TTT 126 we zijn weer compleet

ps… dames!! ff stemmen voor de voorgerechten wedstrijd!! http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=443361#post443361
alleen stemmen is al voldoende…

Beps : dat wordt een spannende week he meis. moet idd zo denken dat het volgende week om deze tijd achter de rug is. dikke :kus: voor jullie beiden

Goedenavond.

Daar ben ik dan weer. Al een tijdje, maar moest eerst nog een paar belletjes plegen vanwege die collega.

Nou, inderdaad met lood in de schoenen er naar toe, samen met mijn collega en gelukkig was ze toen we kwamen redelijk aanspreekbaar. Ze wist wie we waren en ze weet ook wat er allemaal aan de hand is. Ik vroeg zo aan haar… en wat nu dan? Want ik kan/kon er altijd heel openlijk met haar over praten, ze zegt, tja… ik moet er maar mee leren leven. Ze is trouwens een alleenstaande vrouw. Nooit een man gehad. Niet dat het wat uitmaakt, maar ze laat dus geen man en of kinderen achter en familie heeft ze weinig.

Ze wist trouwens niet meer wie ze allemaal op bezoek had gehad en dat had ze van de verpleging gehoord, dus ze is het zo weer kwijt en heel erg vermoeid. Ze zakt iedere keer weg. Zielig hoor!

Er was een oude vriendin van haar op bezoek die vlakbij het ZH woont en haar een paar uur per dag gezelschap houd en kontakt heeft met het verplegend personeel en ons op de gang vertelde dat het een aflopende zaak is en dat zij denken, dat ze niet meer thuis komt. Maargoed, ik hoop dan ook maar dat het geen lijdensweg gaat worden en als het dan toch moet, niet te lang hoeft te lijden. Bah, wat een narigheid zie je op zo’n nucliaire afdeling.

Nou, tot zover maar.

@Beps: Zo lekker naar huis en dan nietsen zeker!!! :thumbsup:

Oh, wat leuk dat jullie me bril wel kikke, hip en dergelijke vinden. :lol:

@Beps: Nu ben je net als mij vorig jaar met kokkie. Zo zat ik ook af te tellen en steeds te denken.

@Bloem: Inderdaad… alleen dit keer met een echte kokkie. :unibrow:

Enneh… kijk uit met dat gemuis van jou. Hi, hi.

Bloem : sorry had je post niet gezien, is al de 2e vandaag:biggrin:
ik krijg het er niet warm van hoor, zorg alleen voor spijs en drank en loop alles steeds op te ruimen.worden ze gek van :biggrin:Jij weer lekker gegeten en nog een dosis lekkere muziek mee voor onderweg:wub:
Gebruik je weleens een mousepad? dat helpt echt wel hoor

Roanna ::kus:

@Dank jullie wel hoor, maar hier gaat het verder allemaal goed.

Ik hou er nu maar over op, want het kan voor anderen best langdradig zijn om het te lezen, maar moest het even kwijt.

Iedereen een fijne avond verder een heel goed weekend en tot morgen maar weer.

Weltrusten alvast. :dag: :slapen:

:kus:Voor jullie all!

ach roanna, we vertellen allemaal hier wel eens iets wat misschien iemand ooit als langdradig kan zien, maar kom op zeg, is niet nix natuurlijk

snap dat je best van slag ben… maar helaas, zo gaan die dingen… erg triest… gelukkig was ze een beetje wakker…

@ raak, ik zou juist weg van huis willen zijn als ze zo bezig zouden zijn!

en nee, muismat? nee, ik heb moussie los op tafel liggen maar denk nu dat ie iets te klein is, waardoor ik te veel polsbeweging maak… maar ja heb ff geen geld voor een egonomische muis. ik muis nu met links

ga wel zo afsluiten… als alle muziek gefikt is

Roanna : welterusten slaap lekker. enne je kan hier toch alles kwijt.doen wij ook hoor
Bloem : kijk je weluit met je pols, heb je ook nog nodig om te trainen he haha

@Roanna: :kus: En gewoon vertellen als je iets vertellen wilt… Ik zal jullie de komende tijd ook wel doodslaan met gezeur over hubbie… ja dat is nu eenmaal zo…

Ik moet morgen me thubbie de laatste dingen regelen: krukken, bedverhogers(nee dat bed komt er tot zover dus echt niet, dus het ‘bloembedje’ maar naar beneden) en de schapjes
En dan mag ik voor de verandering: … … … werken…

Trusten alvast

@ beps succes met werken!!

kan nie beslissen hoeveel nummertjes er nog bij die CD op moeten :stuck_out_tongue:

:dag: hey meiden!!
Gelukkig zijn jullie niet al te druk geweest vandaag en hoefde ik niet zoveel bij te lezen. Cursus zit er op nu, weer gezellig gekletst en een certificaat erbij in het dossier. Niet dat het veel voor stelt hoor. Maar als hun er blij van worden vind ik het ook goed.
Na het eten geshopt met N en ik heb een supergaaf t-shirt gekocht. Ik had het al eerder gezien maar vond het knap duur en ben toen maar vlug de winkel uit gelopen. Ik dacht misschien is het nu in de uitverkoop maar nee. Ik heb het 3x uit de schap genomen en weer terug gelegd. Daarna toch maar aan getrokken, en toen was ik verkocht. Inpakken en wegwezen. Loop ik er weer fleurig bij op vakantie.

@Roanna
SUPERGAVE bril!
En dan een vreselijk bericht van je collega. Hopen maar dat ze niet veel hoeft te lijden.

@Beps
Druk met de voorbereidingen voor de operatie van hubs.

@Bloem
Last van je pols. Toch maar snel voor een andere muis op pad gaan, is wel belangrijk hoor. Ik had ook zo’n ergonomische gekocht een poos geleden maar vond hem niet prettig muizen, te hoog. Maar dat is persoonlijk he.

@Toos
Noodweer gehad vannacht. De Q-koorts … de waardes zijn wel gedaald dus de uitslag was op zich goed. Wat niet wil zeggen dat je geen klachten meer kan hebben. Dat kan jaren duren zei de dokter. Het is alleen uitkijken dat het niet chronisch wordt. Ze hebben op van alles meer getest en ook dat was gelukkig allemaal in orde. Volgende week nog 2 uitslagen en hopelijk zijn ook die goed. En wat doet de stress he? Dat put je ook uit met alle gevolgen van dien. Moeilijk om nu te beoordelen wat waar aan ligt.

@Raak
Druk met calculeren en nog niet van de steigers verlost.

@ marion :kus:

trustellllllll

@Bloem
Truste :kus:

:turkey:Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana:turkey:

Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Roanna,:kus:,is niet makkelijk,zulke dingen,sterkte.

Marion,mooi shirt gekocht ach moet kunnen toch …

Fijne dag allemaal

Wakker, aan een cappu, en verder niets te melden.
Zit te hangen, heb het gevoel nog niet wakker te zijn

Hubs moet om 14 uur werken, ik om 16 uur.
Hihi…we gaan schapjes doen…

@Marion: Je mag jezelf toch ook wel eens verwennen: Dus GAAF SHIRT!!!

Goeiemorgen!! :dag:

Roanna: pff wat een naar bericht!! :kus: En tof brilletje!!!
Bloem: bedrijf van paps in zwaar weer… :frowning: Hoop dat het goed komt!! En muziekjes downloaden… :smiley:
Beps: druk bezig met de voorbereidingen!! :kus:

Ehm…
*** weer de helft kwijt… :crybaby:

Ik gister naar de stad… nieuwe sportschoenen gekocht… Mijne waren eigenlijk 1 maat te klein, en ging nu echt pijn doen… Verder niet veel boeiends gekocht… :wink: Wel nog even naar Beverwijk (ZM) voor de aziatische winkel… :smiley:

Vandaag even wakker worden, wat aan postcrossing doen… en dan komt mams om 13uur al weer thuis :smiley: Gezellig!!

Later!! :kus:

Goedemorgen allemaal,
Ben even afwezig geweest, compie ging raar doen, dus zat een paar dagen zonder, maar nu ben ik er weer. Heb ook niet alles teruggelezen. Druk vandaag, hier braderie vandaag, jammer dat het geen mooi weer is, maar ga zo wel even kijken of ik nog wat leuke dingetjes kan scoren om mee te nemen voor de familie daar.
En om een uur of 1 naar schiphol, om Crazy d’r Hubs op te halen, die komt vandaag naar huis, Crazy zelf volgende week pas.

Heb wel gelezen over Roanna d’r collega, vreselijk, en is eigenlijk ook een collega van mij, dus sterkte ermee Roanna!

*Hier van de week ook iets vreselijks gebeurd, knul van 29(zoon van kennissen, en ken hem zelf ook wel, maar niet echt heel erg goed) bedrijfsongeval gehad in Amsterdam, gevallen voor de tram, en overleden, misschien hebben jullie er wat over gehoord in het nieuws. Echt vreselijk, vrouwtje van hem zwanger, bijna uitgerekend. Hij was net zo oud als mijn oudste zoon, kreeg pap in m’n knieën toen ik het hoorde, het hele dorp praat over niks anders meer. Morgen afscheid nemen, en maandag begraven, twijfel nog of ik er heen zal gaan, kende de mensen nou ook weer niet heel erg goed. *
**
Nou, ga weer ff wat doen, tot later…:kus:

Morre iedereen :dag:

Nou, ik ook lekker geslapen. Oke, wel met zopy, maar daar lig ik verder niet wakker van. :lol: Het kan even niet anders.

Oh, is toch wel wat voor al die gedupeerden van die TP en GT!! Sommigen krijgen zelfs ook niets terug van SGR, omdat GT in het begin van het jaar er een tijdje heeft uitglegen en die mensen piesen nu allemaal naast de pot. Verschrikkelijk hoor. Geld kwijt en geen waarschijnlijk geen vakantie.

Nou, mensen allemaal even langs Cynthia… die vind vast nog wel wat voor je. >>>

Verder ook niet veel te melden. Vanmiddag naar een verjaardag verderop in de straat en morgen, denken we, naar de ZM.

@Beps: Je gooid het er maar op hoor. Wij luisteren wel.

@Marion: Moet zo nu en dan kunnen toch!!! :kus:

Iedereen een fijne dag verder en tot vanavond ofzo. :dag: