TTT 126 we zijn weer compleet

@Roanna
Ik zou ook ff een mailtje sturen naar het bedrijf. Misschien kunnen ze nog bergen onder de sneeuw maken :wink:

@Trl
Een voorraadje pompers ingeslagen. Kan ie maar p**pen!

@Cyn
Weer eentje failliet. Jij houdt de boel bij jullie wel draaiend he?

@Beps
Mooi, geen verveling nu, tot hoe laat moet je?

Raak gelukkig het hoofd van kleinzoon met een sisser afgelopen, toch een dikke knuffel voor jullie allemaal voor hem voor de pijn, en voor jullie voor de schrik.

Roanna hahahaha had je gezicht wel eens willen zien…al die mooie wintersport foto’s in het album,en jij maar bladeren met waar zijn de foto’s nu hahahahaha…

Paps belde net, hij had een meningsverschil met zijn vriendin, of ik thee had gezet in de koffiepot (nou vraag ik je) nou nee, ik heb vanochtend koffie gezet en misschien zat er nog een klein laagje in, nou vriendin hield bij hoog en laag vol dat ik thee had gezet, ik die niet eens thee lust…krijg ik dus die vriendin aan de foon, gelijk maar even tegen haar gezegd dat ze zich nergens mee moest bemoeien…wilde ze me onder de tafel lullen, nou mooi ff niet… heb haar even de waarheid verteld…weet ze gelijk hoe ik over haar denk.
En voor de rest LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA(r)

ellowww wladiessss
ik weer terug van het sporten…

@ roanna hahahahahahahaa dat kan er echt maar 1 overkomen en dat ben jij!!! snap niet hoe je het hebt kunnen bestellen want bij elk programma dat ik gebruik krijg je de melding, dat je eerst alle pagina’s voor controle moet doorlopen eer te kunnen bestellen.
ik zou zeker ff bellen/mailen naar dat bedrijf, dat ja, je een digibeet bent, maar dat als je een leeg album besteld dat je dan wel verwacht dat je een foutmelding krijgt… wie weet

@ raak owh goed zo, kleinzoon weer thuis met lijm… pfpffp ongelukjes gebeuren maar tis wel schrikken en dan met dat bloed ook

ikke dus gesport met mams… paps heeft zwaar weer op t werk, bedrijf is failliet verklaard… was dus afwachten, maar paps belde later al dat er (waarschijnlijk) toch een doorstart komt… ff de billen bijmekaar knijpen dus

verder vertelde ze dat ze door ā€˜de staatsloterij’ gebeld was, dat ze speciaal ā€˜geselecteerd’ was, om elke dag/week/maand (weet t nie meer) mee te doen voor 2,50 euro en kans te maken op elke dag grote prijzen (1.000.000) en of ze dat wilde en blaaablaaablllaaaa aan het einde van de rit, of ze ff haar bankrekeningnummer wilde doorgeven… had mams geweigerd en zelfs de chef nog aan de lijn gehad…
ze hadden eigenlijk gebeld voor mij, maar ik woon daar dus niet meer

men is gewaarschuwd!! wil eigenlijk ff de staatsloterij bellen om te informeren/ hun op de hoogte te stellen van dit soort wanpraktijken…

@ viva doe rustig aan wijffie, laat hem en zn nieuwe vlam het dan maar alleen uitzoeken, dan wordt de situatie vanzelf onhoudbaar en dan moeten ze wel! nu ruim jij de brokstukken op en valt het wel weer mee…

pfff wat een verhaal ff bijkomen

Jeetje Bloem, nou hopelijk komt alles goed bij je vader op het bedrijf.

en dan dat verhaal van de ā€œstaatsloterijā€ā€¦zou ze een mailtje sturen…heeft zeker anoniem gebeld, ander kon je het telefoonnummer erbij vermelden…gelukkig was je moeder wakker en heeft ze niet toegehapt.

@raak
Gelukkig dat het meeviel, je schrikt alleen zo als het net gebeurd is.

@viva
Ooh wat vreselijk van die luizen, wij hebben ze vroeger gelukkig nooit gehad.
Leuke vrouw die vriendin van je vader. Als ze het allemaal zo goed weten samen, laten ze de rest dan ook samen oplossen…

@roanna
Ha, ha een leeg fotoboek… ik kan me heel goed voorstellen dat jullie niet meer bijkwamen.

@bloem
Je moet tegenwoordig vreselijk opletten, er lopen zoveel boeven rond.
Er zullen er genoeg zijn die er instinken.
Sterkte voor je vader, ik hoop dat alles goedkomt!

Bloem,spannende tijd dus voor je vader… Willen de voetbalclubs geen broodjes meer…

Viva,gelijk heb je,om je hart te luchten.Wat een gedoe zeg.

Beps,werk ze.

nee het loopt juist hardstikke storm bij paps… maar goed, misschien komt het allemaal goed, ze zijn igg druk bezig het allemaal te fixen

sow… wat een rust hier ineens trouwens… wazzup??

@Viva
Laat ze lekker heen tortelen die 2, hij is zo in love, je trekt toch aan het kortste eind. En dat weet ze en speelt jullie lekker tegen elkaar uit.

@bloem
Getver wat een naar bericht over het werk van je vader. Hopelijk kunnen ze een doorstart maken. Die voetballers kunnen toch niet zonder die lekkere paninibroodjes!? Maar belangrijker … dan kan je vader aan het werk blijven.
Ze zijn weer in aktie dus, de telefoonbandieten. Gelukkig trapte je moeder er niet in.

er kan weer gestemd worden!

