TTT deel 101

@bloem: vind t jammer maar zoals ik al zei ik zou hetzelfde gedaan hebben

kan op een site nog kopen voor 49,50 en op een andere voor 55,- maar geen idee wat de prijs was, maakt ook niet zo veel uit hoor ik heb geen benzinekosten:D

Hans : nog niet langsgeweest. heeft een druk avondje denk ik:wink:

@raak: hoe bevalt je nieuwe auto?

Linda : heel goed, heb ik een weekje er alweer 1.000 km opzitten en waren prettige km

raak: das netjes nu al zoveel hm hahaha, maar fijn te horen dat ie goed bevalt

@raak: nog leuke dingen gepland voor de komende week/weekend?

Linda :vrijdag naar mijn zus, foto’s uitwisselen van de vakantie, zaterdag heb ik feest van mijn schoonzoon : wordt 40 en vindt dat nog steeds reden om te feesten:biggrin: en als het niet te laat geworden is ga ik zondagmijn moeder ophalen en lekker ergens eten.Dus eigenlijk best wel vol programma he.wilde ook nog ff shoppen bij de b…enkorf maar weet niet of ik daar aan toekom
en jij ? ga je nog lopen ? of naar de voetbal ?

@Bloem&Raak
Alles komt goed nu er hulp is. Ik doe het nu rustiger aan want ik voelde zelf al aan dat het anders goed fout zou lopen. Donderdagavond barstte de bom toen hub naar de vergadering moest. Stond half jankend achter te werken, nog steeds niet in orde en oververmoeid. Nu een paar dagen weinig gedaan, een paar keer flink uitgeslapen en voel me nu al een ander mens. Ook 's avonds blijf ik binnen nu, bij J zoals het hoort, want bij die kleine begon het ook al op te breken. Deze week is er in ieder geval weer rust in de tent en volgende week zien we wel weer verder.

@Anita
Is zeker verslavend hier! Nog even en je kan niet meer zonder … je bent gewaarschuwd :wink:

@Filiz
En ik ben ook jaloers. Mag alleen via msn mee genieten zo af en toe. Maar wie weet ga ik het een ander jaar eens live mee maken.

@Linda
Nog steeds volop in the picture bij de mannen? Geniet van al die aandacht he!

@Raak
Zo … jij bent ook weer volgeboekt het weekend! Maar wel allemaal leuke dingen gelukkig.

@raak: morgenavond training, donderdag koopavond, vrijdag en zaterdagavond lekker thuis op de bank en zondag ga ik naar evita met mams en daar blijven eten ondertussen ben ik nog druk bezig met een nieuw projectje :wub:

Marion : gelukkig dat je het op tijd inzag hoor enne volgende week ook gewoon nog rustig aan doen he, J heeft je ook nodig. Ik hoop ook een keer suikerfeest in Antalya mee te maken. Vooral als je net als vandaag sms krijgt dat ze wensten dat ik er ook was omdat ik ook bij de familie hoor:crybaby:
Linda : wow dat ziet er goed uit zeg, lekker weg met mams. Vooral dat projectje van je verdient natuurlijk alle aandacht he. Heel veel suc6 daarbij, is je gegund hoor;)

Dames ik ga :slapen:. welterusten en tot morgen allemaal:dag:

@raak: weltrusten tot morgen

Raak…inderdaad druk bezig geweest op subtopic turkse vakantieliefdes…maar de doorstroming komt op gang.

Beps…bedankt,je hebt me wel aan het werk gezet vanavond…hahaha

Filiz…leuk he die trommels smorgens vroeg…en die kinderen aan de deur voor snoep…3 dagen maar in de regel is het na 2 dagen al bekeken…de kleine zelfstandigen(supermarkten)blijven gewoon open;overheidsinstellingen blijven gewoon 3 dagen gesloten…

Maar zonder dollen;dat is nu de kracht van ons forum;innovatief,de een vult de ander aan;ik was er nooit op gekomen,beps wel;heb het al eerder gezegd,jullie zijn allen mede-forumbeheerders,inbreng wordt altijd positief ontvangen en doe mijn best om het bij de redaktie ter sprake te brengen.

We maken het forum met zijn allen.

@Raak
Apart is dat he? Er werd mij vannacht ook een gezegende bayram gewenst. Vond het wel grappig.

@Hans
Je wordt wel bezig gehouden hier he?

ik ga slapen, slaap lekker allemaal en tot morgen

Ja hoor, hier is de nachtbraker weer,
Dat staat me wel aan dat lijstje zo, haha. En vooral met dat weer hier, geen gek vooruitzicht, om zaterdag naar Marmaris te gaan, en dan in de weersvoorspelling alleen maar zonnetjes te zien.
Lieve schatten, slaap lekker allemaal, hoop dat ik morgen wat eerder kan komen, als er nog iemand is om mee te kletsen…

:turkey:Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris:turkey:

Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Bloem,geef je groot gelijk hoor,ik zou ook voor het schaatsen kiezen,heb afgelopen jaar sfeer geproefd en begrijp het.
Linda,druk met cupido,zijn er meerdere die de pijlen op je afschieten?
Marion,deze wek rustig aan,volgende week lekker de koffier inpakken.
Cyn,nu officieel geslaagd,van harte gefeliciteerd!
Filiz,veel gegeten en alle familieleden weer gezien.

Gisteravond en vannacht boven de pot gehangen,leek wel of het uit me tenen kwam,voel me nog niet je van het en slaap te kort,maar ga wel proberen te werken.Vandaag ook de rhesus spuit halen.

Fijne dag allemaal

mornink!

@trl kijk dat is nou een goede reden om lekker thuis te zitten, ff bijkomen!! rustig aan schat :kus:
@ marion jij ook!!! heb je al meer nieuws over je nieuwe werkplek? per wanneer is dat?

ikke wel goed geslapen maar een beetje te kort, wilde nog wel keer omdraaien, maar helaas… moest er toch echt uit… dus ga maar richting werk