@Beps::kus: voor jullie allebei. Weet hoe het voelt en het is spannend zeker nu het dichtbij komt
Hebben trouwens een miniklepdoos gekocht, makkelijk mee te nemen op vakantie en weegt bijna niks. Vind hem helemaal leuk
Mn nichten hebben er ook allebei 1. (mn zus ook trouwens) Echt makkelijk!!!
(ach we hebben 2, eigenlijk 3, klapdozen, dus wilde een kleine voor hubbie kopen, maar hij zei: Onzin…begrijp m wel ;)!)
Effe lunchen met WW …
@Beps
Volop bezig met de voorbereidingen voor hubs. Arm ventje dat hij zo’n last heeft nu :kus:
Het blijft spannend maar beter dat het nu heel snel staat te gebeuren want altijd pijn hebben is ook niet alles. En vooral niet als er iets aan te doen is.
Verder iedereen weinig te melden. Ik ook niet zoveel eigenlijk. Alleen dat het al knap druk is in het dorp in verband met de vierdaagse. Hele stukken afgesloten in verband met de feesten. Voor de wandelaars maar te hopen dat het weer morgen wat beter gaat worden.
:dag:
Beps+hub: :kus:
Verder sorry maar geen zin om bij te lezen… Voel me rot… Kan het niet uitleggen… Heeft wederom met Turkije en Y. te maken… Maar goed… het is nu gewoon niet anders… maar wordt er gek van… :crybaby:
:dag: nu aan het werk…
he gets… loopt ie weer te spoken???
Bloem: ja en nee… Maar diep in mijn hart/hoofd is het ook aan het spoken… en hij was gister zo lief… weet gewoon niet meer zo goed wat ik ermee aan moet…
@Cyn
He meissie toch. Dikke :kus:
ze zijn allemaal zo lief, maar je hebt er weinig aan als je 3.000km van elkaar bent en er geen zicht is op een toekomst samen…
ze zijn lief tijdens de vakantie, maar wie slaat er een arm om je heen als het nodig hebt? als je ff steun nodig hebt, als je gewoon ff lekker wil schelden of samen wilt lachen…
Cyn: Ik weet dat Liefde zich niet laat leiden…MAAR… je komt nooit aan ECHT houden van toe als je elkaar in 4 jr tijd mss eens 2 mnd gezien hebt…(ok 3 maar dan houd het op) haar daarvan af de periode dat je elkaar niet ziet omdat hij werkt…dus dan heb je elkaar mss eens 2 weken echt gezien… Daar kan je toch niets mee opbouwen…
HET HEEFT ZO GEEN BESTAANSKANS…
Je hoofd weet het, maar je hart denkt: Ach hij was een “gentleman” en wilde ECHT verder… Jaja… tuurlijk wilde hij dat, maar wel IN TURKIJE…en daar wil jij echt niet wonen. En hier…kunnen zij slecht aan wennen(hoge werkdruk, andere normen en waardes…)
Lieverd kijk hier eens: Jan, Kees en Klaas zijn echt ook lief…
:kus:
Het nadeel is dat ik echt weet dat je helemaal gelijk hebt… Maar als hij bepaalde dingen zegt/doet… en zo lief is… dan gaat mijn hart anders denken dan mijn hoofd…
Je hoeft niets met liefde te doen…Ik houd van Hubbie, maar geloof me, ben vaak genoeg verliefd… Hubbie ook blij, want dan ben ik altijd zo lief in die perioden:unibrow:
Sterkte Meis…:kus:
Ik weet het… En daarom ben ik ook zo blij met jullie… Jullie (vooral jij Beps) trekt me altijd weer naar de grond toe… En dat heb ik echt nodig!!!
En ja… Jan lijkt me erg lief… maar die is nu met Liza… hahaha ![]()
Cyn ::kus:
:retard::retard::retard:
Tsja… ik vind dat nou eenmaal een enorm lekker ding!!! :wub: Of Simon… van Nick&Simon ![]()
Beps, voor jouw en hubbie :kus:
Cyn,ook voor jouw :kus:,kan me je gevoelens voorstellen.Ik ben er ook nog steeds niet
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon8.gif
Marion,kan je het dorp wel uitkomen dan of heb je vrij genomen,collega van mij woont in W,daar komen ze woensdag hij neemt dan altijd vrij of werkt thuis,omdat hij er toch niet uit en in kan.
Hoe is het met N?
Trl: ook voor jou: :kus:
@TRL: Voor jou vind ik het ook weer anders dan voor Cyn, jij ging ook veel vaker naar Kusa, EN…C is iets waardoor je er ook weer anders mee omgaat, door gaat denken…
Voor Cyn is het gewoon heel anders…
Maar dat jij er nog niet bent: Heel logisch, stap voor stap, 2 vooruit 1 terug…
Bedenk dan dat je er 1 vooruit gegaan bent…Echt…
Kussss
@Cyn: ach het zijn ook lekker kereltjes…(hihi zo jong voor mij ;)!) maar ja ook die zijn niet echt bereikbaar…:kus: voor jou!
Zijn ook niet bereikbaar nee… I know…
maar ze zijn wel lekker ![]()