@Bloem: Ja zekers weer een gezellig dag gehad. We waren met z’n vieren met de trein gegaan. Hadden nog kaartjes en de tijd aan ons zelf en dat was maar goed ook, want het laatste stuk moesten we via Uitgeest met de NSbus naar B’wijk. Maar ook wel weer leuk, want normaal kom ik nooit die kant op. Dus terug ook weer, hebben ze zo’n oude chauffeur op die bus zitten, die in Heemskerk verkeerd reed en de bus achteruit terug wilde draaien, knalt hij van die die kunsstof paaltjes omver. Later bleek, de halve bumper van de bus af en een flink gat in achterkant. Eigenlijk ook wel weer zielig! :evil: Hij was invaller zei hij en wist de weg niet goed. Gelukkig wist een meisje in de bus het wel en heeft hem naar Uitgeest getomtomt. Ha, ha.
Even over onze dochter. Zij was altijd al behoorlijk slechthorend, maar niet doof. Heeft altijd op een speciale school in Arnhem gezeten en van daar uit, heeft ze de gelegenheid gekregen met extra begeleiding danslessen op een “normale” dansschool te mogen volgen met als gevolg, brons en zilver in stijl en ballroom dansen.
Met haar ex heeft ze later weer cusrsussen gevolgd met weer brons en zilver. Door het ouder worden gaat het gehoor achteruit en helpen ook de hulpmiddelen niet meer, zoals een hoorpappraat, vandaar die kans, dat ze zich mocht laten operen voor die implantaat, wat ze nu heeft.
M.a.w. ze heeft best lang redelijk goed kunnen horen en spreken. Ze heeft gevoel voor ritme, wat ik totaal niet heb, en dansen is/was haar lust en leven. Ze heeft ook jaren, toen ze nog bij ons woonde, op jazzgymnastiek gezeten. Daarom kan ze het nu ook best nog wel goed, nu ze weer wat beter hoort dus!!! Ben ik best trots op en blij mee.
ja cker… dansen kan zo’n heerlijke uitlaatklep zijn!!
mij gaat het meer om het vals meeschreeuwen met de muziek en dat gaat staand/heugwiggend/ass shackend nu eenmaal beter dan op je stoeltje zittend, maar ach, ieder zn ding he?!
Roanna,nee niet wezen fietsen met C,steeds van die buien hier,ben maar ff naar me broer geweest.Kom ik niet zo heel vaak meer.
Jullie dus flink gescoord op de ZM.
@Bloem: Welja… het alleen al meeswingen en meedeinen op gave muziek is al leuk. . Lekker op Turkse muziek ofzo. Heerlijk toch!!! Wat maakt het uit hoe het klinkt, als het maar geluid geeft.
Had ik vanmiddag nog bij, meteen dat eerste kledingwinkeltje links als je binnen komt op de ZM. Daar heb ik dat jack en bloesje gekocht en dat zijn dacht ik ook Turkse jongens die daar verkopen en hadden ook zo een leuke Turkse muziek opstaan, dat je vanzelf haast mee doet.
Roanna : leuke dag gehad zo te lezen !!! Enne mijn ramen worden om de 2 weken gezeemd hoor, alleen NIET door mij hahahahahaha
Bloemmie : ikke ben er ook zo een van zo vals mogelijk meezingen en shake that ass;)
Trl : jij gezellig op visite geweest, nou hier ook geen weer om te fietsen hoor
@Raak: Nou, dat is ook niet verkeerd dan, dat het zo nu en dan voor je gedaan wordt… :biggrin:
Ja Raak… jij hebt er wel gevoel voor heb ik gezien. Jij kan goed dansen en jou J. ook.
Maargoed ladies… ik ben best een bietje moe van dat geslenter van vandaag, dus ga weer eens proberen op tijd erin te gaan. :biggrin: Kokkie is net al gegaan.
Weltrusten alvast iedereen en tot morgen weer en werkse allen weer.
Roanna : dat dansen was helaas maar van korte duur. normaal zijn wij wel vaker en langer op de dansvloer te vinden hoor:biggrin: Had heelas teveel last van mijn benen. Is nu gelukkig weer helemaal over, dusse ik kan weer losgaan :wub: Maarre nu niet hoor, we gaan nu ook naar boven. Welterusten :slapen: lekker en tot morgen.
Ik ben helaas voor de rest al telaat, die zijn reeds onder zeil:biggrin:
Kom nog even aanwaaien. Vanavond naar HP geweest en … vond er geen bal aan. Weinig spanning, beetje zoetsappig verhaal en wat mij betreft de slechtste HPfilm van allemaal. @Roanna: Had je nou speciaal vrij genomen, nou volgend jaar dan maar. Goed geslaagd op de ZM en een leuke dag gehad. Vind het trouwens wel bijzonder dat ondanks dat je dochter slechthorend was zo’n goed ritmegevoel heeft en goed kan dansen
Volgens mij heeft het in omgeving nijmegen flink geregend dus de meiden daar weinig ondernomen vandaag. Hier trouwens de hele dag droog en zon, wel frisse wind
Toos : jammer dat de film zo tegenviel. Ik kan niet meepraten want hou absoluut niet van zulke films:drugged: Hoop dan maar dat je etentje wel lekker was. Nou hier ook niet veel droge momenten geweest.Hebben jullie weer geluk gehad he. Ik ben nu echt weg. :slapen: lekker en tot morgen, groetjes aan JP
Was gezellig bij paps en mams en ik heb ook maar meteen mee gegeten. Moest van mams. En toen ik net thuis was kwam vriendin op bezoek, daarna nog met N aan de telefoon en toen was het opeens al erg laat.
Wel bijgelezen maar geen puf meer om te reageren. Ik zag ook een paar mooie updates dus sluit me daar voor het gemak, en een goede nachtrust, maar even bij aan.