@TRL: :kus: ik weet niet wat je voelt, maar voel wel je verdriet en gemis!! Je kan die jaren toch niet zomaar aan de kant gooien!! En al zegt je verstand wel dat je verder moet, zolang je hart dat nog niet voelt kan je het schudden!!! Rustig aan, zaken van t hart laten zich niet haasten!!! :kus:
En de naam, ach, schatje is in het begin genoeg toch…dan slaapt t en huilt t en poept t en…oh ja eet t toch alleen haha, en dan komt het vast goed met de naam voor dit schatje!!!
@Bloemmie: :kus: jouw ritme is niet in 1 dag om, dat moet je langzaam omzetten… Je leeft al maanden zo(te laat naar bed, te vroeg op) dat verander je niet zomaar ff!!
Zo, ik de slaap ook weer uut, dus kan het bed verkopen.
@Leuke foto Marion :unibrow:. Volgens mij, ga ik daar toevallig ook naar toe. Maargoed, ik wacht nog even af, wat jij voor mij in petto hebt.
Vandaag nog even de laatste dingetjes hier thuis doen en dan kan die. Kokkie gaat zo een paar uurtjes naar de reva en dan met die oudjes boodschappen doen, dus die is nog druk met zijn dingetjes. Hij heeft de koffer toch al klaar staan dus.
@Bloem: Wat jammer toch, dat je zo slecht slaapt en ja…er toch weer vroeg uit moet. Lijkt mij ook erg frusterend. Sterkte ermee hoor meid! Doe je best, meer dan dat, kun je momenteel toch even niet doen.
@TRL: Tja, het blijft een probleem he met die namen? Maar tegen de tijd dat het kindje er is, zal het toch wel opgelost zijn.!!! En ja dat je V. nog mist, dat mag toch ook wel, alleen vraag ik me dan af… mist hij jou ook? Als niet, dan vind ik het zo jammer dat jij je energie daaraan verspild. Maargoed, wij hebben makkelijk praten, wij staan momeneel niet in jou schoenen. Maar ik blijf ook zeggen, doe wat jij het beste vind en trek je er even niets van aan, wat anderen er van vinden. In ieder geval ook voor vandaag weer een dikke :kus: voor jou.
En het is zover … ik mag een wensje schrijven voor …
@Roanna
Eindelijk meissie … jij mag ook bijna!!! Wat heb je lang moeten wachten voordat je eindelijk in het lijstje kon. En wat is het jullie gegund, eerst jij in het ziekenhuis en daarna de spannende tijd rondom de operatie van kokkie. Maar nu samen bijkomen van dit alles en dan ook nog eens in ADR, je wilde er al zo lang naar toe. Gezellig shoppen op de markt, koffie met appelgebak bij Ozzy’s, of was het een tosti? En dan ook nog eens meeten met onze Toos, jullie zijn 2 goeie bij elkaar, er zal heel wat afgelachen worden daar. En zo hoort het ook. Laat je lekker verwennen daar. Geniet van de zon, het eten maar vooral van je kokkie!!
@TRL
Weer slecht geslapen vannacht. Te veel wat er blijft malen in je hoofd. Beps heeft het allemaal al heel mooi gezegd, kan niet anders dan me daarbij aansluiten :kus:
@Bloem
Ook jij weer de halve nacht wakker gelegen dus ook een :kus: voor jou!!
@Roanna
Heel lang heb je niet hoeven wachten he ;)?
@Marion: Heel mooi Ook heel mooi samengevat over het wel een wee, van wat een mens wel eens mee maakt en in dit geval waren wij het.
Gelukkig is hier alles voor zover goed gekomen en daarbij waren jullie een grote steun, vooral voor mij.
Nogmaals bedankt voor de mooie foto en de goede wensen. :tear:
Zo, even weer over tot de orde van de dag. Kokkie inmiddels al weg en ik ga hier beneden even aan de slag. Zet 'm op de meeleesstand, zodat ik zo af en toe kom mee .
Goeiemorgen, @Marion: Bedankt voor je mooie plaatje en weer mooi verwoord:kus:. @Trl: Hoef er eigenlijk niks aan toe voegen wat de anderen al schreven, ik heb echt met je te doen en hoop zo als je kindje er eenmaal is dat het allemaal beter gaat. Tuurlijk zal je ook dan V missen, maar je hebt er wel iets heel moois voor terug. Dikke :kus: voor jou @Roanna: Kokkie naar de reva en jij aan de poets. Wat heeft Marion dat ook weer super gezegd he @Bloem: Ook weer slecht geslapen, het zit je ook niet mee @Beps: Vrije dag vandaag, geniet ervan
Wij zijn er klaar voor, alles is ingepakt, toko aan kant en vanmorgen ook al ingechecked. Kan nie wachten:vak01:
@Toos
Je plekkie al geregeld in het vliegtuig, alles gepakt, en nu is het wachten tot je in mag stappen.
Onze tijden stonden ook al vermeld op de site. Vertrekken om 7.05 en terug om 13.00. Kijk ik dan op Schiphol dan staat de heenvlucht erop maar de terugvlucht staat op 20.00, maar hopen dan dat Schiphol gelijk heeft deze keer.
@Filiz
Gundaydin!!! Nasilsin?
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Weer naar een turkse avond vandaag?
@beps…ohh dan heb ik het verkeerd begrepen…maaaar…veel plezier in het bos dan straks
@marion…ben cok iyiyim…ve sen nasilsin? vandaag niet echt plannen…askim is nu aant werk in manavgat…
ik ga dadelijk eens naar de winkel…weet namelijk niet wat ik vanaaf eens koken zal…
daarna ff snel aan de poets…(ja soms valt het tegen…hier geen mam of oma die alles voor me doen)
vandaag erg grijs buiten…als het zo blijft tot vanaaf denk ik niet dat we gaan…want als t dan begint te regenen…kan je alles weer inpakken…en ben je dus voor niks gegaan…
ff afwachten dus
Nou meiden hubs belde net, hij is er over 10 min dus ik ben weg vanmiddag…lekker genieten van een vrije dag en mn hubbie!!!
Toedels…
Ben er vanaaf nog wel om de 2 DDD’s een fijne week te wensen!!!
(vanmiddag dan bedoel ik dus…)
@Marion: Opzich geen verkeerde tijden toch. Bij ons klopte de tijden van de heenreis op schiphol en de terugreis op de site van trans*via. Dus afwachten maar wat het gaat worden @Filiz: Alles goed daar?
Pffffffffff…schiet hier ook geen flaus op. Tis dat ik gebaddert en aangekleed ben, maar voor de rest nog niks uit mijn handen gekomen. Bah!
Nou, zit ook even op de schipholsite mijn vlucht alvast te kijken, geeft het aan, geen resultaten gevonden. Ga ik naar de site van Pega, dan staat er wel een middagvlucht, maar die gaat via Istanbul.
Probeer ik Be* te bellen, zijn ze steeds in gesprek.