 uur horen worden en ben nu dus brakkkk… zou toch opgeknapt moeten zijn maar nee zo voelt t niet… zucht…
turgutreis they are coming … The ddd!!!
@Toos
De crocs kunnen weer even aan de kant, de charmante hobbezak mag in de kast blijven, net als de gestreken was ![]()
Het fototoestel zit al in de handbagage dus het gaat goed komen allemaal!
Morgen ben jij weer in Turgutreis, minimeeting met Roanna, polsoefeningen aan het zwembad. Dat klinkt goed he? Geniet er van!!!
*Veel plezier *

*
in Turgutreis