:dag: werkze!!
ja idd, raak… hoe staat het ervoor? zijn ze alweer thuis???
:dag: werkze!!
ja idd, raak… hoe staat het ervoor? zijn ze alweer thuis???
Raak beterschap met je kleinzoon, jeetje dat is schrikken, maar ze kunnen wel wat hebben hoor, en bloed lijkt altijd erger dan het is, maar ik duim voor jullie dat het allemaal mee valt, misschien een hechting of anders een flinke dot lijm, doet wonderen. Al zal hij wel hoofdpijn hebben. En jullie ook van de schrik.
Beps luizen…brrrr praat me er niet van als er een luizen heeft gehad dat is het Damber wel, moet je je voorstellen haar zo lang tot over haar billen en dan luizen, en niet 1 keer nee wel een keer of 20 denk ik zo…pfffffffffffffffffff. En niet een paar luizen, maar hele legers liepen er over haar hoofd…behandelen behandelen en nog eens behandelen. Op een gegeven moment maar de huisarts gebeld, toen kreeg ik dus op mijn sodemieter, mocht haar niet zovaak behandelen…toen kreeg ik dus iets sterkers en moest het daar mee doen, en mocht vervolgens Damber haar haar niet wassen voor 3 weken. Hubs en ik op de bank, Damber op de grond, grote badlakens op schoot (witte, dan kan je het dus goed zien). En dan maar neten verwijderen…eindelijk overal vanaf, gaan we op vakantie naar de camping, zit een vriendje van onze zoon daar, en zegt mijn moeder is naar het dorp want ik heb luizen…grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr HELPPPPPPPPPPPPPPPPP, ja hoor Damber wederom in de prijzen. Hubs ''s avonds weer naar Den Haag om spul op te halen…Toen ging Damber werken in het dierenasiel en je raad het al, wederom luizen…gadver…jullie willen niet weten wat ik allemaal gedaan heb in huis om ze te weren…iedere dag beddengoed wassen, alle jassen van de kapstok in de was…alles met detol ontsmetten …blehhhhhhhhhhhhhhh. Nou alles bij elkaar kwam ze er toch niet vanaf…op vakantie naar tjechie ja hoor weer luizen…toen haar haren geverfd (rood), en nooit meer luizen gehad.
Ik naar paps geweest, nou ik heb gedaan wat ik moest doen, hij praatte wel maar daar was dan ook alles mee gezegd…vriendin dit en vriendin dat…ga ik boodschappen doen, en zit in de auto krijg ik telefoon van de zorg…ik er langs…wat ik dus al dacht, hun hadden het dus ook gezien … hij is niet te pruimen, maar raak langzaam maar zeker de grip kwijt, zijn vriendin overlould hem, en had een klacht ingediend bij de zorg, dat ze hem moesten wassen (nou dat krijg je dus niet voor elkaar, hij gaat 1x per week onder de douche en dat vind hij genoeg, ik niet maar ik krijg het niet voor elkaar dat hij vaker gaat). Zijn vriendin vind dat zijn voeten met een soort vette zalf ingesmeerd moeten worden (de zorg vind dat prima, maar dat kan niet met steunkousen aan, dus had ze al eerder gebeld dat die sokken uit moesten blijven, dat hebben ze dus gedaan met het gevolg dat hij dus weer hele dikke voeten/benen krijgt)…
Waar bemoeid dat wijf zich mee…ik wordt er nog eens stapel gek van…De zorg vind dus eigenlijk ook dat hij niet meer alleen thuis kan zijn (wat ik dus al vanaf het begin vind), en naar een verzorgingstehuis moet, maar dat krijgen we dus niet voor elkaar…want dat gaat op vrijwillig basis, en hij wil absoluut niet weg daar waar hij nu woont…![]()
:mad:.
Maar om hem nu onbekwaam te laten verklaren bij de rechtbank vinden ze ook nog te vroeg…grrrrrrrrrrr ik weet het niet meer, ik laat het allemaal maar gaan. De zorg weet nu hoe de vork aan de steel zit…en ook hun houden het verder in de gaten.
@Viva:Zo, wat een verhaal weer Viva. Het houd ook maar niet op met die vader van je. Jij loopt je eigen de pestpokken voor hem en dan dit weer. Ik zou er denk ik op een gegeven moment ook gek van worden. Wat een eigenwies iemand he!!!
@Raak: Och jee, meid toch!!!
Dat zal pinlijk zijn geweest en wie weet nog. Hopenlijk valt het allemaal een beetje mee. Laat je het ons weten?
Oh meiden, ik moet ook ff wat vertellen. Ik had toch een fotoboekje ( dacht ik ) aangemaakt. Nou, die kreeg ik net binnen hoor! Ikke blij en nieuwgierig en wat zien ik? Een heel mooi tranparant albumje met … fotos van… ik denk de wintersport. :unibrow: Alles blanco wit.
