Goedenmorgen.
Ik kon gister niet meer op de compie!!! Dus kon niet meer welterusten zeggen!
Even voor de goede orde, ook ik lees regelmatig met de subforums mee, en het was me wel al opgevallen dat het niet meer ging over boeken
Gister wees Bloem me erop, en dus bleef het in mn hoofd spelen.
Gisteravond zat ik weer te kijken en het leek op de avonden met ons “vliegend tapijt” kroegen in de stadjes ed…
En ineens dacht ik: What the hack…
Dus:
Dit is niet waar… het is een gedeeld idee, de ene wijst de ander bedenkt!!! En dus is het van Bloem En Beps :unibrow:
@Marion: Mooi dat er nu hulp komt, jij hebt ook je rust nodig, en zeker omdat je volgende week vertrekt(oh ja, nog 11 dgn voor jou!)
Nu ff bijtanken hoor!!
@Filiz: Ohh dat lijkt me idd super, overal eten en eten en eten!!
Sterkte Lieverd!
@Bloemmie: Ik zie je al zitten, bank, kleedje, tvtje aan, en lekkere cappu!!
Ik moet zeggen hier nog steeds geen kachel aan, en de deur ondanks alles de hele dag open!
@Raak: Mooi dat de auto bevalt, en het is idd soms heel raar. We zeggen wel dat we in elkaars stad zijn, maar meeten ho maar. Ik heb het laatst gedaan bij Roanna toen Kokkie in het ZH lag. Gewoon ff een bakkie! Echt leuk om ff te doen!
owh gelukkig!! je bent er weer… dacht dat je misschien visite had gisteravond of een cursus ofzo… i dunno…
werk ze vanaaf owh ja… ging naar mn werk he?!
Tuurlijk ben ik er…maar compie ligt weer eens overhoop. Als hubbie niet eens per maand dat ding opnieuw kan instaleren, dan wordt hij diep ongelukkig!!!(Hahaha)
Nee zonder dollen. We hebben een andere printer(de oude kon ineens niet meer faxen en hubs moet 2 keer pw naar t werk faxen). En die drivers zitten elkaar te irriteren… dus… Het weekend is er een grote beurt voor de compie gepland…EN IK DAN :lol:???
Ikke moet werken vanaaf. Nu lekker met hubbie thuis, das een voordeel van het werk dat ik nu doe! Pfff heerlijk geslapen gister… bijna 8 uur…zalig!!
@Miere
We hebben elkaar net gemist vannacht. Rond de tijd dat jij postte ging ik naar bed.
@TRL
Een griepje te pakken misschien? Het heerst weer volop zeggen de geleerden. Rustig hoor, en anders maar een paar dagen ziek. Succes met de spuit vandaag!
@Bloem
Na de herfstvakantie moet ik naar mijn nieuwe werkplek. Begint al op te schieten.
@Beps
Ruzie in de computer, 2 vechtende drivers en hub die de boel het weekend gaat sussen. Hij blij maar jij wat minder. Nu maar hopen dat hij het snel voor elkaar heeft dan kan jij weer gezellig hier aan de klets.
En vandaag hier. Straks met J naar het Radboud. Vandaag wordt het onderzoek afgesloten. We moeten vroeger dan gepland omdat zijn psych ziek was. En we krijgen nu DE professor van het Radboud. Hij is heel bekend, tenminste hier in de buurt. Alle interne kids bij J op school zijn bij hem onder behandeling omdat hij gewoon de beste is. Ben erg benieuwd dus. Niet dat hij iets kan veranderen maar ben wel erg benieuwd wat hij over J zegt. Ook wordt vandaag besloten of we door gaan met deze medicijnen of dat er gekeken wordt naar andere. Heb het er met J zelf over gehad en die geeft aan zich prettiger te voelen bij Rtaln. Afwachten dus.
Tuurlijk, lees ik weer niet de berichtjes van TRL en Bloemmie op de vorige pagina’s!!
@TRL: De rhesus prik. Succes, maar dat komt wel goed!!!
@bloemmie…hihi, kusss
@Marion: Benieuwd wat De Prof over “onze” J(hihi, een btje dan!) te vertellen heeft!!! Hopelijk zijn zij het eens met wat J voelt. Hij is tenslotte degene die ze slikt en het ervaart…
Gauw vertellen hoor, als je terug bent!!!
@MK: Hoest daar??? En de dame en man, zij groeien ook de pan uit denk ik zo…zeker met deze regen
@tr…bijna niks geslapen :kus: @bloem…te kort geslapen… @marion…succes vandaag… @beps…goed idee dat klets forum bij vakantie liefdes…!! @cyn…jij ook een fijne dag…
maar dat geld eigenlijk voor iedereen…
vandaag voor ons geen feest meer, vanacht een telefoontje: de opa van askim is vanacht gestorven…
zeker raar…
maar de arme man lag er al een half jaar heel slecht bij…
van de ene dochter naar de andere om verzorgd te worden…
askim is nu ook naart dorp…geloof dat ze de hele dag bidden…