Hier een fris windje dus niet echt warm.
Bij ons is iemand van 96, ligt slecht, maar een martelgang om te mogen gaan. We hebben het niet voor het zeggen, maar triest is het
En als ik dan hoor van zo’n meisje van 13, krijg er kippevel van. Moet er trouwens niet aan denken hoe die vrachtwagenchauffeur zich nu moet voelen
Hier nu wel droog hoor… maar gewoon te benauwd… en ik wil zon… ![]()
Ohoh… ik raak nog verslaafd aan Facebook… Heb een jongen gevonden van mijn middelbare school… erg grappig… is nu gewoon piloot… :biggrin:
hihihih ik heb het nog zo gezegd, en gewaarschuwd! ![]()
ben er vandoor, ga met W. even shoppen. Dusss tot latersssss:dag:
Toos: :dag: :kus:
Zo meeste klussen plat(voor zover ik iets doen kon…)
Nu even koffie, bijgelezen, en echt er blijft gewoon NIETS hangen…
Alleen ben ik ontroerd door jullie medeleven…
:tear: :tear:
t Komt wel goed. Ben niet alleen het weekend…dat scheelt ook al weer, volgende week veel werken, ach dan is hij al weer thuis. Als eerst dit weekend maar eens om is, dan is de operatie geweest, en gaat hij elke dag een stapje beter…toch
Zo pakketje binnen…nu verder met het zemen
Beps…dikke knuffel hoor, en natuurlijk komt het goed, het is alleen het er tegenaan zitten hikken…
Beps,en je kan altijd hier terecht voor een babbel :kus:
Zo de bijne de halve ochtend zitten msnen met een oude scharrel
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
,was wel weer ff gezellig.Hadden af en toe nog wel eens kort contact,maar vanochtend was het weer als vanouds…En ga ik ff thuis lunchen en een wasje erin gooien,wel makkelijk als je zo dichtbij het werk zit,gelijk langs de kapper voor een afspraak te maken…
@ll: :kus:
@TRL: Lekker he, kan je alles meteen regelen. Daarom vind ik het zo fijn in de avond te werken. Hele dag vrij om alles te doen…
Beps: zal de eerste dagen niet gemakkelijk zijn… :kus:
t komt wel goed
Zo de ramen gezeemd, en moet nog de boel verder recht trekken, maar heb geen zin meer …
@ TRL you go girl!!! :unibrow: laat maar ff lekker met je flirten door oude scharrel
kan je wel weer een keer gebruiken!
@ beps :kus:
@ viva, de ramen zeemen? met dit weer? dan heb je er toch helemaal geen eer van?
@ cyn lekker bezig he? hahahah
Bloem: waarmee???
![]()
Bloem het is hier droog hoor, met een zonnetje… en ik kan weer naar buiten kijken…al die vliegenpoep is er weer vanaf…nu nog even stofzuigen en dan kan even naar buiten…heb het overal mee gehad, dus ga lekker bloemmetjes kopen en maak het thuis gezellig…
lekker hoor! beetje gezelligheid in huis…
@ cyn ![]()
Hier nu ook sunshine!!! Wordt er meteen een stuk vrolijker van!!! Morgen weer vrij… zucht het is dat turkije niet per trein gedaan kan worden in 3 uurtjes… Dan ging ik morgen ff een doner halen daar… ![]()
Bloem: ja daar ja ![]()
Hier dreigen de buien eraan te komen, klam, benauwd, maar goed het is niet anders…
Zo naar mn werk(nog 1 uurtje…)