TTT 126 we zijn weer compleet

Roanna hier hetzelfde verhaaltje, de was draait, ik heb er al een weggestreken, nu even beneden de boel glad trekken en dan is het goed voor vandaag.

Cyn hoe komt het dat het zo druk is, wil iedereen toch nog op het laatste moment een zonvakantie boeken???

Viva: ik heb echt geen idee!!! Ze gaan massaal opeens boeken… Had gister 12 boekingen… en nu ook alweer 4… Nou lekker hoor… Mij hoor je niet klagen :wink:

@viva
Jammer dat het zo moet gaan, maar je moet inderdaad ook aan jezelf denken.
Hij mag in zijn handen knijpen met een dochter als jij, ook al beseft hij het niet.

@ cyn lekker al die boekingen! ook naar turkije?

hiero druk… en heb me toch een rugpijn! verkeerd gelegen denk ik en allicht van gisteren van de sportschool. heb al wat ingenomen maar helpt nog nie echt…

Bloem: helaas ook naar Turkije :wink: :frowning: Ben nu weer wat aan het uitzoeken voor Turgutreis… :crybaby: waaah ik wil mee!!!

hahaha mag je tips op de factuur zetten voor leuke barretje :unibrow:

hahahaha Bloemmie jij wil iedereen naar jullie stamkroeg in turgutreis laten gaan.
beterschap met je rug…niet fijn om niet goed te kunnen bewegen…
Cynnie…nou ja lekker druk, en uitzoeken is leuk…toch!!! Maar ja dan moet je wel wat kunnen vinden nog.
Mk, het zij zo…hij kan het krijgen zoals hij het wil nietwaar.
Maar goed ik heb VAKANTIE en niets of niemand kan dat gevoel wegkrijgen…heerlijk, op het gemakkie je boel kunnen doen en lekker in de tuin nu, alleen staat er wel een harde wind, terwijl hij uit het westen komt en mijn tuin op het zuidoosten is blaast hij aardig hier door heen.

Zo alweer klaar met uitzoeken… Ben zelfs goedkoper dan Sunweb… Altijd goed… Dus boeken maar!!! :wink: hahaaha

:thumbsup:

@ viva tis vooral met inademen enzo. als ik gewoon zit is er nix aan de hand. had gisteren wel meer kilo’s dus zal daar wel vandaan komen, maar leuk is anders…

Maar niet op 10 oktober. :lol: :stuck_out_tongue:

Viva: Hier ook harde wind, maar doe wel een fleecejasje aan op de scoot.

Bloem: Ben je ook lekker mee. Beterschap ermee hoor!

aijjjjjjjjjjj met inademen is niet fijn…je spiertjes toch een aardig dreun gegeven denk ik, vanavond dan maar een goede warme douche erop en dan een molletje ofzo innemen. Misschien kun je voltaren halen die verslapt de boel een beetje.

Roanna hier is de wind behoorlijk fris…dus is geen gek idee een fleecejasje aan.

Roanna: haha nee… en ook geen ADR… :wink:

@Cynthia: Dat dacht ik al wel. Ha, ha. Trouwens daar zijn de prijzen ook alweer aangepast, zag ik. Heb ik geluk!!! :chin:

Nou, werkse iedereen nog. Ik ga ook even werken. :dag:

Roanna: diverse touroperators werken tegenwoordig inderdaad met “dagprijzen” het kan inderdaad de ene dag 500euro zijn… en de volgende weer 650 of zelfs 450… Vaag… maar goed… Het werkt wel zo…

Ik mijn nieuwe klepdoos binnen,…dus nu aan het installeren…duurt wel ff voor dat die weer gebruiksklaar is, dus ik zit in de tuin, 2 laptops op tafel, alle papperassen erbij voor internet…dus jullie zien het denk ik wel voor je.
Alleen mijn mobiel is er nog niet bij…jammer anders had ik daar al mijn muziek al op kunnen zetten.

@viva
Succes!

Viva: nice!!! Wat voor mobiel heb je besteld???

noki* 5130