TTT 126 we zijn weer compleet

:dag:

Goedemiddag.

Nou, het is prachtig weer, maar was echt blij dat ik wel een jasje aan had op de scoot. Je waait haast weg.

@Bep: De rust weder gekeerd in de tent? Echt weer een mooie foto van jullie meisje zeg! :thumbsup:

@Raak: Gelukkig ook weer op de kleptoer hier. Hopenlijk mag dat ff zo blijven. Nu even lekker nazwijmelen met dochter over Turkije en alweer een nieuw adresje voor de carribean. Toe maar!!! :zon02: Heerlijk!

@TRL: Ik had leuke foto’s van jou en C. op de fiets gezien bij het aanmelden op FB vorige week. Echt grappig! :thumbsup:

@Bloem: Hoest nu met je rug? Pijn al wat gezakt?

@Viva: Alweer een nieuwe klepdoos met telefoon? Hoeveel hebbie er nou? Nou, zie dat je die doos ook weer aan het kleppen krijgt, mis je ook niks meer hier. smkiek Ha, ha. Leuk foontje trouwens. Mooi eenvoudig in gebruik lijkt me.

@Cynthia: Gelukkig weer veel te doen gehad vandaag! Toch?

Tussendoor MK ook online. :dag:

he kan weer even reageren!!!
Roanna : nou nee werken doet het hier nog niet goed hoor
Beps : wat een soap…

ZO ik ben op t werk… pfff straks komt de logeerpuber, filmpje kijken…
En dan ook nog warm eten…
Wilden ze graag dat ik langer bleef…moest alweer nee zeggen,…
Maar goed komt wel goed denk ik

Nu aan t werk, tot 19.30

Sluit me helemaal aan bij de updat van Marion

De doos klept er rustig op los ik heb er nu 3…waarvan 1 op sterven na dood is…en de ander niet zo snel.

Heerlijk Viva. Je zou er een droge strot van krijgen, van al dat geklep met die dozen. :lol: Veel plezier ermee hoor!

Raak: Maar voorlopig doet ie het nog.

Beps: Werkse hoor en straks ook nog veel plezier met filmpie met de puber.

Ik moest er ook nog iedere keer aan denken dat geval van je ouders en dat skimmen, maar vergat het steeds te vragen. Nog niet veel opgeschoten dus.

Ik net lekker chocolaaaa gekocht voor mams en mij vanavond… :tongue:

Viva: zou jij misschien je adres nog ff willen pben??? Dan kan ik Flootje binnenkort opsturen naar Den Hague… :wink:

zo… ikke ook weer thuis
was ff drukdrukdrukdruk!

maar goed, heb wel tussendoor bijgelezen maar is nie veel blijven hangen
ik ga zo ff eten maken en dan languit vrees ik

rug doet nog steeds pijn, dus ff rustig aan doen

trl en raak hebben weer problemen met WW

Wat is dat toch met die problemen…ikke heb nergens last van…

En het blijft rustig…

ja de dames hebben Ie8 en/of google crome geinstalleerd… nu er weer af en ze komen ww/ttt niet meer op of wel maar zien dan alleen rode kruisjes

maar ik lig ondertussen echt in een deuk

hahahahhaha hahahahahha TE grappig

:biggrin: geen goed idee om ze allemaal achtermekaar te bekijken wat ik rol hier bijna van mn stoel van het lachen hahahaha :smiley: :smiley: :smiley: :biggrin:

Hier zitten we ook te scrollen…:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Goede avond dames,

heb weer alles bijgelezen en dat in deeltjes… vanmorgen, vanmiddag en nu hihi. Ach, zo heb ik wat om naar uit te kijken.

Weekend: afgelopen weekend was een ponykamp op de manege en heb daarbij (als begeleider) geholpen. Lekker de kids vermaken, met de paarden/pony’s ‘penny-en’ en spelletjes doen. Aardig wat spierpijn opgelopen, kon bijna niet lopen maandag. Als ik maar in beweging was ging het wel, maar als ik rustig op de stoel had gezeten, was het moeilijk om weer op te staan hihi ben ik niet gewend>> rennen door het zand. Was onwijs gezellig, daar ook geslapen en de 2 jongens die er waren (van 13) helemaal gek gemaakt. Dat we nachtwacht zouden lopen, en zij dus niet naar de meiden konden hihi Ze dachten echt dat wij op zouden blijven en hebben dus keurig netjes geslapen in de tent. Hadden wel de wekker gezet om half 3, maar daar doorheen geslapen whahhaha
Gisteren hebben we al rijdend de paarden naar het land gebracht, die hebben nu een maand vakantie. Was nog wel even spannend aangezien mijn paard nogal aan het stuiteren was. Gelukkig is alles goed verlopen en staan de paarden nu lekker op het land.

Spierpijn is nu wel een stuk minder gelukkig :smiley: Moet alleen niet rennen, dat wil nog niet echt whahahah

@ damber :thumbsup: klinkt alsof jij net zo’n lol hebt gehad aan t kamp als de kids
ik vond dat vroeger ook gaaf, kamp… zoooo gelachen in die tijd… en waarom?! geen idee!! hahahaha

@ beps erg he?? ik lig hier onder tafel!

Tssssssssssss… het lijkt wel of iedereeen van de site is gegooid. Wat een rust.

Echt lachuh met die filmpjes.

Leuk zo’n ponykamp he Damber? Jij hebt je zo te lezen weer goed vermaakt.

TRL en Raak: Nog steeds geen goede verbinding met WW?

was inderdaad erg leuk, heb me smakelijk vermaakt :smiley: was m’n eerste ponykamp, maar blij dat ik niet in de stallen hoefde te slapen :wink: Ik lag lekker in de kantine :smiley:

@ roanna, ja ikke ben druk met 90 pagina’s kattenkwaad te doorspitten hahaha

@ damber, dus voor herhaling vastbaar?

Halloooo, heb weer bijgelezen, dat gaat gelukkig steeds wel. ie8 eraf en gc eraf hoop dat het vanaf nu weer beter gaat:finger:
Damber : zo to lezen hebben jullie veel plezier gehad dit weekend. alleen wel met wat spierpijn moeten bekopen
Roanna : zoals je ziet : op dit moment verbinding :dag:
Bloem : leuke site hoor