Roanna, zoooo die is blits zeg…ik weet zeker dat hij je leuk staat. Lekker modern.
Roanna : wow wat een kek brilletje!!!Nee hoor,ben thuis ivm schilders maar druk met calculatie nieuwe contracten
Viva : druk aan de poets? wel beetje relaxen tussendoor hoor
Bloem : kleinzoon gaat gelukkig goed hoor.bijna weekend en zonnetje hier, wat wil je nog meer??? hihi
MK : druk op het werk maar gelukkig geen noodweer gehad
Beps : naar garage voor garantiegevalletje, altijd doen,ben je weer lekker ge-update;)
Damber :voor jou ook weer bijna weekend, nog wilde plannen?
Toos: ook al nieuwe bril, mooi rose, wat zal die mooi staan.gaat het wel zonder alle medicijnen?leuk weekend gepland zo te lezen.Hier is Tilburg kermis…
owh ist kermis in Tilburg alweer? is toch altijd pas in augustus?
@ roanna, leuke brillie!! gaaf… lijkt wel een beetje op die van mij ![]()
Hallo iedereen !!!
Lang geleden, maar heb al uitgelegd via pb’tje aan Bloem hoe het komt. Dus jullie horen het wel.
Verder was het hééééééééééééél leuk om iedereen te leren kennen hoor !!! Misschien volgend jaar weer ??? Bij ons wordt het afwachten …
Nog 3 weken en we zijn “oma” en “opa” … Ik kom zeker en vast nog wel eens langs hoor !!! Vele groetjes uit België !!!
@Raak: Gelukkig dat het meegevallen is voor je kleinzoon. Kinderen kunnen gelukkig wel wat hebben. Ja gaat goed zonder medicijnen, moet het tenslotte zelf doen he.
@Kaylo::dag:
@Kaylo: :dag:!!!
Zo terug van de garage, koffie gedronken en nu even nietsen, eten koken en naar t werk!
@Toos: goed hoor geen zopi meer. En dat je het gewoon ‘niet mist’ is wel heerlijk lijkt me…
Nu lekker nietsen en genieten…OHHHH HP!!! IK WIL OOK…maar niemand wil mee…
Roanna,mooie bril hoor,zal je zeker goed staan.
Toos,ook aan de nieuwe bril.
Raak,gelukkig dat klein zoon er weer bovenop is.En tilburgse kermis gezellig,ben er ooit 1 keer geweest,laaaaaaaaaaaaaang geleden.
Kaylo,spannend over 3 weken opa en oma…
ppff wat een rust allemaal… een after lunch dippie? hier wel zeg… pfpff ben blij als het weekend is!
drukdrukdruk,…eten spullen klaar voor te werken…
meld me op t werk
Boodschappen binnen, nu nog 1 wasje strijken…en dan boven op zolder nog even de stofzuiger erdoor heen…WEEKend dus.
Goedenmiddag.
Aardig rustig geweest hier, dus hoef niet veel bij te lezen.
Ik moet weer even wat vertellen. Ik had jullie ooit weleens verteld van een collega van mij die borstkanker had. Nou, op zich ging het best goed met haar, maar nu is ze afgelopen week plots opgenomen in het ZH en schijnt al naar het hersenvlies gegaan te zijn.
Ik had haar vorige week nog aan de telefoon en ze vertelde wel dat het ook in de longen en lever zat, maar dat ze daarvoor nu die zwaardere chemo had en op zich ging dat goed, alleen zei ze, ze voelde zich vaak zweverig, maar dat zou van de chemo komen. Ze wou er nog steeds voor vechten om terug te komen op het werk enzo.
Nu is het zo, zij werkte… de laatste jaren toen ze nog werkte op de andere lokatie, vandaar dat wij het bericht pas vanmorgen op ons werk kregen. Ze schijnt niet meer te weten wat er om haar heen gebeurt en heeft zoals het zich nu laat aanzien, nog maar 1 tot 8 weken te leven.
Omdat ik en nog een paar andere oudere collega’s altijd samen met haar hebben gewerkt, willen we vanvond toch even een bezoek aan haar brengen in het ZH. Kijken hoe het er voorstaat en dergelijke. Ik ga samen met de kok van ons werk, omdat hij het in deze situatie prettiger vond om niet alleen te gaan en heeft mij net gebelt om te vragen, of ik vanavond mee wou. Natuurlijk wil ik dat.
Pffff… een heel verhaal… maar het zat me de hele middag al niet lekker.
Nou, ik ga ff eten. Laterssssssss :dag:
Getver wat een akelig verhaal Roanna, het is voor haar te hopen dat het niet te lang duurt. In ieder geval sterkte vanavond, zal niet makkelijk zijn
Kaylo : :dag: spannend hoor.laat je het ons wel weten he
Viva : ik word alleen van het lezen van zoveel energie al moe:kus:
Beps : het slaat toch niet over ofzo?als het besmettelijk is dan blijf ik maar even uit de buurt.zit lekker in het zonnetje
@roanna
Wat een leuke hippe bril!
Een vreselijk bericht van je collega, nu naar het ziekenhuis… vast met lood in je schoenen.
@toos
De zopi in de vuilnisbak en toch lekker slapen, heerlijk hoor.
Is het nog stil in huis nu W. uitgevlogen is?
@Roanna: Sterkte meis, ik hoop dat het meegevallen is. Het zijn niet de leukste dingen die we doen kunnen/mogen. Ik hoop dat het toch een hoop heeft kunnen betekenen voor jullie allen!
Hier is het druk, tenminste, redelijk druk!!!
Nu even adempauze!
Roanna : meissie ik had je berichtje heel niet gelezen.wat zal dat een klap voor je geweest zijn zeg.heel lief dat je er heen gaat en probeert een steun voor haar te zijn:kus:veel sterkte hoor
@raak
Hoe gaat het met het schilderen, konden ze vandaag nog iets doen tussen de buien door?
MK : nee, ze zijn vanmorgen gewoon naar hun werk gegaan. Het goot toen nog, daarna heeft hier de hele dag de zon heerlijk geschenen:so:
Maar ja, volgende week weer verder, zit nu alleen nog wat langer met al die rotzooi en steigers in mijn tuin. Kan daar niet zo goed tegen;)
zo bijna klaar, nog 20 min!
Nu rustig aan afsluiten, en dan naar huis…
Morgen laatste dingen regelen voor Hubs naar t ziekenhuis gaat, volgende week. Volgende week vrijdag heeft hij de operatie achter de rug…dan gaat het elke dag een stukje beter…
tot laterssss
ellow
ikke ook weer thuis. kan echt niet meer rechtsmuizen en al amper typen… echt te veel (thuis) gemuisd. nu dus maar met links…
@ roanna jeetje, is dan wel heftig als het zo snel achteruit gaat… maar goed, jij krijgt de kans op afscheid te nemen, even langs gaan voor een hart onder de riem en mee met kokkie (!!
!! haha) voor morele steun…
:kus: gaat het een beetje?!
@ raak flinke klus het huis schilderen met dit weer, maar strax wel alles mooi
@ beps aftellen voor jullie… vanaf wanneer is hubbie thuis?
verder… ikke lekker gegeten bij paps en mams. dit keer was het wachten op mams, dus hadden paps en ik even een uurtje alleen om bij te kleppen. broer erbij, die had turgutreis 2009 muziekjes voor me gedownload, dus die kan ik zometeen ff branden om mn boxen in de auto nog een beetje extra op te blazen ![]()