TTT 126 we zijn weer compleet

Ik heb helemaal NIETS gedaan ;)!!!

Zo weer wakker, zo naar t werk. Hier regent het al weer. Wind valt mee
En ohhhh ik heb ZOOO lekker geslapen alleen veels te kort…

@Roanna: Ik ook benieuwd naar je brillie
@Bloemmie: AIKSSS hopelijk valt het voor paps mee. Je hoort ook zoveel ellende momenteel…

En nu,…werken!!!

:turkey:Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana:turkey:

Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

mogguhhhh
wat een grauwe grijze bedoening buiten. ik heb maar even een lampie aangedaan

:dag: allemaal werk ze vandaag
bijna weekend!

Het is hier ook nog helemaal donker, al is het voorspelde noodweer niet gekomen (iig niet bij ons). Ik weer op het werk… en nog steeds druk :frowning:

Goede morgen …
Geen noodweer hier maar het komt er wel met bakken uit, en zo af en toe onweert het.
Maar daar hebben we binnen geen last van he. Zo meteen eerst naar het lieve manneke en vanmiddag het laatste deel van de cursus. En dan … weekend!

Goedemorgen, Hier ook grauw en grijs buiten :frowning: weer aan t werk. Meld me weer

En ik ben weer thuis :tongue: :hihi:!
Zo op de koffie bij een hondekennis, dan naar de garage. Ik krijg een update voor mn carkit. De garage vond dat dit onder de garantie moest vallen, de garantie blijkbaar ook, dus… gratis updaten…

Tot straks…

Goedemorgen, hier nu een zonnetje maar wel een natte troep buiten.

Roanna een nieuw flipje ala paars, we zijn benieuwd
Beps een update voor de carkit…nou ja beter toch.
Mk nog steeds druk maar geen noodweer gehad
Tlr ook de laatste halve dag van de week
en toen wist ik het niet meer.

Ik aan de vrijdagrituelen…

hier zonnig geworden inmiddels…
tis echt een typische vrijdag :stuck_out_tongue:

Goeiemorgen,
Hier vannacht noodweer, storm, onweer en hoosbuien. Zag dat de straat hier blank stond. Nu schijnt hier de zon. Ben nu lekker 3 dagen vrij, morgen samen met hub naar ciske de rat in sjeveningen en zondag naar harry potter.
@Luizen: R. heeft ze ook eens gehad, krijg er nog jeuk van
@Raak: Gelukkig voor je kleinzoon dat het meegevallen is, dot lijn erop en hoofdpijn.
@Viva: Wat een toestand met paps. Hij kon het wat mij betreft bekijken. Die troela weet het toch allemaal zo goed, neemt ze de zorg toch lekker over. Ik kwam alleen om een bakkie koffie en verder niet. Maar je bent er mooi klaar mee met zo’n situatie. Gelukkig dat de thuiszorg het in de gaten houdt en inmiddels ook wel begrijpt dat dit eigenlijk niet werkt.
@Roanna: Nieuwe bril, ben benieuwd. Heb de mijne inmiddels ook opgehaald, is roze en bling bling op de poten
@Marion: Schiet nog niet echt op met je huisje he. Hoe is het met de Q koorts of is het loos alarm?
@Mk: Bedankt voor de foto’s. Ik ben ermee bezig, ze kommen d’r an. Enne nee hoor heb de kinderen niet teveel opgetild hoor. Ik heb van ze genoten.

Goedemorgen. :dag:

Ik net klaar met de vrijdagrituelen. Ben maar meteen begonnen vanmorgen, dan heb je het maar weer gehad.

Heb gisteravond nog even op de brillensite gekeken, want er staan er heel veel op, maar kon die van mij niet zo snel vinden. Vond 'm gewoon wel grappig en hij staat mij volgens kokkie en verkoper ook wel goed. Heb er wel 10 ofzo opgehad, maar kwam iedere keer terug bij die ene en dan maar niet verder zoeken. Maakt het alleen nog moeilijker. Ogen zijn qua lezen wel iets achteruit gegaan, maar veraf nog pico bello.

Oh, werd net nog weer gebelt door Neckervrouw, wel die andere dan, omdat ik regelmatig wat bij hen besteld had, zou ik een bon van €20 krijgen, als ik dan 3 maanden voor een bepaalde prijs mee wilde doen aan de lotto. Grrrrrrrrrr… nee dus ook hier. Opzouten!!! :drool:

Nou dames, nog even en dan voor de meesten WEEKEND.

Laterssssssss :dag: Ga even aan de koffie.

@Toos: :dag: :dag:

Roanna jij lekker vroeg klaar met de rituelen, en volgens mij is iedereen wanhopig op zoek naar mensen die toch nog wat willen kopen.

Toos…bling bling bril, en zie je er ook nog wat door heen??? En hoe gaat het slapen zonder zopi??? Dikke knuffel voor jou, vind het heel knap om te stoppen met al die pillen.

ppfpf zijn weer lekker bezig allemaal met die belpraktijken!

@ toos lekker lang weekend, geniet maar lekker

@Roanna::dag::dag::dag:
@Viva: Gaat goed zonder zopi, slaap goed en heb geen ontwenningsverschijnselen. Tot nu toe een nacht weinig geslapen en vannacht wel wakker van het onweer, maar dat heb ik anders ook

Goedemorgen all :ninja:

@Raak: :dag: Druk?

@Toos: Ja, vind het ook knap hoor. Doe het je niet na. :biggrin:

Lekker weekend voor de boeg zo te lezen. Wij morgen verjaardag hier ergens in de straat en zondag naar de ZM.

@Bloem: Ja, zeg dat wel. :thumbsdown: Maar weer eens even een mail sturen naar dat infofilteradres.

Hier nu wel droog, maar geen zon te zien.

@ raak hoestie nu met bijelkaar gelijmde hoofd van kleinzoon?

@ roanna ja tis echt van de zotten dat soort acties!
@ toos goed zo! zonder zopi lekker slapen, altijd prettiger dan met…

http://www.specsavers.nl/media/images/frames/angle0-large/24864732.jpg

Deze is het dus geworden.

Ik ga.

Fijne dag allen en tot latersssssssssssss :dag: