Nou Bloemmie, jij ook lekkere warme voetjes(in bed dan) en slaap lekker
En ik ga het NU eindelijk ook maar proberen…hihi(kom niet van mn spelletjes af haha
Nou Bloemmie, jij ook lekkere warme voetjes(in bed dan) en slaap lekker
En ik ga het NU eindelijk ook maar proberen…hihi(kom niet van mn spelletjes af haha
En toen was ik er ook nog even …
@E111-formulier
Zal het morgen ook maar aanvragen nu ik zo aan de sukkel ben.
@Bloem
Het was echt erg, was al beroerd maar ging echt over mijn nek. Het smaakt op zich niet vies als je het in de mond hebt. Maar … dan moet je doorslikken en dat is echt goor, lijkt wel snot en je krijgt het bijna niet weg. Morgen maar in etappes nemen.
De buren weer in aktie … echt een stelletje aso’s.
@Linda
Wat leuk dat je met MK en Jac gaat meeten!!
@Toos
Klopt dat mams het bewust niet heeft gezegd, ze vond dat ik genoeg aan mezelf had op het moment.
En nu even aan de sigara boregi, dacht verwen mezelf maar eens even.
Voor degene die het bed in gaan … WELTERUSTE!!! Ga ik hier nog ff op mijn gemakkie verder lezen.
Hoi, kom nog ff gedag zeggen. *
@ Ik ben misschien wel van nature blond, maar wat is Gn** een *
E-111 formulier???
@ Gatver Marion, dat klinkt heel smerig!! Hoop dat het helpt! Een lekkere sigara Boregi er achteraan dan maar.
@ Bloem, brrrr schaatsen, moet er nog niet aan denken. Hoort zo bij de winter, terwijl het nu nog zomer zou moeten zijn!
@ En verder iedereen met grote en klein probleempjes…:kus:
Ben vanaaf naar A geweest, in d* H***, was weer gezellig. Moet hem toch wel om de paar dagen even zien, maar we zijn alletwee nogal druk met werk, dus dat lukt niet altijd. Maar goed, dat hoort bij een LAT, he?*
Morgen weer de eerste Turkse les, van het 2e jaar, heb de afgelopen tijd vooral geleerd dat ik nog heel veel moet leren, haha. Nou meisjes, en man, welterusten allemaal, ik ga nog efkes een spelletje spelen. En er is weer een dag voorbij, voor de aftellers onder ons, zoals ik!
XX Mar :dag:
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) ![]()
T00s: 30 September nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Goede morgen … en wat is het weer akelig stil hier.
@Miere
Nog veel te leren maar het zal wel sneller gaan nu je een priveleraar bij de hand hebt.
@TRL
Weer een rotnacht gehad :kus:?
Goedemorgen allemaal, ik kom nog effe snel bijlezen, maar niet veel bijgekomen dus ben al weer klaar fijne dag allemaal en tot vanavond ik weer lange dag 9.30-21 uur
@Linda
Goede morgen … weer koopavond vandaag!
goedemorgen meiden, hoop dat het met iedereen goed gaat, heb wel bijgelezen, maar een beetje te snel dus niet alles blijft hangen…
Mierre…E111formulier is een formulier wat je moet aanvragen bij je ziekenkostenverzekering als je naar turkije gaat, in geval van ziekte ect moet je dit formulier dan laten zien, en hoef je zelf niets voor te schieten.
Marion weer gegeten van de tube vanochtend of hoef je maar een keer per dag te sabbelen…
ik zo aan de sop…
Goedenmorgen allen…zoooo heb ik geslapen!
Ik heb door alle veranderingen moeite met doorslapen(wat ik wel vaker heb) en dan kom ik dus niet weer in slaap…MAAR…wondermiddel gevonden hoop ik!
Ik had melatonine gekocht. Voor de nachtdiensten en voor Thailand(de lange vlucht zeg maar) nou daar staat op: Voor doorslapen net voor het naar bed gaan innemen…
JAAAAA Geslapen tot 9 uur!!!
Allen een goede dag en tot straks!
@Marion: Arme jij… sterkte met het innemen van de ‘prut’
Goeiemorgen,
Wat een rust hier. Vanmorgen om 5 uur al wakker, hub is astmatisch, leek wel een blaasbalg vannacht. Eindelijk weer ingedut, begon de buurman aan zn boomhut te zagen.
@Trl::kus:
@Marion: Hub heeft die prut ook eens gehad, die ging er ook bijna van over zn nek. Sterkte ermee
@Viva: Aan de sop vandaag
@Beps: Sommige slapen goed op melatonine, het schijnt te werken. Bij mij dus niet, heb het ook eens geprobeert met nachtdiensten, noppes, nada. Maar ja ben van nature een slechte slaper, was waarschijnlijk de reden
goede morgen allemaal…
filiz nu al in t internet cafe…?
neej…
we hebben van gister internet thuis…me dus happy…
nu kan ik weer vol op mee kletsen…
wij hebben mam vanacht naar t vliegveld gebracht…wat gaat zo’n week snel voorbij ![]()
verder ben ik niet echt op de hoogte…
dus een korte update is welkom ![]()
iedereen een fijne dag…!! en tot later
morninkkkk
ikke ben echt zo beroerd en zo moe, maar ze zijn weer aan de klus en dat gaat gepaard met een hoop geschreeuw en gedoe…
zit te denken om naar mn ouders te gaan en daar verder te slapen… uhgghhg
voor de liefhebbers…
de eerste liedjes die ik gister gedownload heb zijn:
baz gaza van ismail
en seytan van serdar ortac
FILIZZZZZ Mooi dat er internet thuis komt…kunnen we meer van je volgen :kus:
Wat een rust hier…waar is een ieder???
(koffers pakken cker…zo er gaan er binnenkort weer een paar, en komen er weer terug!)
idd rustig…
wij net ontbeten…haha…
maar we zijn dan gister ook erg laat in bed gekomen…
nu ff aan de poets…een van mn minder favourite things…maar t moet toch gebeuren…
@beps…vind dat je een erg mooie tekst in je handtekening hebt staan
@Filiz: Thanks!! Vond ze beiden ook erg goed, dus maar ff copy-paste!
@Viva
Nee niet 1x per dag, ik mag maar liefst 4x van die troep smullen. Maar zoveel te eerder is het spul ook op he.
@Beps
Wondermiddeltje gevonden. Fijn dat je nu ook lekker door kan slapen.
@Toos
Arme hubs, hoop dat hij snel opknapt want jullie mogen al bijna he!!! Jij slecht geslapen vannacht, hub kan er niets aan doen maar die etter langs jullie … je zou hem onderhand wat aandoen.
Fijn te horen dat ik niet de enige ben die dat spul niet weg kan krijgen, meen dan altijd dat ik een watje ben.
@bloem
Mooi je boeltje pakken en naar je ouders gaan slapen, geen beter medicijn dan rust toch? En dat krijg je niet in die herrie. Beterschap :kus:
@Filiz
Hey meissie!!! Helemaal top dat jullie internet hebben nu. Kan je wat vaker mee kletsen hier.
Trouwens … wat voor drop heb je het liefste? Zoet of zout? En de hagel, melk, puur, wit of gemengd? Want we komen bijna he!!!
Ook aan het downloaden. Seytan is hier al grijs gedraaid, net als kolay degil en Hadi hadi.