En weer een halve nacht meegemaakt.
Toos en Roanna,zijn vertrokken.
Mar,nog laat langs geweest om de dames een prettige vakantie te wensen.
Bloem,voel je je vandaag al wat beter?
En toen was ik het kwijt,sorry maar allemaal een fijne dag
En weer een halve nacht meegemaakt.
Toos en Roanna,zijn vertrokken.
Mar,nog laat langs geweest om de dames een prettige vakantie te wensen.
Bloem,voel je je vandaag al wat beter?
En toen was ik het kwijt,sorry maar allemaal een fijne dag
Zo ook ik bijgelezen, en weer op de hoogte
Toos is op tijd vertrokken,nu nog wachten of Roanna op tijd de lucht in gaat!!
De heenvlucht voor mn ouders is ook op tijd vertrokken, dus als alles normaal verloopt zijn die ook weer rond 13 uur in het kikkerlandje!! Ik ga ze straks ophalen
Hier niet veel gebeurt, behalve dat hubs me vannacht wakker ‘getrapt’ heeft(met omdraaien denk ik) en daarna zo lag te snurken dat ik voor 4 uur al wakker was, en niet meer geslapen heb!!!
@TRL: :kus:
@Hans: Als we als WW idd meer landsbekendheid gaan krijgen pleit ik voor een apart inlogsysteem voor TTT… Wij zijn daarin eigenlijk een soort van apart gedeelte, een hoofdforum als subforum! Ik heb nog nergens, bij geen enkel fora zo een ontwikkeling meegemaakt als deze!!! En om dit landelijk meer bekend te maken…
Ik denk aan de ‘problemen’ die Bloem gehad heeft toen zij als hostess werkte in GC en het ventileren van haar ongenoegen over een collega. En de ellende die dat gaf omdat iemand hier had gelezen daarover, de link gelegd heeft en alles doorgebrieft heeft…
We zitten daar niet echt op te wachten dus…dat blijkt al uit de reakties van een groot deel van de ‘hoofdrolspelers’ (Linda, Roanna, Toos, Bloem en ik… die er meteen op reageerden toen er wat meer nadruk op kwam…) Ik vraag je toch om ons hierin te steunen als onze beheerder, en voor ons te pleiten voor een aparte behandeling hierin(ben er nl van overtuigd dat we t leeuwendeel leveren van de hits op een dag!!) :nod:
iyi bayramlar allemaal…!!!
jeetje…heel manavgat zit in de moskee op het moment geloof ik…
behalve de jongens die met trommeld door de straten gaan…
en ik zou zo graag nog ff slapen…
ach ja…\solly niet echt bij…van wat er gister avond nog allemaal geschreven is…
lees ik strax ff bij…
voor nu, iedereen een fijne dag gewenst
Weet iemand hoelaat toos zou gaan vliegen
goooooooooooooooooood morninggggg
t plenst!!! wiep wiep
@ TRL leuke handtekening!!!
:kus:
ikke te heerlijk geslapen… mhmhm had nog wel ff-kes kunnen blijven liggen maar ja helaas… aantreden!!
ennuhmm hebben we nu een nieuwe term ontwikkelt “marktdag” :unibrow: “naar de markt gaan” :unibrow:
anyways… WORK!
@Linda Om 6.20 en vertrokken om 6.23! Ze vliegen mooi vandaag…ook voor mn ouders haha
Marktdag klinkt ook wel leuker dan ‘bijbabbelen’ is toch wat minder ‘intens’ hahahaha, ik ben nl altijd doodmoe van het ‘slenteren’ op de ‘markt’ :lol:
@TRL: Jouw datum is gewoon als wij vertrekken naar Thailand… AHHHH wel eerder hoor, wil nl ff langskomen om jouw wonder te bewonderen!!!
Is t vandaag Filiz?? Ohhhh fijne dag dan…das groot feest!!!
Daar gaan we voor de 2e keer. Heb ik net alles ingetypt loopt de hele boel hier vast …
Goede morgen,
Toos zit al in het vliegtuig en Roanna inmiddels onderweg naar Schiphol of zou ze toch vergeten zijn dat ze VANDAAG op vakantie gaat?
@TRL
Weer slecht geslapen. Het wordt tijd dat je verlof in gaat dan kan je overdag nog wat rusten als de nacht weer te kort is geweest :kus:
Leuk die ooievaar in je handtekening, kunnen wij precies bijhouden hoe lang het nog duurt voordat de 2e WW-baby geboren wordt.
