kom later vanavond weer effe kletsen ben nu te druk hahaha
@ raak ja das ook de bedoeling, je ziet t wel maar moet ff extra moeite doen en de meelezers valt t niet op en lezen erover heen…
zo doen we dat hiero ![]()
@bloem: dat moet je mij nog eens keertje uitleggen hoe je dat doet
Haha, nou ik heb geen last van Viva-bij, hoor. Maar met 5 harige monsters in huis moet er elke dag wel even een stofzuiger doorgejaagd worden, en dan die eeuwige kattenbak…bleeeeeh
Maar goed, 1 punt kan ik wegstrepen van m’n lijstje, ouwe logeerbed uit elkaar gehaald en achter de balken, en nu staat er een prachtig bijna nieuw bed. Gekregen van iemand die gaat verhuizen, en die had geloof ik 6 bijna nieuwe Pm boxsprings in huis. Mocht ik er eentje van hebben. Nu nog wachten op logees!, Nou, wat zal ik nou eens gaan doen?? Strijken maar denk ik!*
@ Linda gewoon de kleur veranderen van je lettertype… door een kleurtje te kiezen die bijna dezelfde is als de achtergrond kun je t niet makkelijk lezen
als je met je cursor over de text sleept wordt de achtergrond zwart en lichtere letters lichten dan op…
een beetje als met citroensap op wit papier schrijven en dat verhitten
alleen dan digitaal ![]()
Beps : een heeeele maand boven, dat kan niet he, te errug. moet ik weer wat tussendoor boeken, Antalya ofzo??? haha grapje. Heb net lekker weer lang zitten bellen, bayram is altijd goed voor een paar vrije dagen zodat er wat meer tijd is, heeeerlijk;)
Fijn dat je op je werk toch ook lekker mee kunt kletsen he
Linda : druk!!!:lol:
Bloemmie : dat heb je leuk omschreven hoor
Miere : beetje Tiesto hard opzetten en dan vlieg je zo door de strijkwas heen:tongue: Hen je wel geluk met je bedje, zijn volgens mij nog steeds de beste hoor, zou er zelf op gaan slapen:king:
tja… kan natuurlijk mn weekendje heerenveen ook in t lijstje zetten… dan staat beps maar 3 wk bovenaan… :unibrow:
Me is off NAAR HUIS!!!
Beps :dag:
Bloemmie : ja zou kunnen, maarre we gunnen het Beppie wel he:vak02:
jup ze staan al 25jr bovenaan ![]()
@raak: heel druk!
ja ja kletsen alweer 1,5 uur
Linda : ik ben wel blij voor je hoor, hoop dat het zo goed blijft gaan !!!
Ik ga nog een beetje bankhangen en dan naar boven.
Fijne avond all en voor strakjes : welterusten, tot morgen
@raak: fijne avond verder en tot morgen!
ik sluit vast af…
ga echt strax naar bed, dus doe dit al dicht, word ik daardoor niet meer verleid
:dag: slaap lekker
Nou Raak, ik hou het zelf wel bij m’n dobberbedje, maar idd, hij ligt heel erg lekker!
Zo, de strijk ook weg. Nu eerst maar een wijntje…pfffffffffffff
En dan de bak en nog ff de ergste haren wegzuigen.
Bloem!!! Ga slapen haha!!!
Zo meiden ik ben ook weer thuis!!!
Nu ff bijlezen enzo…en dan ook lekker naar mn mandje!!
Tot morgen!
@beps: hoe gaat t nu op t werk?