TTT 126 we zijn weer compleet

@ cyn hoe valt jouw mob eigenlijk?

@ viva ik zie het idd voor me! lekker relaxed hoor :thumbsup: succes!

http://www.cellink.com.au/products/images/nokia5130.jpg

deze is het helaas zat hij nog niet bij mijn bestelling:tssk: een nieuw abbo met nummerbehoud, een nieuwe ac*r laptop en een jaar halfgeld voor het abbo. En dan zelf een foon kiezen…geen aansluitkosten…kijk dan wil ik wel een nieuwere klepdoos.

oeps foto een beetje groot, nou ja kan iedereen hem goed zien.

ware grootte he :wink:

Viva: ziet er goed uit!!

Bloem: ja top!!! Het is nog wel even wennen omdat alles touch-screen is… maar verder ben ik er blij mee :smiley:

Zo naar het bos geweest, zo de meiden op de trein zetten, en dan de schapjes doen…oh nee heb nog wel eea in huis.
Daarna naar het werk, en dan… weer een dag om…
beetje ego vandaag, maar kom er niet door(slecht geslapen enzo)

Goedemiddag, hier werkt alles ook weer, maar voor hoelang?
Viva : boos op paps en lekker in de tuin nieuwe lap aan het uitvogelen
Roanna : werkse voor vandaag
Beps :kids op de trein zetten en dan weer de dagelijkse beslommeringen hervatten
cyn : druk reisjes aan het boeken, zelfs naar Turgutreis
Bloem : rugpijn, dat is minder.betekent wel dat je hem overbelast hebt.uitkijken hoor. op op die mails beter idd gewoon niet meer reageren
MK : alweer helemaal in jullie ritme na de vakantie ?
trl : je hebt lekker weer he om iedere dag met de fiets te gaan
Marion : is een daagje polshoogte gaan nemen
Ik gisteren bij dochter wezen eten in de tuin en lekker onder het genot van een wijntje over Turkije zitten kletsen;)

Cyn,leuk toch om druk te zijn met boekingen alleen jammer dat het niet voor jezelf is.

Beps,lekker naar het bos geweest.

Bloem,nog steeds last van je rug?

Viva,dat is nog eens leuk om zo aan een nieuwe klepdoos te komen.
Wij hebben hier nieuwe pc’s en beeldschermen gehad op het werk,oude worden verkocht,ook de laptops alleen zijn er daar maar 28 van dus dat wordt een verloting,de meeste gaan voor de laptop.

Raak,ga altijd op de fiets naar het werk,is maar 5 minuten fietsen,s’morgens C met de auto naar het kdv brengen en dan thuis de fiets pakken,s’middags wel met de fiets hem ophalen als het weer het toelaat.

Moest vanmorgen bij de chef komen,dacht ojee wat nu…Maar was leuk,kreeg een envelop met inhoud voor me inzet

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

,meestal geven ze dan ir*sbonnen,maar hij dacht dat ik contant wel beter kon gebruiken…

@ TRL :thumbsup: nice nice nice!! kijk een meedenkende chef!~! al enig idee waar je het aan uit gaat geven of gewoon op de grote hoop
@ raak, serefe, klinkt errug gezellig!!

Trl: dat is nice!!! Zo de rust hier weer een beetje terug… Even op adem komen haha… Maar voor hoelang??? :wink:

Kijk dat is nou eens leuk Tlr…misschien voor een reisje de aanbetaling???

Cynnie komt langzaam op adem
Raak lekker buiten gegeten, nou gisteren viel hier een wolkbreuk naar beneden, dus dat werd binnen eten…en nu waai je de tuin uit…en het is hier helemaal bewolkt. Maar de temp. is goed.

Hier volop zon, geen tot weinig wind…
Meiden onderweg, boodschapjes in huis, en nu even uitblazen voor ik moet werken…

Nog een mooie foto van Aiji gemaakt… heerlijk genoten in t bos. De meiden hebben het verschrikkelijk naar de zin gehad, willen volgende week de hele week wel terugkomen haha!!!

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/IMGP3763K.jpg

Viva,zo groot is het bedrag ook weer niet.

Bloem,het zal wel op de kleine hoop belanden,of misschien leg ik het bij een nieuwe salontafel,want wil een kleinere,en misschien wordt het wel wat voor C…

Beps,mooie foto zeg.

Trl : dat is goed nieuws !!!Nu ga ik voor je duimen dat de loting gunstig valt
Viva : hier lekker zonnetje maar ook winderig
Cyn : dochter gisteren vlucht geboekt maar dat viel nog niet mee
Bloem : hahaha we blijven Turks oefenen tamam?
Beps : mooie foto !!! goed teken dat de dames terug willen komen. voor een hele week:paranoid:

Raak: nee dat is inderdaad best lastig om wat te vinden!!! Hoe was haar vakantie in Delphin??
Beps: misschien heb je het al eens verteld… maar hoe staat het met het skim-verhaal???

@Cyn: Nou dat wil je denkelijk niet weten…maar nu gooit de bank het op een ā€˜gost-opname’! En daar ben je niet, nog de bank voor verzekerd…
Zwager is geloof ik nog bezig, ik ga me er niet meer mee bemoeien…ben er een soort van klaar mee(door hoe mn ouders ermee omgaan) …

Cyn : ze hebben het echt fantastisch naar hun zin gehad en hotel was helemaal geweldig !!! Nu gaat andere dochter om een huis te kopen in de Caribbean.ook niet verkeerd he,leuk adresje voor ons

Raak: ja dat heb je inderdaad verteld!! Nice :smiley: En ja Delphin P. moet echt TOP zijn!! :smiley:

Beps: zucht… wat een gedoe zeg!!

And of to work…