TTT 126 we zijn weer compleet

@Miere: Dank je! :kus:

@Miere: Ik las even verder en moet jou ook sterkte toewensen. Verschrikkelijk verhaal zeg. :kus:

Goedemorgen vanuit een regenachtig haagje.

Heb braaf alles bijgelezen.

Raak nog stijgers in de tuin en wordt gek van de drank en spijs en rommel
Marion zichzelf verwend met een mooi shirt
Bloemmie last van haar pols en wil de boxen in de auto opblazen.
Beps de laatste dagen aan het aftellen voor hubbie zijn operatie (komt vast allemaal wel goed, en je mag het hier wel 10.000 x neerzetten hoor…(doe ik ook )
Roanna zware gang naar het ziekenhuis gemaakt, maar denk dat je blij bent dat je er nog even geweest bent.
Miere jeetje wat een vreselijk bericht zeg…veel sterkte met je beslissing.(ik zou even gaan)
Cynnie nieuwe sportschoenen en wacht op mams
wij zo naar Tiel, verjaardag van neefje…gezellie, hubbie zou daar met hun gaan tennisen, maar dat gaat hem niet worden denk ik, want dan is het geen tennis maar waterpolo hihihihihi…
meiden een fijne dag allemaal.

Miere: was dat bij Zuid-Oost?? Wat een vreselijk ongeluk!! :kus:

Roanna: haha ja stuur ze maar allemaal naar mij… Maar niet vandaag he… Vanaf maandag ben ik er weer… hahaha

Viva: :dag: Jij ook weer aan de rel met die vrouw…:kus: Tis niet makkelijk!!!

@Viva: Anders kan je hubs altijd nog gaan darten, want daar was hij toch ook zo goed in, heb ik gezien in ADR. En dat kan binnen!!!
Wel z’n been meenemen he!!! :biggrin:

@ Cyn, ja, bij WTC Zuid Oost, klopt. Dit is een klein dorp, en hij was echt een Noordwijkerhouter. En bij het bedrijf waar hij voor werkte, werken ook heel veel kennissen en vrienden van ons(mij en ex-hubs). Ook de ‘huisbaas’ en vriend waar ex-hubs nu woont, dus hij wist het vrijwel direct, en belde mij op. Het hele dorp is van slag erdoor.

Miere: ja kan ik me wat bij voorstellen!!! Hij is pas later overleden toch? Niet op slag dood??

@ Nee, paar uur later in ziekenhuis, gatver, zie elke keer z’n gezicht voor me. Een paar jaar geleden kwamen wij nog wel eens in de bar van z’n vader, hij stond toen soms achter de bar. Maar ken hem niet zo heel goed, maar wel als je elkaar op straat tegen kwam hoi en dag, zeg maar. En z’n vader ken ik wel goed

Goede morgen …

@TRL
Hoe is ie? Nog hetzelfde?

@Beps
Nog niet helemaal wakker. Maar even bij komen met een paar kopjes cappu uit je koffie-eend.

@Cyn
Nieuwe sportschoenen gekocht. Je gaat het sporten misschien nog leuk vinden als je voeten geen pijn meer doen :wink:

@miere
Computerproblemen gehad, altijd vet balen, dat ding kunnen we niet missen he?
Genoeg te doen vandaag, naar Schiphol om Crazy’s hub op te halen en naar de braderie in het dorp. Hopelijk vind je nog iets leuk voor de familie van hub.
Ook bij jullie in het dorp verschrikkelijk nieuws, als je zoiets leest gaan de haren je gewoon overeind staan :kus:

@Roanna
Niet veel te melden vandaag. Nog steeds een beetje aangeslagen denk ik … :kus:

@Viva
Naar de betuwe vandaag. Kan nog wel meevallen met het weer hoor. Hier nog geen regen gehad, het waait alleen behoorlijk soms.

Verder ook niet veel te melden. Och ja, de vierdaagsefeesten gaan van start vandaag. En niet alleen in Nijmegen, ook in ‘mijn’ dorp is het de hele week feest.

Ja maar of je hem nu wel of niet goed kent… het blijft vreselijk naar omdat je toch weet wie het was!! Ik zou wel heen gaan… is toch een blijk van medeleven naar zijn ouders/familie etc… Maar goed dat is uiteraard je eigen keuze!!

:kus:

Haha nou dat gaat niet gebeuren hoor!!!

Ga jij ook meelopen??? :smiley:

@Cyn
Nee ik ga niet mee lopen. Ik sta aan de kant met een spandoek en gladiolen want Toos loopt mee ;):smiley:

@ Ja, denk ook wel dat ik ga, mooi dat het op zondag is, dat betekend ook dat ze willen dat er veel mensen komen, lijkt mij.
**
Ik ga nu even naar de braderie, Crazy’s hubs komt al een half uur vroeger, dus heb niet zo veel tijd, misschien daarna nog even. Tot later, XXX

Miere: :dag:

Marion: mietje… :wink: Loopt Toos mee??? Mis ik wat of houdt je me voor de gek???

@Cyn
Klopt ik ben een mietje of beter gezegd … te lui om zover te lopen :smiley:
Toos zei vorig jaar (en het jaar daarvoor) ‘volgend jaar loop ik ECHT mee’ :wink:

Hahaha oh zo… :wink:

En ik moet er niet aan denken om de 4daagse te lopen!!! :smiley: haha

Zo schapjes in huis, zo aan de opruimwoede toegeven…
Even een broodje, over een uurtje warm(kunnen we saampjes toch nog eten) en dan allebei aan t werk

@Mierre: wat erg. Hier ook zoiets gehad, alleen geen bedrijfsongeval… Arme vrouwtje was toen 6 mnd zwanger toen hij een auto ongeluk kreeg… in en in triest zulke dingen!!!

Klopt. Toos loopt mee en ik ben haar coach. :wereld:

Iedereen een fijne dag verder, of had ik dat gezegt? We gaan nu ff schapjes doen en dan meteen door naar de verjaardag. Lekker daar makan.

Laterssssssssssss :dag:

@Cyn
Ik ook niet, ik houd het bij kijken. En zelfs dat dit jaar niet, ik ga gewoon werken. Als ze me erdoor laten tenminste :lol:

@Coach
Veel plezier op de verjaardag!

@beps
Ijverig aan het werk in de toko of achter de pannen?