TTT 126 we zijn weer compleet

Beps succes met al je verplichtingen, en maak je niet te druk om hubbie…je hebt ons!!!

Ja, het eerste wat ik dacht was dat de feestcommissie langskwam, toen W. is ze al weg, maar die lag nog op bed. Het gaat wel goed zonder zopi, slaap niet echt vast, wordt wakker van een vlo die op zn sloffen voorbij komt sluipen. Maar slaap ook zo wel weer verder.

misschien moet je die vlo doodslaan…hihihihi…nee geintje nou ja als je maar slaapt nietwaar.

@Viva: Moet je het schuifje ook wel gebruiken:unibrow:
@Beps: Je hebt DDD of niet. Succes met de verplichtingen enne als je ergens mee zit knal het hier neer en anders komen we wel even langs om je moreel te ondersteunen

toos ik zal aan het schuifje denken hihihihihi…
zo nu badderen en aan de gang…en wachten tot meneer tnt het pakketje opnieuw komt aanbieden…

schoonzus heeft een lastminute geboekt bij jib*…naar marmaris voor 334 euro pp, appartement voor 12 dagen met vertrek op 22 aug.

Dat is niet verkeerd voor zo’n prijs. Trouwens weer mooie vluchtijden en met transovia

Ik ga ook onder de grote regenbui, straks komt er iemand om het oude tuinhuisje mee te nemen, hij moet het alleen zelf afbreken. Zal hij ff zoet mee zijn en scheelt hub een hoop werk

Goedemorgen ladies.

@Toos: Oh, oh, als je mij toch ook niet in de buurt hebt, gaat het weer helemaal mis met je schuifje.

Naar bericht weer zeg. Bah, moet er niet aan denken.

@Beps: Niks geen ego. Weet je nog van mij vorig jaar ook op deze tijd? Nou, toen hebben jullie mij ook zo reuze gesteund. Ik heb de versiering al klaar klaar liggen voor zijn thuiskomst. Sttt… niet vertellen hoor!

@Viva: Mooi ding zeg, vooral als je allemaal weet hoe het werkt. :biggrin:

@Marion: He wat vervelend. Beterschap ermee hoor! En die medicijnen van Toos… een wondermiddel. Ik heb ze nu nog in mijn toilettas zitten, doorgegeven in ADR door Raak, aan mij.

En toen was ik het ook alweer kwijt.

Ik las nog wel over klam, zweet enzo.

@Beps: Oh ja… wat een dotje(s). :wub:

Raak haar hub was er ook zo vanaf met die pillen, het helpt echt.

Zo jullie gaan snel!! Is niet eens bij te houden!!!

Dus voor iedereen :kus:

Blegh wat een takkeweer… Ik zou ook wel weer weg willen… :wink:

Viva,mooi kado voor je hubbie,daar zal hij vast blij mee zijn.

Wil ook wel weg hoor,tis zo rustig hier op kantoor,heb wel genoeg werk,maar zo geen zin in.

@Cynthia: Takkeweer? Waar ? Bij jullie zeker dan, want hier is het heerlijk zonnig en lekker warm. :zon02:

@TRL: Ik kan best voorstellen dat jullie er in het najaar nog een weekje tussenuit willen. Als het kan… gewoon doen hoor! :kus:

Ik ga. :dag:

Ik ook Toos. :chin:

Goedemorgen all
Beps : ohhh wat een snoepie. Gaat nu dichtbij komen he voor Hubs. Je weet dat je voor steun altijd op ons kan rekenen hoor> Geef R.maar alvast een dikke knuffel en veel sterkte met de komende tijd:kus:
Viva : da is een lekker cadeau he en nu allebei je eigen muziek. ramen zemen heeft weinig nut vandaag denk ik maarre je wilt natuurlijk voor de visite komt alles tip top hebben he
Toos : wat een vervelende berichten he, heb het in de krant gelezen
Schuifje weer vergeten ???:lol:
Marion : sterkte he meisje en goed dat je een daagje rustig aan doet. Is toch al zo benauwd vandaag en als je dan ook nog niet lekker bent
Cyn : weer aan het werk en komt tussendoor op de thee
Trl : niet mee naar de camping.Dan zal je vriend echt wel blij met jou zijn idd. Lief van je hoor:kus:
Roanna : hou die pilletjes maar goed bij hoor.hielpen echt perfect.
Eerste echte concert waarmijn kids heengingen was ook van de Dolly Dots.
Mijn dochters werden in Belgie zelfs zo genoemd omdat ze nogal modern gekleed gingen voor die tijd he. 2e concert was van Michael Jackson.Nu zijn er al 2 daarvan dood, is echt veels te jong hoor
Bloem : druk aan het werk?

Heb niet zo heel veel met de dolly dots, is wel uit mijn jonge jaren zeg maar. Vind het vooral triest omdat ze zo jong was. Heb daar wel eens moeite mee, bij ons zijn ze 8o, 90 of zelfs ouder en die gaan gewoon niet of mogen niet

@Cyn:Takkenweer??? Hier schijnt de :zon02:

Hoezo jong, veel te jong en Toos wat je al zegt mijn oma wordt 102, je moet er toch niet aan denken…die wil echt niet haar hoofd neerleggen, al bid ze iedere avond dat ze niet meer wakker hoeft te worden.

Raak problemen met pc opgelost???

Zo ik de eerste etappe klaar de voorkant, en keuken zijn klaar nu naar de achterkant maar eerst een bakkie en een peukie…

Hier ook het zonnetje af en aan, maar zo warm pfffffffffffffffffff

Viva : ja hoor nadat ik er IE8 en crome er afgedonderd heb loopt alles weer probleemloos:biggrin: