Zo, al weer terug, gelukkig net voor de bui, nu stort het. Leuk zilverkleurig topje gescoord bij een boetiek, die normaal hartstikke duur is, en 2 boeken voor 2,50. Weet niet of het wat is, maar voor dat geld…
C hubs net geland, ga zo rijden, ben er met 25 minuutjes, dus geen haast.
Miere
klinkt goed!!
@Marion: in huis, pannen laat ik vandaag en morgen rusten, we doen kant en klaar(stoommaaltijden, en een maaltijdsalade). We werken allebei vanavond, dus nu een snelle maaltijd maar wel compleet en gezond. Morgen neemt hubs een pizza ofzo en ik de salade met broodje…helemaal goed…
Beps : werkse weer vandaag
Cyn : nu lekker gaan sporten:biggrin:
Roanna : selamat makan :dag:
Marion : jezelf verwennen is ook belangrijk hoor Miere : wat een rotbericht ook weer.had het wel gelezen maar dan is het 2 zinnetjes in de krant he
Viva : jullie ook een fijne dag.denk dat het waterballet word
Toos : daarom ben je er niet.voorbereiden voor de 4 daagse:biggrin:
Trl : nog iets gepland staan voor het weekend?
Bloem : zal met dit weer nog wel op een oor liggen:biggrin:
Raak: nou… niet nu hoor… ![]()
Hoe is het met jou??? En met je kleinzoon? Last van zijn hoofd nog?
@Raak
Jij nog wilde plannen voor het weekend?
Nou nog een uurtje en dan aan t werk, dus nog even aanpakken ![]()
Beps : kun je op de zaak weer uitrusten:p
Marion : nee hoor, hubs is nu aan het schuren, tussen de buien door
Ik ben de ramen aan het zemen van wat al geverfd is.ook zo’n lekker werkje:smile:
Cyn : kleinzoon heeft nergens meer last van gelukkig.is nu naar zijn vader.hoop niet dat ze gekke dingen gaan doen op de kermis
Wat een weer zeg,niks aan,maar toch maar ff naar het centrum geweest. 2 shirts en een sweatjack van m*xx voor C gekocht,was nog geen €20.00 kwijt.
Miere,had het bericht van de week ook gelezen,heftig hoor. Jij ook geslaagd voor een shirt en nog in de aanbieding ook.
Beps,werk ze.
Bloem,nog op bed?
Raak,nog naar de kermis met je kleinkids??
Trl: nee dit weekend niet.zijn ze bij hun vader en J. moet nog een beetje rustig doen he met zijn hoofdwond
Goed geslaagd hoor en voor die prijs!!
mogguh/ middag/ avond
ik zit nog aan de cappu, moest zowaar bijlezen maar heb geen puf om te reageren, ben nog nie helemaal wakker.
mag van mezelf 15 minuutjes per keer achter de laptop, met links, en die zijn denk ik alweer voorbij
:dag: dus weer, ga films kijken/ boekkie lezen/ boodschappies doen denk ik
Bloem : fijne dag/avond :dag:
@Raak
Werk aan de winkel dus het weekend. En als ik mocht kiezen, dan toch maar de ramen wassen, schuren is helemaal een rotklus.
Kleinzoon naar de kermis. Inderdaad maar hopen dat hij het rustig aan gaat doen, als het weer open gaat heb je helemaal de poppen aan het dansen.
@TRL
C weer in het nieuw, leuk shoppen in de uitverkoop he?
@Bloem
Een computerlimiet ingevoerd. Dat zal niet meevallen zeg, 15 minuten zijn zo voorbij.
Marion :moet nog 1 raam en zit moed te verzamelen,is geloof ik voor het eerst na 35 jaar dat ik ramen sta te zemen:tssk:
Ik op het werk, nu even rustig…
Pffffffff geen zin!!!
Beps :ruilen ??? ik daar zitten en jij ramen zemen ???
Nou die rust was maar zeer betrekkelijk…
er was ineens een rare storing in het land…(amersfoort geloof ik, nee ik weet het zeker) en de hele dag al alleen heeft men steeds verwezen naar de verkeerde instantie…
Nu is er een monteur onderweg, en gaan ze eraan werken, maar dat heeft dan wel 12 uur geduurt voor die kwam…
elloow ladies
lekker beetje tv gekeken en boodschappies gedaan
zo ff eten en lekker crime night kijken
iedereen druk in de weer, met ramen zemen, monteurs en al wot not…
Ohhh crime night…mis ik ook weer dus…pfffff
VOlgende week maar eens opnemen
Bloem : eet smakelijk en voor strakkies veel plezier bij het kijken
Beps : nou daar ben je klaar mee dan, 12 uur voor l.l gewacht
Krijgen jullie nou al die boze telefoontjes?