Bloem : oh wat leuk!! Ja hier is ook geen slechte buurt maar een paar jaar geleden ook iets vreselijks gebeurd. Kan overal he
Toos : was jou helemaal vergeten meis : dus jullie hadden een heel goed plekje en weer genoten en vanaaf nog een lekker vooruitzicht, toe maar, lekker genieten hoor!! Jammer dat je niet meeloopt met de vierdaagse dit jaar, hadden al een prachtig boeket gladiolen besteld:biggrin:
Hier net een fikse regenbui,maar nu schijnt de zon weer.
Bloem,gelijk heb je dat je de politie heb gebeld,alleen jammer dat het niet geholpen heeft.
Roanna,lekker naar de ZM.
Toos,leuke avond gehad gisteren en durfde niet voor een afzakkertje naar Viva te gaan.
Raak,dat wat hard poetsen op de ramen.
Marion,veel plezier vandaag.
@Bloem: OHHHH te erg. Hebben we hier ook wel eens. Ik blijf echter elke 30 min bellen naar de police… jammer dan. Het is te erg, en IK WIL SLAPEN!!!
Nu op t werk… rustig…:retard:
Toos je was welkom geweest hoor, we waren zo 5 over 12 thuis, dus als jullie uit scheveningen waren gereden, waren we tegelijkertijd bij ons huis aangekomen…had het wel gezellig gevonden.
Bloemmie nou fijn dan zulke buren, en opgelaten hoef je je niet te voelen hoor, als je voor zulke gekken de politie belt.
Raak in de regen, nee hier nu het zonnetje het heeft wel geregend, maar is nu weer droog, en een lekker temperatuurtje.
@Viva: Volgende keer bel ik gewoon. Had inderdaad gezellig geweest
@Raak: Gladiolen besteld, geen punt toch, je weet mn adres;):D. Geen gebroken nagels opgelopen van de ramen zemen?
@Beps: Spannende week voor jullie, komt nu wel dichtbij he:kus:
@Bloem: Je bent mooi klaar met zulke achterburen, ik had ook de politie gebeld
@TRL; Nog plannen vandaag?
nou ja, t ging me niet eens zozeer om de herrie maar was een beetje bang dat ze mekaar iets aan zouden doen ofzo…
uiteindelijk heeft het wel geholpen want ze waren ineens stil, daarna alleen nog veel ‘gepraat’ van andere mensen… owh well…
Toos,nee heb geen plannen…Misschien straks even fietsen als C op tijd wakker is en het weer het toelaat.
Je dochter vanacht al in de eigen woning geslapen?
@Toos
Genoten van Ciske en vanavond naar Harry. Veel plezier.
Ennuh … jammer dat je geen vrij kon krijgen voor de vierdaagse. Heb je je er voor niets zo op verheugd.
@Bloem
Lekker gezin daar bij jou in de buurt, het knalt er wel regelmatig he? Wat een ego’s zo midden in de nacht.
@Raak
Nee, ik heb verder niet veel plannen. Misschien straks ff een bakkie doen bij mijn ouders.
En nu komt er hier weer een partij water naar beneden … en onweer. Ik heb de zon nog maar even gezien trouwens. Het is weer weekend he?
hier is al weer 2 uur om(gelukkig) echt NIETS te beleven,…
Je valt midden in een dienst erin, dus ze zijn al eea aan t doen…en jij hebt GEEN FLAUW IDEE wat en waarom…ga maar een btje internetten en msnen dan,…
@Marion: Hier dreigt de regen te komen
@Bloemmie: Droog met de hondjes gewandeld??? En al weer terug???
@Roanna: Hebbie veel gekocht in B’Wijk??
