tja ach cyn, weet je wat er met jou moet gebeuren? je moet gewoon stapelverliefd worden op een hollander die om de hoek woont en die jou ook helemaal geweldig vindt! dan is dat hele verhaal met Y zo over
Ja dat moet ook… maar zie dat zo 1,2,3 niet gebeuren ![]()
nee niet als je je telkens met yasar bezig blijft houden…
misschien wordt het tijd voor een brief/ gesprek waarin je uitlegd dat sommige mensen je leven verrijken, voor even en dat je daarna (ouder en wijzer) weer verder gaat en om dit te doen, je het los moet laten
geef aan dat je hem van msn gooit, nieuwe nummer niet doorgeeft (en ook het oude niet opnemen! dan dus!!) etc…
ik heb dat destijds ook erg rigorieus gedaan, alle foto’s verbrand, echt afgesloten… je zult toch een keer verder moeten…
I know honey… i know…
Maar blijft moeilijk…
niemand zegt dat het makkelijk is…
maar het is wel iets wat je zelf bewust moet doen (als jij eraan toe bent) alleen dan kun je verder gaan en uiteindelijk bereiken wat je zelf wilt…
JAAAAAAA
EINDELIJK!!!
Ik heb een 2de vriezer besteld…(Aiji krijgt tenslotte versvoer, dat eerst in de vriezer moet, en ik kom nu ruimte te kort voor mn eigen eten,…)
Woensdag komt hij, 200 ltr extra vriesruimte
(sorry voor mn egootje)
wiep wiep! whooooeerrrraaaa!!
nice nice, je kan nu lekker nog meer vriezer!! beter! waar ga je em neerzetten???
Beps: hahahaha ![]()
Allemaal wijze woorden voor Cyn … wat een schatten zijn jullie toch he!
@TRL
Vrijdag is het hier te doen maar ik ga gewoon werken, ik wil donderdag bij het afscheid van J op school zijn en heb mijn mensjes van die dag naar dinsdag en vrijdag gezet. Ik verwacht niet veel problemen onderweg. Ik kom de wandelaars maar 1 keer tegen, zij steken over waar ik rechtdoor moet, hopelijk geeft dat geen problemen en mag ik door. Het huis van de klant ligt ook gunstig dus moet te doen zijn. 's Middags is de drukte voorbij en geeft het helemaal geen problemen meer. Zo spaar ik mijn verlofuren lekker op, ik heb al bijna een week bij elkaar gesprokkeld met overuren. Gebruik ze liever voor een extra weekje Turkije, staan leuke reisjes voor een mooie prijs naar Cappadocie he!
@Beps
Een nieuwe vriezer, wel gemakkelijk … weer plaats voor jullie eigen eten.
ja die reis naar cappadocie lonkt ook nog steeds erg naar mij, alleen ik vind het verschil tussen 1 pers of 2 pers. te groot… dat gun ik ze niet ![]()
en helaas, hier geen overuren ![]()
@Bloem
Geen vriendinnetjes die met je mee willen?
niet dat ik weet
of ik dat een hint :unibrow:
Nee geen hint, gewoon een vraag. Zou toch kunnen?
Ik weet er wel 1!!! En das geen hint, maar meer een knal met een hamer…
@Bloemmie: de kleine gaat naar de zonnebankkamer en deze komt beneden te staan
Geen hint maar wel een voorzet dus ![]()
Middaaaaggg.
Heb niet zoveel tijd gehad vanmiddag, maar wel net ff bijgelezen.
Wat een problems weer en sluit me aan bij de wijze woorden die al gezegd zijn. Iedereen daarom alsnog een dikke :kus:
Verder zag ik op de lopende band een nieuwe vriezer, een nieuw klepdoosje, een reisje capadocie… voorbij komen. Toe maar! ![]()
@Roanna
En val je nu in de prijzen bij Mies ;)?
@ beps ja durf je dat wel aan met mij? hahahahaha, ga natuurlijk nie elke avond om 9h op mn hotelkamertje zitten ![]()
@ roanna en… wat eten we vandaag? ik heb een stuk kipfilet in stukken gehakt en een potje thai (rode) pasta curree in de pan gefl***** en dan met boontjes en rijst… moet lekker worden
speaking of which… laat ik maar es gaan kijken of dat allemaal wel goed gaat in de keuken
zo grappig, kwam op FB een oude vriendin tegen… heel de middelbare schooltijd mee opgetrokken en daar was ze ineens… wel raar om te beseffen dat je middelbare schoolvriendinnen, WEL zijn afgestudeert… hahaha, ach, keuzes he?
ik ben weg!!!
:dag:
@Bloem: Jij niet afgestudeert dan? Ik dacht het!!!
Wat hebben we gegeten? Aardappelen, gemende sla en ik kipfiletje en kokkie lekker balletje gehakt en vruchtenyougurt toetje. Dat van jou klinkt ook lekker! Mmmmm…
@Marion:Helaas ben ik nog niet in die prijzen gevallen. :frown: Komt vast ooit nog wel .
@Cynthia: :dag: Wel thuis!