TTT 126 we zijn weer compleet

Môge…
ben wakker, meld me straks…pffff oogjes vallen weer dicht…:slapen:

:turkey:Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana:turkey:

Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

mogguh

soowwww heb ik een party lekker geslapen. binnen een paar minuutjes was ik weg en heb in 1 ruk doorgeslapen… heerlijk!
dus… een nieuwe week!

allemaal een fijne dag :kus: en :dag:

Goede morge … ik ook lekker geslapen.
En bijna klaar voor een volgende werkweek.

Goedemorgen all, vanuit hier ook fijne week:kus:

Ik heb nu dus weekend…maar hubbie moet werken…
Ben een beetje ‘geland’ al zou ik nog wel terug willen(en dat ga ik straks ook nog een uurtje doen!!!)

Werk ze all

@ beps: prettig weekend!!

Goedemorgen.

Zal me ook even melden. Ik ook weer goed geslapen en goed wakker geworden. Gelukkig wel zeg! :wink:

Verder ook even niet veel te melden, want het meeste had ik al verteld. Kom er alleen net achter dat ik mijn gilletje voor op het werk nog moet strijken, anders heb ik zo niks.

Iedereen een fijne :disgust: werkdag weer en voor Beps goed weekend alvast. Die tijd heb je wel even nodig voor de voorbereidingen van hubs, neem ik aan. Succes hiermee. :kus:

:dag: :kus:

@ roanna, gauw aan de strijk! anders ben je not fully dressed…

Goeiemorgen,
Weinig te melden vanaf hier, vandaag ook weer aan de crock.
@Beps: Prettig weekend
@Roanna: Strijk ze

murning… ook hier weinig nieuws onder de zon…

Inmiddels wel klaar met giletje. :stuck_out_tongue: Stom ook, dat we er daar maar 1 van hebben. Van alles 3 stuks, maar dit was te duur, dus iedere keer mee naar huis, wassen, strijken en weer meenemen.

Heb ook ff bij de buurtjes de plantjes verzorgd, de post gesorteerd, de KD’s doorgedrukt, want dat wou ze graag en de filter van het zwembad voor een dag aangezet. Pffff… wat een werk alweer he!!! Nu lekker ff aan de koffie en voor kokkie het krantje van de buren erbij. :wink:

hihih… boring :retard: we zijn alweer uitgepraat :stuck_out_tongue:

Goedemorgen, hier ook wakker…en een beetje suf nog.

Beps fijn weekend,en wanneer gaat hubbie nu het ziekenhuis in???
Bloem lekker geslapen
Roanna nog snel even strijken
Raak geen zere benen meer gelukkig maar, en deze week ook nog thuis voor de schilders?
Toos vond hp waardeloos, jammer…maar wel een hapje wezen eten
Marion ook klaar voor de nieuwe werkweek
Tlr. ook aan het werk
en toen een zwart gat, … ik zo even de boel doen. En dan maar zien wat we gaan doen vandaag.
gisteren naar de Griek geweest, was gezellig…moet nog een kadootje verzinnen voor hubs, geen idee wat!!!

Ik dus vandaag vrij, krijg vanaaf de logeerpuber weer eens te eten(het houd nooit op met hem haha, niet erg hoor ;)!)
Dan morgen T te eten, ze wil nog ff met hubbie kletsen en ik weet dat ze een ‘overlevingspakketje’ heeft gemaakt… Echt lief!!!
In de avond gaan we naar onze fokker-vrienden om met het broertje van het overleden pupseltje te kroelen…beladen moment denk ik wel een btje, maar het is ondertussen ook wel goed…Heb ook echt zin om het manneke te ontmoeten…:tongue:
Woensdag moet ik van 15.30 tot 19.30 en is hubbie overdag al vrij. Dus de laatste dingen doen, Bloembedje in de huiskamer, wc-verhogers erop ed… En dan donderdagmiddag om 14 uue moet hij zich melden…

Ja zie er tegenop en kijk er naar uit… Omdat hij toch echt steeds meer pijn krijgt op het moment…lopen echt niet meer lukt…Arme hubbie…:tear:

ppff operatie komt dus nix te vroeg… het zal allemaal wel een tijdje met veel up and downs gaan…

eerst de pupsel en dan naar het ziekenhuis enzo :retard:

Nee, het is echt tijd. Hij kan nu echt niet meer pijnloos van ADR naar het centrum lopen, pijn begint als hij LaBlance voorbij is…:tear: het is zo rot hem dan te zien…
Krukken zijn in huis, bedverhogers, toiletverhogers voor beneden EN boven…
Het mag zover zijn…nog vandaag en morgen werken voor hem

Ik houd nu zoveel mogelijk hier alles bij. Zodat hij echt dingen kan afronden(tv nog aansluiten op digitenne boven, bed klaar zetten dat soort dingen)
Hij praat er niet over…mijn bereventje…

Beps : voor Hubs en jou:kus::kus:

Beps :kus:voor jullie beiden…we gaan duimen…

tis natuurlijk nie nix
de een wil er de hele tijd over praten, de ander zegt, laa mij nou maar gewoon
t gaat erg spannend worden voor jullie de komende week(en)

:kus: