TTT deel 101

@Marion: Het is slecht weer geweest rondom Kusa… Veel regen, minder, wind… Maar ze hebben nog een luie week gehad!!!

@Bloemmie: :lol: Die handtekening: Hij blijft gieren!!!

@Cyn: ik had je al gefeliciteerd toch… maar ok, nu off, dus: VAN HARTE!!!

okey ik geloof er nu toch maar aan…
de kachel is aan… brbrbr zoooo koud… en al die regen buiten… brbrbrrr

@Beps
Jammer van het weer zeg! Ben je toch al snel beperkt in je doen en laten. Je gaat er toch vanuit, althans je hoopt, dat je toch nog lekker buiten kan zitten en wat van de zon kan genieten.

@Bloem
Groot gelijk, geen kou lijden als het niet nodig is. Laat die dikke truien nog maar mooi in de kast liggen.

@ marion nee helaas, joggingsbroek, wollen sokken en dikke fleece trui… en de kachel aan… en nog koud maar moet ff goed doorwarmen… brbrbrb

@Bloem
Ben niet zo van de dikke truien, eerder het met-een-dekentje-op-de-bank type.

ja maar achter de laptop en typen is nie handig en de deken is van fleece en de trui ook, en kan mn kin in de trui verstoppen, dus meteen t sjaal probleem opgelost… nee werkt perfect… waar dat ding allemaal geweest is!!

Bloem…hier nog een…skibroek aan plus dikke wintertrui en de kachel(voor het eerst)aan

Beps…goude idee van je…topic heb ik aangemaakt…

Even terugkomend op het apart inloggen;een tijd terug heb ik daar over contact gehad met redactie(en met jullie)en was toen niet mogelijk ivm.dat dit een forum is voor iedereen toegankelijk.

Heb nog steeds de kachel uit!! Is hier best wam, maar dat komt door mij, ben warmbloedig :unibrow:!!!

@Hans: bedacht ineens dat het bij ons ook zo gestart is… en het idee was geboren…(en het ging nergens meer over, en om het topic niet te bevuilen zoals dat in de ict heet…)

Beps…over tig jaar gaan we ons afvragen wie TLK verzonnen had…was het Beps en wanneer?hahaha

ach ja…raar dat je soms mensen ergens op wijst en voila…
dus voor de records… bedacht door beps op 30 sept 2008 om 20h

kachel al weer uit, ergste kou verdwenen…

Cyn : van harte gefeliciteerd meid, is weer een prima resultaat. Jammer dat je wat minder tijd hebt, maarre heb ik ook wel eens ff en ik weet zeker dat je toch weer terugkomt. We zullen je missen hier hoor !
Beps : ouders weer veilig terug op Hollandse bodem en meteen ook weer de Hollandse “ellende” van regen, wind enne natuurlijk : de file:unibrow:
Bloemmie : lekker warm met de fleezetrui en kachel aan
Marion : lammen op de bank met een dekentje is ook wel lekker he
Hans : skybroek en dikke trui en kachel. Wat wordt dat als het vriest:tssk:
Is ech wel minder bij te lezen nu de 3 dames weg zijn he
Moeten wij maar een beetje meer doorl.llen

@Hans: bedacht ineens dat het bij ons ook zo gestart is… en het idee was geboren…(en het ging nergens meer over, en om het topic niet te bevuilen zoals dat in de ict heet…)

ik kom ook maar hier gezellig , want hier gaat het teminste nog wel ergens over …

ja dat is een quote van beps…
hoe komt die hier nou terecht…?

Welkom Anita…ach,we laten iedereen in zijn waarde;je kunt gewoon heen en weer’‘‘hoppen’’

ja maar dan wel met je eigen text en niet die van een ander, zonder de quote erbij

trouwens hans, is het nog steeds nodig dat we bij elke 100 post een nieuw deel aanmaken?!

Bloem…ja,1000 post(bedoelde je?) is de max per topic(1 of 2 erover is geen probleem)

Dank je wel Hans , en dat heen en weer Hoppen maakt deze site juist zo leuk .

En sorry Bloem29 dat ik niet duidelijk genoeg was , mijn excuus daarvoor

@ hans owhkey… dan doen we dat braaf elke keer
@ anita, nou ja, ik snap gewoon niet waarom je de opmerking van iemand kopieert zonder zelf iets toe te voegen… maar goed…

welcome to all

@Raak
Is idd lekker met een dekentje op de bank maar wel erg lang geleden. Pruts de laatste maanden wat op de klepdoos als ik afgewerkt ben en dan het bed in.

@Anita
Ook even op de thee hier … WELKOM!!