@Beps
Straks weer naar Schiphol, pap en mam hebben de vakantie er ook weer op zitten. Weer kriebels bij jou maar nu moet je iets langer wachten voordat je zelf het vliegtuig in mag. Maar dan mag je ook lekker lang en lekker ver.
@Hans
Ik ben, net als de anderen, ook voor een apart inlogsysteem voor TTT als WW meer bekendheid krijgt. Tuurlijk ik zet zelf heel mijn hebben en houwen hier neer maar het is nu eenmaal zo gelopen. Had ook nooit van te voren verwacht dat het zo’n hechte club zou worden. En als je dan eenmaal verslaafd bent …
@Filiz
Ramazan bayram kutlu olsun!!!
Grappig, het lijkt me nou zo leuk om het suikerfeest eens van dichtbij maken. Jij zit daar nu en wil het liefste slapen :lol:
@Bloem
Eindelijk weer eens een goede nacht gehad!!!
En toen was het stil hier. Trouwens … ik heb Kaylo ook al even niet meer gezien.
Nee ben er ook, maar zat ff te bellen, en te piekeren over dat beeld… ik ken t echt…
Beps,hoop zelf ook 2 of 3 weken eerder,begin het nu wel te merken hoor.
Marion,als ik s’middags ga liggen ben ik bang dat ik s’nachts helemaal niet slaap.
Bloem,gelukkig een goede nacht gehad.
Filiz,uit bed getrommeld,balen…
Goeiemorgen!!!
Bloem: je vroeg me of Lara vergelijkbaar is met Bodrum, of dat het totaal anders is. Ik kan je vertellen dat het heeeeel anders is… Het is de eerste keer geweest dat ik me niet “thuis” voelde… Heb een super vakantie gehad hoor, maar het is gewoon zo anders geweest. Was ook de eerste keer weer zonder “askim” in Turkije… En was allemaal gewoon een beetje vreemd, en ook wel soms een beetje moeilijk… Vind persoonlijk de mensen in Bodrum ook vriendelijker…
Beps: Jaaa bij ons in Lara was het s’avonds nog 26 graden, en ik was in mijn korte broek naar huis… BRRRRRRRRRRRRRRR…
Trl: Leuk die “kalender” onder je naam!
Filiz: haha uit bed getrommeld!!!
Vanmorgen een sms van Roanna, ze waren om 08.30 op Schiphol, maar konden nog niet inchecken en gingen een bakkie koffie drinken… Jullie krijgen de groeten van haar!!
Vandaag weer aan het werk… Nog niks uitgevoerd haha…
Ga zo maar eens aan de slag!!!
:dag:
@Beps
Heb me nog niet echt in ‘het beeld’ verdiept. Misschien vanavond even als het dan nog niet geraden is tenminste.
@TRL
Daar zit ook weer wat in. Maar je kan in ieder geval rustiger aan gaan doen dan. Niets moet en alles mag. Dat is toch anders dan dat je naar het werk moet.
En daar hebben we onze Cyn ook weer … beetje versterking is wel welkom nu Toos en Roanna op reis zijn ![]()
@Cyn
Weet niet waarom maar Lara trekt me eigenlijk niet zo. Volgens mij kom je er langs op weg naar het vliegveld, kijkt zo verloren dan allemaal. Net of er niet echt iets te beleven is.
Er is ook niet zoveel te beleven… Maar als je een week niks wilt doen, en lekker van de luxe wilt genieten is het perfect!! Hotels zijn goed, transfer is kort… En de zon is overal hetzelfde ![]()
Haha,… ikke ook al gesmst met Roanna!! Ze waren toen bijna op schiphol!!
krijg net een sms dat ze geboard zijn…dus ook die is WEG!!!
@Cyn: De Jong vertelde gister dat er er voor ons ‘erg gunstig’ uitzag… dus hubbie blij…(stresskip dat t is haah)
@TRL: ga anders gewoon in de ziektewet. Het is ‘nog’ maar 4 wkn langer dan je verlof, gebeurt echt veel hoor… gewoon doen!!!
Die dan ook nog maar een keertje
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris![]()
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Beps: ik las het!!! Had al even gekeken naar de mijne… maar die staat (uiteraard) ook nog niet definitief!!! Zal vandaag even mailen ![]()
haha ja doe dat. onze staat ook niet op definitief, maar ohhhhhhhh het is ook nog 10 wkn bijna