@ beps ja ach, tis nie meer zo bijzonder… the closer zijn herhalingen en dan 2x cold case…
@Bloem: Cold Case vind ik altijd wel leuk…
@Raak: Nou valt mee, we kunnen nu zeggen dat de monteurs onderweg zijn…dus…ach…
@Raak
De raam gedaan nu of heb je nog niet alle moed bij elkaar kunnen rapen?
@Beps
Werk aan de winkel voor jou nu. Ik hoop dat de klanten zich niet op jou uit gaan kuren nu.
@Bloem
Voor de tv nu.
YEAHHHH Storing verholpen!!!
whoooo what een rust hier vanaaf
Marion : heb nix meer gedaan, morgen weer een dag:)
Beps : goed nieuws dus, hoop dat het verder rustig is
Goedenavond.
Mag ik nog even mee doen zo laat op de avond?
Het is best rustig hier geweest he vandaag!
@Beps: Jij nog aan werk of het er inmiddels opzitten? Jeetje, was ook wat dan zo’n grote storing, maar gelukkig nu opgelost.
Verder iedereen zo’n beetje even op de thee geweest las ik. Miere en TRL nog voordelig kleding kunnen kopen.
Marion ook geen zin aan de 4 daagse, dan alleen passief …kijken.:biggrin:
Raak aan het zemen geweest na 35 jaar. Kon je de spons en zeem nog wel vinden dan? Enneh… je nageltjes? Nog heel? :biggrin:
Bloem lekker rustig aan gedaan vandaag met het polsje, dus veel gelezen en tv gekeken. Ook wel eens fijn zo’n haast computerloze dag. Moet je horen wie dat zegt. :biggrin:
Wij hadden na de verjaardag nog een workshop linedansen of hoe dat mag heten, maar vond er geen re*t aan. Zo rommelig en lawaaierig. Lag alleen wel een deuk om mijn ene schoonzus die zich normaal altijd dood schaamt voor zoiets, min of meer gedwongen was om mee te doen. Ze bakte er ook niks van en ik aan de kant maar lachen en zij een kop als vuur.
Morgen weer vroeg op om naar de ZM te gaan.
Iedereen weltrust en tot morgenavond weer. :dag:
Wij gaan naar bed
@Roanna: Veel plezier en geniet van je Dönertje(ohhhh IKKE WIL OOK!!!)
tot morgen
Zo, ikke ook weer thuis van werken, maar moe, ga lekker naar bedje toe:slapen:, trust allemaal:dag::kus:
ja lekker rustig hoor
jullie passen je lekker aan mij aan, heb ik nie zoveel om bij te lezen ![]()
ik ga ook zo slapen, ben best een beetje moe…gaaaapppp
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana![]()
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Zo ik ben er weer, but geslapen(ondanks mijn slaapmengsel van melatonine en valdispert…)
Nu even wakkerworden, broodje eten en dan over 2 uur richting werk…
Goedemorgen meiden…ik ook weer boven water, letterlijk en figuurlijk wat een k*tweer gisteren zeg bijna de hele dag in de stromende regen gezeten, gisteravond laat weer thuis…
Vandaag een rommeldagje, moet haren knippen van hubbie en zoonlief, en vanavond naar de Griek met zijn 5jes…voor hub zijn verjaardag…(donderdag).
Beps,werk ze maar weer…
Viva, in de regen gezeten,kon je niet binnen zitten dan?
Raak,alle ramen weer schoon?
Fijne dag allemaal
Met die regen, ZEKER :lol:
Goede morgen …
@Beps
Slecht geslapen en aan het werk vandaag
@Viva
Een natte dag gehad gisteren en vanavond naar de griek met zijn allen. Smakelijk en veel plezier!
@TRL
Jij nog plannen voor vandaag?
Ik snel de douche in nu, J heeft een kinderfeestje en ik moet hem weg brengen. Tot straks!!
Goeiemorgen,
Las iets over de nijmeegse 4daagse, mag niet meelopen:mad:, ben uitgeloot, baas gaf geen vrij, kans op mexicaanse griep en … de samos is op de bon. Dus volgend jaar maar.
Gisteravond naar ciske de rat geweest. Hub was nog niet geweest, maar was weer genieten. Zaten 2de rij van voor, prachtig om de gezichtsuitdrukkingen te zien, vooral van kleine ciske. Het ventje is een natuurtalent. Vanavond ergens een hapje eten en dan naar harry.
@Viva: Had je nog willen bellen om een afzakkertje te halen, maar durfde dat niet meer om half 12
mogguh ladies
nou… van dat slapen kwam weinig… de gezellige achterbuurtjes, met hun schreeuwende kinderen gaven een feestje… dus ik lig in bed, te luisteren naar dat geschreeuw, maar ik hoorde al mensen weg gaan, dus ik dacht, awwhh dan gaat het wel over… maar toen brak er dus ruzie uit… niet normaal!! stel je voor als 2 mensen die normaal al veel schreeuwen ruzie krijgen… tja… dat ging maar door en te keer en door en door… echt na een half uur dacht ik… hoe kan dat nou
dus ff mn hoofd uit het raam gestoken… zag ik niemand!! bleken ze gewoon binnen te staan!! ik zou echt zweren dat ze onder mn raam stonden… uiteindelijk kwam er iemand naar buiten in de tuin en toen werd er ook met flessen gesmeten en al wat niet…
maar goed. ik heb dus de politie gebeld. voelde me een beetje opgelaten, want tja, inmiddels dik na 2-en, straks komt de politie en dan is de ruzie over ofzo… wist het adres ook niet…
en het bleef maar door gaan… uiteindelijk werd het ineens heel stil, dus denk dat ze toch langs zijn geweest, maar daarna begonnen ze vrolijk opnieuw… :retard: echt vreselijk om mensen zo tegen mekaar te horen krijsen…
gelukkig hielden ze er uiteindelijk mee op, ja ja, half 4 welteverstaan…
zucht…
Bloem A: klinkt wel als een levendig buurtje waar jij woont zeg. Had je nog een klein beetje geluk dat het op een zaterdag was
Beps : werkse weer vandaag enne helaas krijgt de regen het schuursel niet van de ramen en moet ik het zelf doen:tear:
Roanna : zal wel te laat zijn : maarre heel veel plezier op de ZM en hoe ging het linedance bij jullie ???
Marion : is voor J dus ook weer leuke dag. Jij verders nog plannen ?
Trl :Nee hoor, als het droog is ga ik zo weer ff verder
Viva : hier giet het nu ook steeds hoor.Fijne dag en knip er mooie modelletjes van he. Eet smakelijk bij de Griek vanaaf en alvast proficiat en dikke kus voor H.
@ raak, ja dat is het stomme. de buurt waar ik woon is echt zo slecht niet, maar de laatste tijd allemaal van dit soort incidentjes…
trouwens, voor de mensen op FB, onze animator met rotterdams accent zit er ook op…
en ik ga maar eens da doggies uitlaten :dag: laterzzzz