toch maar die fleece trui achter de klepdoos aandoen dan… voelt min of meer hetzelfde… enneuhm… nu toegeven aan je moeheid he?! de hulp is er dus gebruik em… lekker op de bank met een dekentje, beetje dutten of lezen :unibrow:
Anita : welkom hier !!
Marion : je hebt het er toch maar druk mee he meissie, bloemmie geeft je al een goede raad he, lekker lammen af en toe
Bloem : gaat 't nog niet echt lekker ?:kus:
Ik heb net ff wat goeie wensen richting Turkije gedaan, zou er best ff mee willen feesten
als het mag MARION2 dan heel graag , want ik zit ook op de bank met een dekentje en een kopje thee lijkt me lekker erbij , dan pak ik gauw ff een lekker koekje erbij
@ raak ja lijkt me ook wel apart om een keer tijdens suikerfeest daar te zijn… lijkt me uberhaupt wel een keer weer leuk om daar te zijn ![]()
Bloemmie : gun het jou ook hoor dat je er weer eens heen kan. Mis trouwens je naam bij de meeting ??
Anita : went snel hier he? werkt echt verslavend hoor, je bent gewaarschuwd:D
@ raak hoezo mis je mn naam? we wonen 30 minuutjes van mekaar, als je wilt meeten zeg maar waar en wanneer…
@raak , ja moet nog ff inkomen hier ,maar het ziet er zeker gezellig uit hier met jullie , dus het werkt verslavend ??
Bloemmie : ja he is eigenlijk maar een kippeneindje,ik denk niet eens 30 min. ik woon aan de kant van Gilze.Kunnen best wel eens wat afspreken, maarre ik doelde op november ![]()
Anita : volg maar ff dan merk je het wel, alleen deze week iets rustiger want er zijn 3 vaste theetantes afgezakt naar Turkije;)
@ raak als je mn handtekening leest dan snap je waarom
Bloemmie : had dat idd nog niet gezien. misschien probeer ik nog naar 013 te gaan de 10e, moet ff kijken of ik een gaatje vrij heb. mijn weekenden zitten nl vrij vol deze maand
enne : ik vind je ook niet anti-sociaal hoor:D
daag dames…
iedereen van jullie met een dekentje of een dikke trui op de bank…
ik nu ook n lekkere warme jogging broek aan…maar wel gewoon n truitje met korte mouwen…
vandaag de hele dag van tante, naar oom, naar ouders, naar zussen, naar vrienden, en weer naar oom gehopt…
overal waar je komt MOET je eten…dus k zit helemaal vol…
was wel gezellie…maar om dit nu 3 dagen te doen?
we will see…
nu nog ff voor de tv…en dan naar bed…
slaap lekker allemaal en tot morgen
@bloem: ik begrijp je wel, maar zou t heel erg jammer vinden als je de 16e er nie bij bent
anyways, im very tired
en ik ga lekker sleepy sleep sleep doen
welterusten en tot morgen :dag:
Filiz : toch ben ik een beetje jaloers hoor dat je dit nu van dichtbij mag meemaken. ik moet het doen met de sms-jes die ik krijg om de sfeer een beetje te proeven. Slaap lekker en tot morgen, dan zitten we allemaal op de kachel als ik de weersverwachting hoor:unibrow:
Linda : hellooo hoe is ie ??
@ raak, owh in dat geval!! cker komen de 10e!! leukkkkk
@ linda, ja linda das mooi maar ik ga echt nix veranderen. als ik moet kiezen tussen de 10e meeting of weekend schaatsen kijken (waar ik overigens al kaarten voor heb) dan hoef ik niet eens 2 seconden over na te denken!! enneuhm als je zo graag wilt meeten… je bent welkom in t brabantse land hoor
@ filiz, ach jog, drie dagen de familie zien en dan ben je er weer vanaf… tis een beetje als onze kerst he ![]()
Bloem : welterusten, lekker je schoonheidsslaapje doen:dag:
@bloem: ik zei toch al dat ik heel goed snap waarom je er niet bij bent, als ik in jou schoenen stond deed ik hetzelfde, trouwens jij bent ook in twente altijd welkom hier
@ linda snap ik maar je zei t zo van: pls kom toch wel…
anyways genoeg daarover. ik kom niet, punt uit. me goes sleepy doen!! :dag:
@ raak zijn er trouwens nog kaarten?!
@raak: hier is alles goed, druk druk cupido laat me maar niet met rust hoe is het bij jou