Juli fotowedstrijd: Lokale bevolking in Turkije

het gaat erg spannend worden deze maand, denk ik, dus allemaal ff stemmen

ook kan er gestemd worden voor: Receptenwedstrijd Juni/Juli: voorgerechten!

Zo iedereen weer naar huis en rust in de tent :hihi:Kleinzoon gaat goed hoor,ziet wat ā€œwitjesā€ en vergeet af en toe ook weer om rustig te doen.
Bloem : dat is niet leuk voor je vader om zo’n bericht te krijgen.Gaan duimen dat het meevalt. Wat een nep he die telefoontjes
Roanna : Ben je zeker wel uuuuuren bezig geweest dat mooie album te bekijken:lol: vind het trouwens heel slordig om het zo door te sturen hoor
Viva : jij ook weer je dosis adrenaline opgebruikt vandaag. Valt niet altijd mee he van die eigenwijze ouwetjes en dan nog zo’n ā€œvreemdā€ mens dat zich met je komt bemoeien erbij ook
Damber : jij dus vroeger ook een luizenkopje
MK: jij toch ook tussendoor nog even tijd gehad om op de thee te komen
Beps : nog heel even werken en dan zit het er weer op en volgende maand zullen ze je idd ook wel weer weten te vinden als de rest op vakantie is
Trl : C kan dus weer vooruit met de p.epluiers
Cyn : morgen lekker daagje vrij en we zien je zaterdag weer. Veel plezier !! Gaan nog wel meer reisbureaus failliet denk ik zomaar
Marion : ja hoor adhd voelen zelfs denk ik nog beter aan als het tijd is voor en time-ou, hoe klein ze ook zijn
Allemaal hartelijk dank voor de lieve woordjes, dat deed goed terwijl ik zat te wachten hoe het ging:kus:

Niet bijgelezen, gezellige avond gehad…
Nu naar huis en naar bed, morgen om 7 weer beginnen,…

Dat is kort maar krachtig Beps :wink:
Truste :kus:

@ beps :kus: welterusten skattie

slaap lekker beps

Zo thuis, ff snel bijgelezen maar nog niets gemist hahah
We hebben de hele avond spelletjes zitten spelen zooooo gezellig…onderwijl gelachen en gekletst…

Nu onder de douche(hihi 2de keer MET DE luizenshampoo… was ik vanmiddag vergeten haha)
EN dan naar bed…tot morgen!

Beps : nu lekker douchen en schoon bedje in :slapen: lekker en tot morgen

Goedeavond. :dag:

Wat fijn dat de meesten van jullie mij toch zo goed kennen en meeleven en meedenken met het mooie fotoalbum. :wink: Oh, als ik nog aan vanmiddag denk, lig ik weer in een deuk. Nou, ik zal wel zien wat ik hier mee doe. Ga denk ik wel ergens anders kijken om een leuk albumpje samen te stellen.

Heb nu ook een nieuwe bril uitgezocht. Zijn naar de stad geweest en ben geslaagd bij Spekspaarders. Nee, niet die van €99 met gratis glazen, want dat was natuurlijk niks. Monturen van voor de oorlog, althans dat vond ik. Heb nu een leuk paarsig montuur en speciale glazen erbij en dat koste beduidend meer, maar oke, toe maar. Geld moet rollen en als ik daardoor beter kan zien… :wink:

@Bloem: Jeetje… nou hopenlijk gaat het allemaal goed komen met Paps werk.

Enneh… ik ben gister ook benaderd door Vodaf**n, omdat ik ooit mee heb gedaan met een enquete op internet, mochten ze mij een ā€œgratisā€ foontje aanbieden uit de duurdere categorie en 2 jaar lang de helft abonnement.

Nou, ben er dus niet ingetrapt, want A, als ik al mee doe met zo’n enquete, zeg ik overal nee op, geen belangstelling enz, B. als ik dat had gewild, had ik hun wel gebelt, heb ik gezegd. Maar ik moest er maar eens over nadenken, want hij kon niet begrijpen, dat ik dit aanbod afsloeg. Wat ik ook praatte, hij belt me vrijdag ( morgen dus) terug of ik het alsnog wil. Nee dus!

@TRL: Nou, C. kan inderdaad weer van zich afschten. :wink: Maar dat zijn nog eens leuke aanbiedingen he!!! Ga je niet voor niks naar de Mak.

@Viva: Oh… ik heb weer met veel belangstelling je verhaal over die soap gelezen. :kus: Pffff…

@Raak: Graag gedaan hoor. Doen we toch altijd voor elkaar!!! :kus:

En toen wist ik het niet meer. Weer een TO failliet? Nou, hij gaat lekker.

@Beps: Gezellige spelletjesavond gehad en je krijgt het ook nog betaald dus… de pot alweer bijna vol en nu lekker naar bed. Wat een luizeleven heb je toch zo nu en dan he! :kus:
Weltrusten en tot morgen. :dag:

@ roanna nieuwe brillie uitgezocht?! ben zeer benieuwd wat voor paars gevalletje je hebt gekozen :unibrow:

en tja. vodatelefoon, rare belpraktijken allemaal…

nou dames, ikke ben moe, ikke bedje toe denk ik zo…

Ik ga er ook in. Heb weer genoeg gebept vandaag.

Weltrusten all en tot morgen weer.

Trusteeeee :slapen: :dag: