TTT 126 we zijn weer compleet

a ha vandaar die problemen, ik had het ook met ie8, en crome…wat een butprogramma zeg, dat komt omdat flash daar niet op wil draaien…niets doet het meer, overal rode kruisjes wat maar met flash te maken had.

Zo ik net via mk een creative zen gekocht in plaats van de ipod…wat een gaaf ding zeg…hij is hagelnieuw…en voor een leuk prijsje gekocht…dus nu alle muziek erop zetten.

@Raak: Oh gelukkig, daar ben je weer. Nu TRL nog. Alles weer naar het oude terug gezet? Wat een gedoe he? :hihi:

Ik heb net even op reisrevue dat stukje zitten lezen over GT. Die heeft zo te lezen, de boel bewust opgelicht. Nou, je zal er maar bij geboekt hebben!

@Bloem: Weer een nieuwe hobby erbij? Poezen doen het altijd goed, vind ik.

@Viva: Een creative zen gekocht? Huh? misschien domme vraag… maar wat is het voor een ding dan?

Viva : heb ik ook en ben er reuze blij mee.had je die niet gezien in ADR ?
Roanna : GT stukje?ga ik ook ff lezen dan
Zal Trl ff zeggen wat ik/J gedaan heb want tot nu doet ie het schijnbaar nog steeds maar wel ff afkloppen

@ roanna ja ja de katten zijn grappiger dan de honden maar tis allemaal zooo grappig

maareuhm… zit met de klepdoos op de bank en t word aardig donker… moet t licht aandoen maar geen zin an…
heb trouwens wel echt een scrollpols gecreeerd de afgelopen dagen, misschien iets minder lang op de flaptop zitten :tssk:

dus :dag: welterusten

Bloem :welterusten :slapen: lekker
als het goed is werkt bij Trl ook alles weer:biggrin:

JAAA ben er weer,was er al wel achter om ie8 eraf te gooien dus ook gedaan,en nu dus weer gewoon aanwezig hier.Had ook overal rode kruisjes,terwijl collega met ie8 nergens last van heeft…Maar ja dan maar ie7 maakt me ook niet uit.

Roanna,foto’s van C op de fiets zal wel op windows live zijn geweest,want op fb heb ik geen foto’s staan.

Zussie,een heel leuk kamp gehad dus,voor herhaling vatbaar,behalve de spierpijn dan.

Viva,3 klepdozen??? Hoeven jullie geen ruzie te maken.

Weltrusten Bloem.

Raak,thanks…

Weltrusten Bloem en tot morgen weer. :dag:

Oke, ik weet al wat voor een ding het is. Ik dacht eerst aan een staafmixer :stuck_out_tongue: of zoiets, maar het is een of andere mediaplayer. Leuk!!

Nou dames. Ik hou het ook voor gezien. Ik ben (lijkt wel) een beetje grieperig. Heb al een paar dagen een beetje hoofd en keelpijn en begin nu ook een beetje te hoesten.

Zo dadelijk maar even met een paar molletjes op tijd naar bed.

Weltrusten all. :slapen: :dag:

Roanna : voor jou ook welterusten en :slapen: lekker enne niet ziek worden hoor

@TRL: Welkom terug ook.

Nou, weet alleen dat toen ik me aanmeldde op FB en jou als vriendin daar zag, ik een paar foto’s kon aanklikken en daar zag ik toch echt jou met een kinderzitje voor met C, erin. Op live heb ik ze nog nooit gezien. Zal daar wel aan gekoppeld zijn, heb er ook weinig verstand van, maar weet wel… dat het leuke foto’s waren.

:dag:

Nee, dat hoop ik ook niet.

Maargoed, op tijd erin met een paar molletjes zo, moet goed komen.

Groetjes aan J. hoor! :dag:

Doeg :dag: :dag:

Roanna : J zegt groetjes terug en ook aan R uiteraard

Roanna,hmmm vreemd,kan ze zelf niet vinden op fb…Weltrusten

Trl ikke zie ze ook niet hoor. Maar ben blij dat het hier weer werkt
welterusten all. tot morgen :kus:

Ben wakker, moet naar mn werk, meld me straks wel…
Heb bijgelezen, maar is echt NIETS blijven hangen…

:turkey:Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana:turkey:

Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz