@cyn: administrateur, mbo niv 4 maar heb deze niet afgemaakt in april van dit jaar gestpopt
Linda: vond je het moeilijk?
Beps+Raak: heb mijn reisburo-opleiding ook zelfstudie gedaan… Dus ik kan het wel… maar duurt inderdaad langer ![]()
@cyn: ja ikke wel omdat ik er als 5 jaar uit was qua studeren/vakgebied
Kreeg net mail van projecje stuur nu effe mail terug.
Linda: spannend
En kan me voorstellen dat je even uit het leren geweest bent dat het tegenvalt!! Maar ik heb natuurlijk nog med. secret. gedaan… en nu reisburo-diploma… dus wil eigenlijk nog wel ff verder… Begin het nog leuk te vinden ![]()
@cyn: kan je echt adviseren als je verder wilt leren t gelijk er achteraan te doen, zit ik net O. mail terug te sturen klikt ie me even aan vanaf werk of ik vanavond online ben tuurlijk
Linda,gaat de goede kant op dus…Maar waarom noem je het een projectje vind dat ietwat raar klinken…Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.Succes vanavond.
@tkl: wist in begin niet zo goed hoe het te omschrijven, vanaf nu heb ik het over O.
Haha nee… die heb ik aan het werk gezet
Gaat goed… dus laat haar nu even wat prijzen en beschikbaarheid opzoeken… Heb ik ook even tijd voor mijn werk ![]()
Linda : begint serieus te worden he met O ?![]()
@raak: ja hoop het wel, apart hij stuurde mij mail ik wil mail terug gaan sturen klikt ie me even aan vanaf het werk, is dat toeval?
juist ![]()
Nou meiden ik ga met een kwartiertje weer te werk dus…
Meld me mss nog ff vanaf t werk, als het niet te druk is, maar… ach ja de kachels aan, dus wij werk!
@beps: werk ze
Beps : werkse:dag:
Beps: werkse!!! :dag:
Zo ben er weer…tenminste op t werk dan haha
Druk, volle bak!!
@beps: veel klachten dus, ikke heb verwarming nog niet aan gehad, misschien vanavond na trainen probeer t altijd zo lang mogelijk uit te stellen