TTT deel 101

Daarom… en voor mij nog veeeeeeeeeeel langer!

Sorry, sorry, sorry !!! Ben bijna anderhalve week niet komen gluren

Roanna en Toos : ben natuurlijk weer te laat, maar wens jullie een hele fijne vakantie toe ! Geniet ervan !:zon02::zon02::zon02::zon02::zon02::zon02::zon02:

Jezus, heb de helft van deel 100 gemist en nu deze ook bijna al volledig ! Valt dit nog bij te lezen ?

@kaylo: Nee dat lukt niet meer haha… waar was je??

Beps,nee de ziektewet ingaan is niks voor mij,dan zit ik thuis toch maar te prakazeren enzo,dan maar ff doorzetten nog 6 weken werken,dat ga ik nog wel volhouden hoop ik.

Kaylo,leuk dat je er weer bent,was je ziek?

@TRL: Je gaat voor de 4 voor 12 na begijp ik??

Dames ik ga, ouders landen over 1 uur, dus tijd genoeg, als er iets gebeurt ben ik er nog optijd
Tot vanaaf ofzo

Als je het over de duivel hebt :D;)

DAAR IS KAYLO WEER :dag:!!!

Waar was je?

ikke omkleden en dan werken tot 21 uur dus tot later vanavond allemaal

Beps,ja 4 voor en 12 na,7 november laatste werkdag en dan 2 maart weer beginnen poeee…Goede reis naar schiphol.

Ik ook ff lunchen lekker thuis…

Ja sorry hoor, maar was volledig platte rust gedurende een week of 3 weken gips. Heb dus maar voor het eerste gekozen :nod:

Maar nu ben ik er weer helemaal (en hoop dat het zo blijft !!!)

Toch bedankt dat jullie me een beetje gemist hebben :wub:

trl : wat een leuke handtekening ! Lief hoor !

Kaylo: welkom terug… Ik was gisteravond ook even bang dat mijn enkel weer in de lappenmand zat… Klapte er zomaar ineens doorheen en het kraakte zo hard… Mijn moeder dacht dat ik tegen een deur aanviel… Maar goed… Kan er redelijk op lopen/staan… Dus komt wel weer goed… denk ik :wink:

@Linda
Lange dag weer vandaag, werk ze!!

@Beps
Goede reis, ons forum is goed vertegenwoordigd op Schiphol vandaag.

@TRL
Smakelijk voor zo meteen.

@Kaylo
En gaat het nu beter met je enkel?

@Cyn
Oeps dat klinkt niet gezond. Maar rustig aan ermee.

cyn : kalmaan dan maar met die enkel !

Ik val eigenlijk van de regen in de drup ! Zit nu met een kanjer van een blauw oog ! Pfff… Zaterdagavond ook eens op stap geweest …

Eigenlijk heel dom, vrienden van ons hadden een nieuwe auto gekocht (BMW cabrio, ken er er niks van, maar ja, toch mooie wagen). Alleen niet zo geschikt om met 4 mensen in te gaan zitten, beetje krap.

Konden de dames achteraan gaan zitten (was verdorie de eerste avond dat ik eens gewone schoenen aankon !!!), en bij het uitstappen ging het dus mis.
Met “veel gratie” wou ik uitstappen, nam de rugleuning voor mij vast en toen sloeg de boel tegen mijn oog !!! Zij lol natuurlijk, ikke minder ! Direct ijs gevraagd in het restaurant en ging voor de rest van de avond verder goed.
Zondagmorgen met een joekel van een blauw oog opgestaan en gisteren toch maar eens naar de radiologie geweest. Had heel erge hoofdpijn !!! Er zit een klein barstje in mijn oogkast maar voor de rest alles oke zenne !!

Trl : wat een lieve handtekening : schiet nu op he
Kaylo : hoi hoi, leuk dat je er weer bijbent
Beps : goeie reis naar Schiphol
Linda : werkse
Cyn : al begonnen met werken ?
Marion : :dag:
Hans : ik denk dat iedereen hier het een fijner idee zal vinden als je moet inloggen om mee te lezen

@Kaylo
pechvogel, sta je er ook een poosje mooi gekleurd op! Zal wel alle kleuren van de regenboog krijgen. En dan de opmerkingen die je zal krijgen. Ruzie met je man gehad?

@Raak
:dag: De rust een beetje wedergekeerd op de zaak?

En nu aktie, lunch zit erin, mijn tas pakken want ga proberen te sporten. Nou ja … zal wel meer kletsen worden vermoed ik maar das ook goed. Heb vriendin al eeuwen niet meer gezien.

raak : :dag:hoe was je reis ???

marion : ja inderdaad, kreeg ik deze morgen al te horen op de trein. k Zeg dan maar gewoon van ja, beetje ruzie gehad ! :drugged:

beps : ook welkom terug alweer !!! Gaat snel hé ? Leuk gehad ?