ellow ikke weer terug maar was erg benauwd… aardig wat litertjes zweet vergutst
nu bewolkt maar zonneschijn :retard: valt geen pijl op te trekken
@ marion ja errug verleidelijk. wel achterlijk, met 2 personen is het 380 (=190 pp) en in je eentje 270! wat een verschil op zo’n bedrag!
@ TRL lekker fietsen met C. kan dat eigenlijk al met zo;n klein kindje (ja vast, duh, anders zou je t nie doen) maar zit ie dan in een zitje of in zo’n halve ligstoel-geval ding… ja ja ik heb er verstand van
@ viva lekker vakantie!! proost!
@ raak ben je er of niet… lukt het al een beetje beter?
pfpfp mn vingers willen niet, denk dat t bankhangen wordt…
:tssk: ik word een beetje kriegel… krijg telkens mail van iemand die iets wil weten over iemand uit turkije die we allebei kennen en ik ben er wel een beetje klaar mee… :retard:
Zo te zien, niemand meer van de HK aanwezig. Allemaal al ter ruste?
Heb zelf de hele avond aanloop gehad en heerlijk even een tijdje nog buiten kunnen zitten. Daarna ff de rekeningen betaald :finger: en nu even WW-en, maar helaas, er is niemand meer!
Weltrusten voor nu en voor degenen die nog komen vanavond.
@Roanna
Ook al visite. Ik had buuf vanmiddag op de koffie en vanavond kwam mijn moeder nog even.
En nu zal ik maar eens gaan slapen. Ik moet er vroeg uit want J heeft zijn kennismakingsdag op de nieuwe school en ik moet hem brengen. Staat dikke file 's morgens en ik moet om 8.40 al daar zijn. Is errug vroeg voor mijn doen dus zal er na kantoor pas weer zijn.
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
@ Marion rustig aandoen he? tis vakantieperiode dus misschien valt het mee
@ beps “druk” aan het werk? tis zomer he? volgende week komen ze voor mijn ketel
@ roanna alles weer netjes betaald en koffie gedronken, gezellig hoor
hier alles rustig, heb als een blokje geslapen. had alleen een beetje moeite om op te staan, letterlijk dan, aangezien ik op wilde staan en zo: woppa regelrecht weer achterover viel. Mn hoofd was nog nie wakker denk ik, stond een beetje te tollen… maar is uiteraard alweer over maar moet er vast grappig hebben uitgezien
Ik ook al wakker, zo even hier wat in de toko doen…en dan van het zonnetje genieten denk ik.
Had om half 8 al weer een aanvaring met mijn vader, pffffffffffffffffffff…en dan om een scootmobiel, die komen ze maken tussen 8 en 1, hij was gisteren niet te bereiken dus ik denk ik bel vroeg dan hoeft hij niet in zijn onderbroek de deur open te doen…hij was dus wederom niet te genieten. En ik was aan het zeuren zei hij, nou hij zoekt het verder maar uit. De volgende keer bellen ze hem maar uit bed.
Maar goed ik laat mijn humeur er niet meer door verpesten…de oude chagerijn…
Beps denk ik al klaar met de korte dienst en dan nog ff tutten met de meisjes, die vanmiddag weer naar huis gaan. Was vast even gezellig geweest die paar dagen he Beps?
Viva weer in aanvaring met Paps. Lekker gaar laten soppen vandaag Viva. :disgust: Geniet van je vakantie en van het mooie weer vandaag.
MK toch nog even tussen de regels door hier posten. Druk, druk, druk zeker weer. :dag:
Bloem, Marion en TRL allemaal weer naar kantoor en druk met hun bezigheden.
Ik heb net geshowerd en ga ook nog ff wat doen in de toko en voor de kofiie zorgen en dan is het ook alweer tijd. Verder niets bijzonders te melden.
Mk, nee ik kan inderdaad niets goed doen maar hij reageert nu tegen mij zoals hij al jaren tegen mijn moeder heeft gedaan, helaas voor hem ben ik niet mijn moeder. Die slikte eigenlijk alles van hem, maar ik dus niet. Ik zal doen voor hem wat ik moet doen, maar zonder gevoel, ik merk aan mezelf dat ik steeds meer afstand neem. Ik had natuurlijk al niet zo’n goede relatie met hem, oke het is mijn vader, en ik heb verantwoordingsgevoel ten opzichte van hem, maar de emotionele band die je met je vader zou moeten hebben, die hangt nog aan een zijden draadje.
Ik heb nu zoiets van ik doe wat ik moet/wil doen en voor de rest niets.