TTT 126 we zijn weer compleet

Hubbbie moet ong 1 wk blijven. Dus vrijdag operatie, en we gaan uit van de volgende vrijdag naar huis.
Ik moet gelukkig redelijk continue werken(ong 40 uur terwijl hij in het ziekenhuis ligt) dus ik kom die tijd wel door(vooral omdat zo een 15-20 uur daarvan slapend worden doorgebracht)

@TRL: dat is idd prettig voor hem. Zie je wel, je bent gewoon een geweldig mens die voor haar vrienden zorgt…:kus:

aaaaah :wub:

Ach Beps wat een rolmopsje…liefffffffffffffffffffffffffff

Bloemmie dat is een ipod maar dan anders hihihihi

http://www.ifa-show.com/news_images/00231_creative-zen-pmp.jpg

@Viva
Mooi kado voor hubs!!

@Beps
Niets ego … logisch dat het je bezig houdt!

@TRL
Hahaha … je vriend zal zeker happy zijn. Nu is hij verzekerd van een boodschappenmeisje

Zo al de taart besteld…wordt morgen bezorgd tussen 9 en 11, scheelt weer een ritje…

Marion hoe gaat het met het buikje, nog moeten rennen???

of zit je aan de banaan, chocolade hihihihi

Zo ik ga badderen en dan maar eens even de ramen hier beneden zemen…moet toch weer netjes zijn voor morgen nietwaar…

Goeiemorgen,
@Marion: Beterschap met je buik
@Beps: Is logisch dat het je bezighoudt, het is niet niks. Lekker gekroelt gister, wat een schatje. Hoe is het met je maag?
@Viva: Mooi cadeau voor hub, neem je er zelf ook zo een? Wat een toestand met paps. Zou het ook niet kunnen om er niet naar toe te gaan ook al zegt je verstand wat anders, eigenlijk had de zorg in moeten grijpen. Maar ja je zit er maar mooi mee
@Trl: Niet naar de camping, maar in het najaar naar turkije
Verder ben ik het even kwijt

Net trouwens neckervrouw gebeld, even vragen hoe het zit met de vlucht…jawel gewoon trans…

hv 277 vertrek 04.30 uur en terug hv 278 vertrek 10.40 uur nice…

@Viva
Nou het rennen valt wel mee, ik loop gewoon heel rustig. Voel me alleen ontzettend slap en misselijk. En heb ook geen honger. Aangezien ik morgen fit moet zijn voor het afscheid van J vond ik het beter het maar eens een dagje rustig aan te doen.

Toos ik heb er al een via de mp…1 maand oud met bon erbij…mensen hadden er al een maar waren hem kwijt, dus een nieuwe gekocht, vinden ze de oudere weer terug, daar stond alles nog op, dus toen maar de nieuwe verkocht…hihihihi…hubbie krijgt wel een nieuwe…met adapter voor in het stopcontact en een cover erbij.

Werd trouwens gistermorgen wakker van allerlei sirene’s en traumahelicopter, dacht nog dat het wel dichtbij moest zijn. Niet meer bij stilgestaan, kom ik op mn werk hoor ik dat er een meisje van 13 is aangereden door een vrachtauto en is overleden. Pffff zo triest, je zal het bericht thuiskrijgen. Zag dat het zelfs op nu.nl heeft gestaan

@ viva en is ie heel makkelijk te bedienen, vandaar de zen??

@ beps owhh wat een liefffieee echt een moppie!

@ trl wow erg attent. vriend zal wel blij zijn dat ie nog iemand heeft om op terug te vallen. nice nice.

hier druk!

Toos hoe gaat het met je, en zonder zopi nog in slaap kunnen komen??? (knuf)

Bloemmie een kind kan de was doen, heel even kijken hoe en wat, maar op de pc is het sleur en pleur dus foto’s/filmpjes/muziek alles knal je over van het een naar het ander, het is met een soort van joystickje dus links en rechts in het menu…eigenlijk heel makkelijk.

Toos, brrrrrr ja vreselijk zo jong nog…nee ik moet er niet aan denken om zo’n bericht te krijgen…dan sta je gelijk weer met 2 benen op de grond he.

@Marion: Okugest van vsm, wondermiddel ben je er zo vanaf
@Viva: Dat is een meevallertje dan. Ging gister mn ramen zemen, ipod in mn oren, na 5 minuten niks meer. Jawel hoor schuifje vergeten, batterij leeg. Had Roanna ook niet in de buurt om me te helpen herinneren dat het schuifje op rood moet

@Toos: Er veranderd ook niets he. Hahaha!!!

En nu… verder met de verplichtingen…

Toos op de zen zit ook een schuifje, maar alleen om hem vast te zetten zodat je als je op de knopjes drukt niet gelijk in een ander nummer, of ander menu zit.