TTT deel 101

tja…of koud…maar dan smaakt t idd ook niet meer…
kom je eigenlijk weer met n? of met je hubbie…?

Ik kom weer met J en N. Moet iemand het werk doen he? En ik heb besloten dat hub dat het beste kan :slywink:

haha…dat heb je goed besloten…!!
en komen jullie ons huisje bekijken…of spreken we ergens af…?

ik ga er mee stoppen voor vandaag…
fijne avond nog allemaal en tot morgen…!!

Zeg jij maar wat jij het liefste hebt. Laat je ons graag je huisje zien dan komen we naar jou en anders spreken we ergens anders af. Ik heb ergens gelezen dat er in Kizilagac een mooi winkelcentrum moet zijn, kunnen daar dan altijd ergens afspreken.
Maar ik heb je nummer in de telefoon, we bellen wel als ik in Side ben, kunnen we nog zien hoe of wat toch?

Proberen jullie er ook een fijne avond van te maken he!!

Filiz : zit een grote gele M in Antalya, mijn "zoon"woont daar vlakbij
Marion : goed nieuws dus voor J he en natuurlijk ook voor jou. Jullie weten nu zeker dat er serieus over J wordt nagedacht. Je vakantie schiet nu ook al op he. Idd goed gezien dat je Hubs het werk het beste doet :wink:

@Raak
Zekers goed nieuws voor J. Hij is zelf ook wel blij dat hij weer Rtaln krijgt.
Begint echt aardig af te tellen nu, nog een dikke week en we mogen het vliegtuig in. De bekende voorstress begint al een beetje te komen. Dit moet nog en dat moet nog. Het huis moet nog schoon etc. Maar dan … eindelijk rust, wat zal ik genieten :wink:

Marion : je begint een beetje als een viva-bijtje te klinken:D

@Marion: Fijn dat er nu een perfecte behandelaar komt voor J. Gelukkig dat het dan allemaal goed gaat met hem!

@Filiz: Ahhh geen Grote Gele M in de buurt… Mss toch een keertje naar Antalya ofzo!!
hihi

Hier is de ergste drukte weer voorbij!
Nu ff door tot 22 uur, en dan lekker naar hubbie!

Hallo allemaal, vanaaf maar een bietje eerder.
Maar moet nog een boel dingetjes doen, heb maar een “things to do” lijstje gemaakt., Uhhhhhhhhh, kattenbak, stofzuigen, strijken, bed in mekaar zetten, voetjes verzorgen en turks leren. Denk toch dat het niet allemaal gaat lukken meer vanavond.
**
@ Marion, fijn dat jullie problemen met je lieve schat nu serieus genomen worden.
@ Beps, geniet maar lekker van je vrijheid, als jij het zo prettig vind. En het komt goed uit met het rooster van Hubs, wat wil je nog meer? (behalve dan luxepaard zijn)
@ Linda, succes met O.
@ Filiz, mag je nog niet werken dan?
@ Raak, klinkt lekker, hoor dat eten!
@ TRL, nog efkes doorbijten…
**
Nou ga maar aan m’n lijstje beginnen, val straks nog wel even binnen
XX

ola ikke ook weer thuis

@ miere bedankt voor je kaartje! kwam maandag binnen
@ marion wow, dat klinkt super, maareuhmmmm … je kunt toch gewoon de namen van zn medicijnen hier neerzetten… zijn toch “werkzame-stof-namen” en geen merknamen?! trouwens, ken alleen de ritalin dus die andere heb ik nog geen idee wat je bedoelt…
en als je het echt wilt weten, heb ff met kleurtjes gewerkt en t staat er wel :wink:

ikke te veel gegeten, nu ff snel de post doen en de konijntjes en ga proberen om half11 richting dromenland te dommelen…

@Bloemmie: lekker thuis… en ohhh ook gegeten wat je besteld had???

@Mierre: Lekker op weg naar de spulletjes en dan de vakantie die eraan komt!!!

Zo meiden… we zitten ondertussen al weer op pagina 92… Gaat weer lekker

Miere : dat viva-bijtje heeft jou ook al geprikt.Slaat toch niet over he?
Lekker gevoel he bovenaan het lijstje staan voor de laatste daagjes

@ beps jup off course :wink: en mams had speciale boodschappies gedaan die ik hier niet kan krijgen en hoefde niet te betalen :stuck_out_tongue: hahaha… oeps…

Ohhh boven aan t lijstje!!! Nog ff… al is t voor mij weer niet zo lang volgens mij!!

Beps : gaat zeker lekker zo he, als we het maar niet te druk hebben met werken he.Werk is leuk maar neemt zoveel vrije tijd in beslag:hihi:
Bloemmie :had het gezien maar is wel beetje moeilijk hoor
Marion : 2e medicijn ken ik ook niet hoor

Haha, als Bloemmie naar Berlijn geweest is, dan sta ik gewoon EEN MAAND op de eerste plaats… gewoon va 5-6 nov tot 6 dec!!!

@Raak, nu is het rustig!! Heerlijk hoor, nog ff nietsen!!!
Nu nog 20 min en dan… KLAAR!!! haha!!!