Marion : ja hoor het meeste weer bijgewerkt
veel plezier met sporten/bijkletsen;)
Kaylo : ja hoor vakantie was goed, alleen met dat slechte weer hier alweer bijna vergeten :unibrow:
Cyn : had over jouw ongelukje heen gelezen. doe je wel voorzichtig met je enkel
Kaylo : wat is dit voor een kneuzendag, jij ook al een blauw oog. zou er bijna bang van worden.maar dat die leuning zo maar terugklapt is niet normaal hoor, voor hetzelfde geld ben je een oog kwijt
raak : ja, denk echt wel dat het nu gedaan is met zomerweertje. Zaterdag was nog lekker, maar nu vliegen de pijpenstelen rond je kop ! :finger:
Raak,kan mij niet snel genoeg gaan nu hoor…Pffff sokken aantrekken,schoenen aantrekken,iets oprapen,gaat allemaal vermoeiend nu.
Kaylo,van de ene lappenmand naar de andere.Sterkte met je oog.
Marion,sport ze.
Ik ff naar kruidv*t zag een winterjas in de folder voor weinig en de mijne gaat bijna niet meer dicht,dus maar een goedkope voor nu nemen.
Trl : weet er alles van, heb een tweeling en ook 9 maanden vol gedragen
ik ben begin november toen bevallen en heb een soort omslagdoek/poncho gekocht om die periode te overbruggen. na de bevalling wil je die jas toch echt niet meer dragen
trl : MAAR 67 dagen meer, wat gaat alles toch snel !
raak : was eigenlijk beetje mijn eigen schuld (denk ik). Je hebt in zo’n auto niet veel om je recht te “hijsen” dus greep ik maar die zetel vast (met het gekende resultaat hé … hihi !!). Gelukkig valt het allemaal nog mee.
Meiden ik kom even afscheid van jullie nemen… Voorlopig zal ik niet zoveel meer online zijn tijdens werk… Krijg een stagiare die ik moet gaan begeleiden, en dan is er dus even geen tijd meer voor ww of msn… Uiteraard zijn er soms ook dagen dat ze er niet is en ik dus weer tijd heb voor jullie!!
Sorry!!! :kus:
cyn : niks te sorryen hoor meid ! Ben er zelf ook een tijdje niet geweest en het werk gaat nog altijd voor toch ?
cyn : alvast een dikke :kus:voor jou !
Ik ga alvast terug sporen !!! Morgen vrije dag en donderdag ben ik er ook weer (hoop ik toch) !!
Kaylo: doei!!!
Oh meiden… Ik heb trouwens de definitieve uitslag van mijn examen: BEN GESLAAGD!!! JOEPIEEEEEEE :biggrin:
@Cyn
Jammer dat je er niet meer zo vaak bent. Maar het werk gaat voor he, en die stagiaire blijft ook niet voor eeuwig.
Precies
Ze blijft maar tot eind jan ![]()
@Cyn
Dat is nog te overzien toch?
Och helemaal vergeten je nog in het echie te feliciteren met je diploma!!
Nogmaals GEFELICITEERD meissie!! Weet je al welke opleiding je nu gaat doen?
Roanna en kokkie zullen inmiddels ook bijna (of helemaal) aangekomen zijn in ADR. Toos en hub op de uitkijk, zie het helemaal voor me :biggrin:
Dankje!!! Nee nog geen idee… Heb vandaag de studiegidsen van LOI en NHA aangevraagd… Eens even kijken… Apothekersass. lijkt me wel leuk… (is een beetje vervolg op med. secretaresse) of misschien boekhouding ofzo… Kan ik hier op de zaak ook wel gebruiken ![]()
Zo ouders weer thuis, de 1ste was voor ze gedraaid, en er gewoon 3 keer langer over gedaan om thuis te komen…ZO EEN FILE!!!
@Cyn: Ik zie je wel weer komen
Veel plezier met de stagiere…
En verder…
Tot straks ofzo… wel een stuk rustiger met Viva en Roanna en Toos weg haha
Is er überhaupt iemand?
ja hoor
ik ben er weer
@ cyn gefeliciteerd!!
maar denk je niet dat die sfeer ook kon liggen aan t feit dat lara/ jouw hotel uit de grond is gestampt zonder enige vorm van eerdere cultuur/verleden eromheen?! bodrum is natuurlijk een levendige stad met of zonder toeristen…
@Cyn
Ook leuk apothekersassistente, of doktersassistente. Maar ook de reiswereld lijkt me leuk om in te werken. Je bent straks in ieder geval van alle markten thuis. Kan je maar kiezen in welke sector je wil werken.
@Beps
Was er ergens iets gebeurd dat het zo druk was?
Je ouders ook weer op nederlandse bodem. Hadden ze het nog leuk gehad nadat jullie waren vertrokken?