@Toos: Gezellig weekend dus…
En toen was ik het weer even helemaal kwijt…
neuhjj zit te doggie sitten bij mn ouders, maar ik ga zo weer naar huis…
ja hardstikke!!
maar nu ist mooi geweest… ik ga lekker naar huis
zo lekker thuis,
en djeeezzzz wat is dat heerlijk zeg!!! hahaha boom boom pow in mn eigen voiture… alleen jammer dat de losse stukjes van mn boxen zoveel herrie maken… ahahahaha
nu lekker muziekje op de laptop, in de keuken en afwassen…
paps en mams belde net… of ze ff broodjes langs mochten brengen jammie jammie vrees dat t nie koken wordt vanaaf…
Ohhhh waarom woon ik nu zover weg haha!!!
ikke aan de maaltijdsalade
tja… ik ga wel koken vandaag… ga t alleen nie opeten! hahahha das dan voor morgen maar een stel van die verse lekker dikbelegde jammiejamm jamm broodjes… die MOETEN natuurlijk op ![]()
Jammie… ik kreeg van iemand een foto van heerlijk eten…
Ik zit alleen op kantoor(nou ja, alleen, met mn collega’s) en ja dan is t behelpen
Nu nog een goed uur…
ja t smaakte errug lekker, alleen nu heb ik natuurlijk geen zin om eten te koken wat ik toch nie opga eten… :tssk:
Haha…
Nog 10 min(oh nee 15) dan ga ik naar huis
Ouders komen bakkie doen, dus ik meld me pas morgen weer.
:dag:
Goedenavond.
@Beps: Dat kan ik nog snel ff vertellen wat ik op de ZM heb gescoort heb. Een legergroen jack met zon (nep) bontje erop voor €9,99, voor als het koud wordt op de scoot. (Alsof ik dan op de scoot ga!!!)
Twee bh’s, 2 leuke slipjes, samen voor €4,00, kokkie nog een leuk overhemd, batterijen voor het fototoestel, scheermesjes voor kokkie, en oh ja, nog een leuk bloesje voor €2,99. Dat was het wel zo’n bietje.
Hier en daar even lekker gesnackt en koffie gedronken en we waren om even voor 8ten weer thuis.
@Bloem: Meid, wat een trammelant moet dat geweest zijn daar bij jou in de buurt. Ben je toch iedere keer maar mooi klaar mee. Ik zou ook de politie hebben gebelt. Oh, ga ik zo ook even op FB kijken.:nod:
@Toos: Je bent er niet, want je ziet nu naar HP te kijken. Zal weer genieten worden, vooral als je er van houd. Gister ook leuk gehad. Heerlijk meid, dat jullie zo genieten en dan heb je echt geen zopy’s meer nodig. Dit is alleen maar ontspanning. Jammer van het uitloten van de 4daagse. Ik had er al vrij voor gevraagt, maarja, kan nu net zo goed gaan werken dan, als ik je toch niet hoef te coachen. :lol:
@Raak: De ramen nu schoon dan? Kunnen ze er wel weer zo’n 30 jaar tegen toch!!! Nee, ben niet gaan linedansen. Hou ik helemaal niet van. Wel van gewoon dansen, net als in ADR met Kaylo dien avond. Ha, ha. Onze dochter heeft wel meegedaan, maar die vind alle dansen mooi en kan het ook heel goed.
@Marion: Gezellig bij ouders koffie gedronken en verder een rustige dag gehad? Was jij het ook niet, die volgende maand op vakantie gaat? >>>
@TRL :Nog wezen fietsen met C? In B’wijk was het de hele dag droog, zonnig, maar wel winderig. Trouwens op de verjaardag waar ik gister was, was ook een jongetje van 4 jaar met dezelfde naam als jou C. Grappig he!!!
@Viva: Hoezo in de regen gezeten dan?
heyyy roanna!! leuke dag gehad zo te horen! lang daggie dan ook als je pas voor 8-en thuis was…
hoe gaat het nu met je dochter? wel grappig dat je dat zegt dat ze alle dansen mooi vindt, daarvoor moet je toch de muziek kunnen horen, of nie? nou ja, als ze maar geniet, ja toch!
ik heb ook staan swingen tijdens het afwassen, lekker muziekkie erbij… tis eigenlijk alweer veels te lang geleden dat ik ff-kes een lekker avondje heb staan dansen…