Voor ik het ga vergeten…
Beps: werkse!!! :kus:
Voor ik het ga vergeten…
Beps: werkse!!! :kus:
Eerst een uurtje vergaderen, dan 3 uur werken… en dan naar huis
:dag: hey … ik kom ff binnen gluren. Genoeg mooie updates gezien en ik sluit me er lekker bij aan.
Zo meteen naar de school voor het afsluitingsgesprek, zag ik net op de kalender, dan nog even een kadootje halen voor de juffies. Dat was ik helemaal vergeten en dat moeten we morgen hebben. Tis me wat met die DDD-ers he, is het het schuifje niet wat vergeten wordt dan wel wat anders.
Beps: vergaderse en werkse weer he
Marion : het leven is hard he:unibrow:
@trl
:wub: een oude vlam gesproken.
@beps
Heel veel sterkte voor jou en R. :kus:
@viva
Zeuren??? nou dat valt wel mee hoor!
Ik zou het ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om hem aan zijn lot over te laten… ook al zal het misschien beter zijn.
Het cadeau voor hubs binnen, de taart besteld en de ramen gelapt en nu nog wat bloemen om het huis gezellig te maken en het feest kan beginnen.
@toos
Wat een vreselijk bericht, een meisje van 13, daar mag je toch niet aan denken. Nu lekker shoppen met W.
Ik heb wel alles gelezen, maar mijn hoofd lijkt wel een vergiet.
Vannacht had ik de koorts, nu nog niet helemaal top.
@raak
Een paar Belgische vrije dagen en zit nog steeds met de schilders opgescheept.
@marion
Afscheid van school… wat vliegt de tijd.
@ roanna en raak, dit bericht kreeg ik van imke mbt de problemen voor de foto-albums
Het probleem zat op de server en is nu opgelost. Het zou dus geen probleem meer moeten opleveren om een nieuw album te maken en vullen!
Groetjes,
Imke
@ MK ben je toch de klos als laatste van de familie? doe maar ff rustig aan dan.
Goedenmiddag.
Goeie dag zeg dan. Waar is het momenteel dan slecht weer? Ik zweet me eigen de pleuris met dit :zon02: en klamme weer. (voor zover ik al zweten kan) Hebben net de schapjes gedaan en heb het alweer warm.
Verder alles terug gelezen, maar ook hier weinig blijven hangen. Wel iets gelezen van terug vinden van verloren liefde :wub:, afscheid van school en daar kadootjes voor halen, de ramen nu klaar, Beps naar het werk, Toos shoppe met W, MK toch weer een beetje koortsig geweest vannacht :kus:, trl die alles kan regelen, omdat ze dicht bij het werk woont, Bloem die zo nu dan ff een kijkje komt nemen hier en Raak die alles weer pico bello op de pc heeft, na IE8 eraf gegooid te hebben.
@Raak: Ik heb inderdaad nog een paar pillen hier die jij van Toos voor je hubs had geklregen en neem ze ook mooi weer mee, aangevuld met een nieuw doosje.
Wat ik iedere keer ook nog wilde vragen… wat is er eigenlijk met de stroopwafels gebeurd, die eigenlijk mee zouden naar Antalya, wat niet doorging? :lol::lol: Op zeker he? Ha, ha.
@Bloem: Oke… bedankt
voor je berichtje en zal het eerdaags eens gaan uit proberen.
Hij doet het!! :dag:
Dit was ons uitzicht in ADR.
@roanna
Zaten jullie midden in de rimboe??
super roanna! ben blij dat het iets technisch was ![]()
@MK: Ja, zoiets. :tssk: In een bananenboom tuin als uitzicht, maar wel heel lekker rustig hoor. Niemand die naar binnen kon kijken.
:lol:
Bloem : zal het ook eens gaan proberen dan
Roanna : die vond ik bij het inpakken:tongue: heb ze bewaard tot
op de luchthaven en in het vliegtuig voor bij de koffie
Wist e3erst niet eens meer hoe ik daar nou aan kwam, over
ddd gesproken:lol::lol:
hahahhaa wie wat bewaard die heeft iets… ![]()
pfff en ik wordt gek van de last-minutes… ![]()
boeken boeken boeken boeken boeken!!
mij lijkt me dat dan wel weer leuk om mensen te overtuigen dat iets anders ook best leuk is…
maar ja als ze allemaal van die moeilijke eisen hebben…
alles is te duur… ze vinden niks leuk… pfff op een gegeven moment weet ik het dan ook niet meer hoor… :finger:
En vinden de klanten dat alleen of is er nog maar weinig te boeken?
dat vinden ze denk ik, te kieskeurig… tja… dan mot je in januari boeken ehj…