Ikke weer naar de website kijken hoe of wat… blijk ik de foto’s wel geupload te hebben naar die site, maar niet in een album te hebben gesleept. Dus ben ik nu een album rijker, maar geen enkele foto erin. Kokkie en ik lagen dubbel. :unibrow: Ik zei… dat heb je met zo’n digi Truus als mij.
By the way… kokkie is ook de boel buiten aan het schilderen.
Beps… werkse zo. :dag:
Roanna: haaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahah
Hi dames, heb nog niet bijgelezen maar kleinzoon is gelukkig weer thuis.
moeilijke plaats om te hechten dus hele klodder lijm en een soort rode troep erin. Nu ligt die te slapen,is goed want hij moest zich rustig houden en dat lukt niet zo heel erg met een adhd-tje. Hij was wel heel stoer geweest in het ziekenhuis.ze vonden hem een bikkel
Raak: oh gelukkig… het valt dus wel wat mee?? Nou goed rustig houden en dan komt het helemaal goed
:kus:
Viva: voor jou ook :kus: :kus: :kus:
@Roanna: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
En dat van de hele afdeling hier…we hebben krom gelegen hier…
ben dus ondertussen op het werk, en meld me weer…(tot 22 uur dus)
Nou, hier anders ook hoor. :biggrin: :biggrin: :biggrin: :crybaby: Nouja, zit niets anders op, dan de foto’s af te laten drukken en ze alsnog handmatig in dat album te plakken. Gelukkig was het niet zo’n duur album ( pje ) .
@Raak: Oh gelukkig dat het nogal meegevallen ( alhoewel?) is en hij weer thuis is. Nou, doe weer kalm aan hoor! :kus:
Roanna: waar had je hem besteld? Wel raar dat er niet even een melding kwam dat je een leeg album ging bestellen…
@Cynthia: Bij Picture Factory. Nou, toen we bijgekomen waren van het lachen… dacht ik ook zo van … huh… geen foto’s erin en geen enkel briefje erbij, wat er eventueel mis is gegaan. Helemaal niets, dus ben op de site gaan kijken en daar stonden de foto’s nog netjes op de site, maar ik had ze ook nog verder moeten bewerken. Weet ik dat? Ik had dit nog nooit gedaan en had de foto’s die ik wilde netjes uitgezocht, maar helaas… alleen maar van de WINTERSPORT. :biggrin:
@Damber
Een stoere meid!
@Bloem
Laptop stond aan de kabel en op een tafeltje naast bed in mijn woon/slaapkamer ![]()
@Raak
Was er al bang voor dat die opmerking zou komen. **NEE JULLIE ZIJN NOOIT SLAAPVERWEKKEND!! **Ik was gewoon een beetje lui misschien.
@Cyn
Los in de polsen en (heeft een) hyper mobiel
@Beps
Heeft de boel moeten wassen want de nichtjes hebben luizen. Bij de gedachte alleen krijg je al jeuk he?
@Roanna
De fietsfoto’s heb je wss op msn gezien
@TRL
Vrij en aan het shoppen vanmiddag
@Raak
Getsie dat was schrikken voor jullie! Gelukkig is ie weer thuis en viel het allemaal mee. En ook adhd-tjes kunnen ooit rustig zijn hoor. Als ie last krijgt gaat ie vanzelf wel liggen.
@Viva
He toch, hij houdt niet op he! Soms zijn ze erger dan kleine kinderen. Laat ze het maar even uitzoeken, je vader en zijn vriendin, ze menen het toch beter te weten. En loopt het uit de hand dan trekt de zorg wel aan de bel. Beter ook want dan ben jij niet de zwarte piet.
@Roanna
Je bent me er eentje he!! Wat een giller, dat fotoalbum van jou!!
Roanna: ik zou ff een mailtje sturen naar dat bedrijf… Misschien kunnen ze wel ff wat regelen ![]()
Ja, lachen jullie maar! :redface: :kus:
Ik ga ff naar de stad zo.
Roanna: :dag: vind je nog steeds wel grappig hoor!!
:biggrin:
Ik ga er vandoor… WEEEEEEEEEEEEKEND!!!
:dag:
kom zaterdagochtend wel weer… Ben ik alleen thuis!!!
:kus: :dag:
DOEIIIIII poppedoppies… haha
Raak,gelukkig dat het meevalt,zal die vast wel hoofdpijn hebben.
Roanna,hahahaha lig in een deuk hier hahaha ,maar ja wel vreemd dat je geen melding heb gekregen…
Luiers in geslagen bij de Mkr ,C kan voorlopig zijn best doen…
Enne tourplan is ook failliet…
Tourplan??? Goh dacht dat dat wel een grote was,heb daar laatst nog naar zitten kijken.
Ach ja, zo zie je maar, hoe ‘groot’ dan ook, ze kunnen op de fles…
Hier rustig… hebben hooppies lol dus…komen de tijd wel door…