TTT deel 101

:ninja: :wink:

Filiz : gecondoleerd en sterkte meis
Linda : gaat wel lekker he geloof ik, je projectje
Marion : suc6 in het ZH voor J. Onze J neemt conc.rta en dat gaat perfect
Miere : hoi hoi, we zien je vannacht wel weer he :stuck_out_tongue:
MK : alles ok?
Beps : lekker pas vanaaf werken
Bloem : gelukkig toch ook lekker geslapen vannacht
Trl : hou de datum van gisteren maar in de gaten, kan zijn dat je juist 7 maanden bent en de kleine gekeerd is.Dan heb je namelijk ook dat misselijke.Ik had het in de nachtmis en ben 24 febr. bevallen vandaar dat ik het na bijna 38 jaar nog zo goed weet :biggrin:
Iedereen : werkse of luierse vandaag.het is weer om in bed te blijven !!

Cyn : :dag:toch ff tijd om mee te spieken ? gezelli

Mooie updat Raak!!! En wat het werk betreft, dit jaar werken we alleen avonden en nachten en hele weekenden(dus dan ook de dagen) mss volgend jaar wel de andere dingen erbij en dan ook dagen(maar er zijn er die liever overdag werken, dus dat kan altijd geregeld worden, laat mij maar avonden en event nachten werken

Hopelijk voor TRL klopt t, is ze toch een weekje eerder van haar ā€˜vrachtje’ af. Maar afwachten!!!

Beps : is wel lekker dan he als je graag 's avonds werkt

@Raak: Het liefst werk ik niet haha!!!
maar als ik kiezen mag, ehhh ja dan avonden of nachten… Avonden zijn het betere… ga rond het eten weg(16 uur, hubbie mag dan graag een ā€˜uurtje’ slapen…) en ben om 22.15 uiterlijk thuis! Borreltje en ff kletsen en naar bed!
De hele dag voor mij!

Ik ben eruit… Ga een opleiding of cursus boekhouding doen :smiley:

Linda waar doe jij ook alweer je thuisstudie???

x

Gaaf!!! Daar is veel in te vinden. Zeker als je er ook nog iets met financieel bij zou doen(IB of loon adm)

Beps : ik ben ook liever geen werkpaardje maar een luxepaardje :stuck_out_tongue: maar ja, het houd je van de straat en je verdient nog wat he:teeth:Hoop niet dat mijn personeel meeleest :smile:
Cyn : goeie keus hoor en je kunt als je het leuk vindt daar heel ver in doorgaan

@cyn…suc6 met de curcus of opleiding…

@raak/beps…ik zou op het moment liever ook een werkpaard zijn…op een gegeven moment gaat het thuis zitten ook vervelen…

niet dat ik klaag :wink: heb op t moment een cake in de oven staan…en nu w8 de strijk nog op me…

vandaag erg leuk…al die kindjes voor de deur voor snoep…om vervolgens iyi bayramlar te zeggen…haha

@cyn: ik deed de zelfstudie van de l*i

@beps: nee gaat niet over de stiefkleinzoon, hebben daar de foto’s etc nog steeds niet van ontvangen. Het gaat over heel iemand anders, wel via internet, maar eigenlijk ken ik hem al jaren van gezicht zijn beide in zelfde buurt opgegroeid woonden vlak bij elkaar, zelfde basisschool, ken zijn ouders ook klein beetje, hij is 31 jaar en woont ook in E. heeft zoontje van 4

Zo de spuit ook weer gehad,dus dat zit er ook weer op.Deze verloskundige was erg tevreden.bloeddruk is nog steeds goed,buikomvang goed,kindje heeft veel ruimte en is een boven gemiddeld beweeglijk kind,nou dat had ik zelf ook wel gemerkt :D.Over 3 weken weer terug.

Cyn,das een opleiding waar je altijd wel werk in kunt vinden volgens mij.
Raak,nou laat ik het dan maar hopen.
Linda,spannend dus weer,zal weer voor je duimen.
Filiz,gecondoleerd

@Linda: Spannend hoor, we wachten weer af… die projectjes van jou!!(hihi :wink: ) We gaan vast weer eea van je horen…kom maar op!!!

@TRL: Mooi dat het goed gaat!! En dat het goed beweegt. En nu hopen dat Raak gelijk had, dan ben je ook een weekje eerder van je buikje af, en mag je zelfs in je kraambedje sinterklaas vieren…haha voorzover je kleintje dat dan weet haha

@trl…gelukkig dat alles goed gaat…!!

askim weer thuis…opa idd vandaag al begraven…je had gelijk beps…
ikke vragen hoe oma het opnam…en of ze het eigenlijk wel begreep…gister kende ze ons niet…
schijnt dat de vrouwen er helemaal niet bij mogen zijn…het zal je man maar zijn, mag je niet naar zn begrafenis
verschilt misschien per dorp…

@Filiz: Ja ach, gewoonte he!! Maar goed… iig heb je haar gister al gezien!
En geen idee hoe dat verder gaat. mss ff op een goed moment vragen(stel je voor, mag je niet eens mee… NOU daarom maar met een kaaskop getrouwd denk ik!! ;))

Linda: welke opleiding heb je gedaan??

Beps+Raak: inderdaad als ik het leuk vind daarna misschien loonadministratie… misschien :wink: Maar wil het liefste 1 dag in de week naar school, heb ik een stok achter de deur… Maar misschien toch wel thuisstudie!!

hihi zelfstudie is voor mij ook niets haha(komt wel, komt wel, en dan…TE laat)

Linda : klinkt goed hoor dat projectje van jou
Trl : fijn dat alles goed is he en dat ze zo tevreden zijn ons meiske wordt een woelwatertje he haha
Filiz : dat klinkt idd raar voor ons als je dat zo zegt. Maar ik denk dat het misschien afhangt hoe gelovig je bent.Ook sterkte voor je askim he

Cyn : zelfstudie is voor mij ook nix hoor, moet je teveel zelfdiscipline hebben. Zit je net te studeren komen ze je halen om een borrel te gaan drinken. Nou, dan snap je wel wat ik ga doen:lol: