Dames : ben naar huis, heb beloofd dat ik vanaaf Thais ga koken, dusss:p
tot strakkies, eet smakelijk all
@raak: goede reis naar huis, eet smakelijk en tot later vanavond
sow
moest gewoon bijlezen
@ filiz, gecondoleerd
@ cyn had je nog mn reactie gelezen over t verschil tussen lara en bodrum als in uit de grond gestampt vs bestaande plaats met sfeer en geschiedenis?
wil iemand mij alsjeblieft een ram voor mn kop geven
ik ben zoooooooooooo stop geweest he?!
mag/kan/wil nog niet zeggen hoe of wat (hopelijk morgen wel) maar komt er op neer dat iemand mij iets gevraagd heeft wat ik heel graag wil doen… maar ikke, de stommerd, wilde politiek correct bezig zijn en heb gezegd, ja okey, ik doe het, mits de anderen het ermee eens zijn…archhhhh silly silly me!!! fffffffkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
nou ja, misschien hopelijk morgen wel nieuws in de trant vanL: fcuk de anderen, ik kies/wil jou 2 dagen voor werk naar madrid!!
maar goed… nu naar de ouders…
Bloem: heb het net gelezen… En ja denk ook dat dat er mee te maken heeft. Had het gevoel dat ik gewoon in Spanje ofzo zat… Ok de mensen spreken Turks, maar verder…??? Geen idee… Dus denk ook absoluut dat dat er mee te maken heeft!!
@bloem: ben benieuwd hoe t gaat aflopen
Ik ga trainen tot later vanavond
@Bloemmie: Ik duim voor je!!! ![]()
@beps…vanaf het werk aanwezig
@raak…thais aant koken
@bloem…we w88 morgen af
@linda…t wordt iets met o zo te lezen…train ze
@cyn…stagiaire aant werk gezet…
wij een stuk gewandeld…nu voor de tv…
naja…ik achter de klepdoos…
iedereen een fijne avond
Bloemmie: ik duim ook!!! Zou megagaaf zijn!!!
Zo Cyn, jij bijna naar huis. Al wat gehoord van De jong???
@Raak wat heb je gekookt??
Nee… heb ze nog niet gemaild… Wacht nog wel ff!
Oke dan, wel thuis, en nu GAAN!!!
Hier hopelijk nu ff rustig pffff
Beppie : Pandanrijst met broccoli en groene currie en roerbakgroente met een gele currie enne…allebei errug heeeeet hmmmmmm
Bloemmie : ohoh:confused:wat hebbie gedaan? Komt vast wel goed hoor ![]()
@beps…hier is t rustig…dont worry…;)maar jij bedoeld vast opt werk
Goede avond!!
Een lange middag in het Radboud, daarna naar de gele M, naar de apotheek en de hoognodige boodschappen weer gedaan. En toen was de middag weer vol, we waren net op tijd thuis om het eten op tijd klaar te hebben.
Dan het Radboud. Na het invullen van de vragenlijsten, hieruit kunnen ze het ADHD-gehalte halen zeg maar, vond ook de professor dat Strttera bijna niets voor J deed. Zoals hij het heel mooi tegen J zei, je kan zo in het nationaal 11-tal van ADHD-ers (J juichen alsof hij tot de selectie van Ajax was toegelaten). Het onderzoek is afgesloten nu dus gekeken naar andere medicatie. Omdat J zelf aangaf zich het beste te voelen bij de Rtaln gaan we daar weer mee starten. Alleen nu in een iets hogere dosis. Later wordt dan gekeken of er eventueel overgeschakeld gaat worden naar Cncrta. Dat wat betreft de ADHD. Voor de PDD-NOS gaat hij nu beginnen met Rsperdl in plaats van Dpip*ron, 1 tablet per dag voor het slapen gaan. Die combinatie blijkt beter te werken. En hij had heel verrassend nieuws voor ons, hij gaat de behandeling van J voorlopig overnemen. Een positieve middag dus voor ons.
@Beps
Helemaal in haar nopjes met het avondwerk.
@Cyn
De keuze gemaakt voor de volgende studie.
@Raak
Is ook liever een luxepaard, wie niet eigenlijk, maar helaas … er moet wel geld binnenkomen.
@Filiz
Wil toch liever een werkpaard zijn en gaat spontaan aan het bakken.
@Linda
Love is nog steeds in the air!!
Vanavond weer online … breng je nog even verslag uit als je uitgebabbeld bent?
@TRL
De prik ook achter de rug en alles goed met mams en de kleine. Dat is mooi nieuws!!!
@Filiz
Opa al begraven door de mannen, snel voor onze begrippen, ook vreemd dat de vrouwen neit mee gaan. Maar zo heeft ieder land zijn gewoontes. Vermoed dat dat snelle begraven ook met de temperatuur te maken heeft. Is nu niet meer zo warm maar als het midden in de zomer een dikke 40 graden is zou het wel eens problemen kunnen geven als een overledene zolang boven aarde staat.
@Bloem
Een beetje dom geweest? Overkomt dus niet alleen A? Je maakt ons wel nieuwsgierig … gelukkig ben ik soms ook wel eens geduldig. In ieder geval veel plezier bij je ouders!
En nu ga ik eens snel kijken waar ik nog meer kan posten … wil mijn ster halen vanavond
!!!
nu trouwens op en neer hoppen van ttt naar tlk…komt mn aantal berichten natuurlijk wel ten goede…haha
Hop ik daar dan ook maar eens heen … denk ik ![]()
@marion…gelukkig positieve berichten voor jullie vanmiddag…en lekker gegeten bij de gele M…daar zou ik nu ook eens zin in hebben…!!
@Filiz
Zou het graag voor je meenemen maar helaas … dat kan niet!!