Goedeavond. :dag:
Wat fijn dat de meesten van jullie mij toch zo goed kennen en meeleven en meedenken met het mooie fotoalbum.
Oh, als ik nog aan vanmiddag denk, lig ik weer in een deuk. Nou, ik zal wel zien wat ik hier mee doe. Ga denk ik wel ergens anders kijken om een leuk albumpje samen te stellen.
Heb nu ook een nieuwe bril uitgezocht. Zijn naar de stad geweest en ben geslaagd bij Spekspaarders. Nee, niet die van ā¬99 met gratis glazen, want dat was natuurlijk niks. Monturen van voor de oorlog, althans dat vond ik. Heb nu een leuk paarsig montuur en speciale glazen erbij en dat koste beduidend meer, maar oke, toe maar. Geld moet rollen en als ik daardoor beter kan zien⦠
@Bloem: Jeetje⦠nou hopenlijk gaat het allemaal goed komen met Paps werk.
Enneh⦠ik ben gister ook benaderd door Vodaf**n, omdat ik ooit mee heb gedaan met een enquete op internet, mochten ze mij een āgratisā foontje aanbieden uit de duurdere categorie en 2 jaar lang de helft abonnement.
Nou, ben er dus niet ingetrapt, want A, als ik al mee doe met zoān enquete, zeg ik overal nee op, geen belangstelling enz, B. als ik dat had gewild, had ik hun wel gebelt, heb ik gezegd. Maar ik moest er maar eens over nadenken, want hij kon niet begrijpen, dat ik dit aanbod afsloeg. Wat ik ook praatte, hij belt me vrijdag ( morgen dus) terug of ik het alsnog wil. Nee dus!
@TRL: Nou, C. kan inderdaad weer van zich afschten.
Maar dat zijn nog eens leuke aanbiedingen he!!! Ga je niet voor niks naar de Mak.
@Viva: Oh⦠ik heb weer met veel belangstelling je verhaal over die soap gelezen. :kus: Pffffā¦
@Raak: Graag gedaan hoor. Doen we toch altijd voor elkaar!!! :kus:
En toen wist ik het niet meer. Weer een TO failliet? Nou, hij gaat lekker.