TTT 126 we zijn weer compleet

@ beps klinkt super gezellig!! lekker de tante uithangen en die meiden blij :smiley: leuk hoor

Ze zijn weer heeeeel blij met tante Beps!

Zo meiden ik ben thuis en heb dus VAKANTIE heerlijk.

Cyn de auto weer klaar, nou de schade valt dan nog mee…200 euro daar heb je geen andere auto voor.
Beps een lege knip, maar lekker met de meiden straks naar de wok…en dan volgende week weer de nachten in om die knip weer te vullen.
Pauze voor iedereen weer over
Raak er lijkt iets mis te zijn met je pc, want je hebt het met msn, hotmaal en hier, dus er zit iets niet goed…maar wat al sla je me dood geen idee. Het heeft volgens mij te maken met of de profiel of er draait een firewal op volle toeren mee.
Marion op het verkeerde knopje gedrukt, dat is mooi balen kan je weer overnieuw beginnen…(is mij ook wel eens gebeurd hoor, en het gebeurd altijd als je een hele lap tekst hebt geschreven, het is nooit aan de orde als je 2 woorden hebt neergezet)

@viva
Jippie vakantie!

@cyn
Weer een paar honderd euro armer, maar wel weer een auto die het doet.

zo ladies… ikke ga maar weer eens sporten :dag:

Goedenmiddag.

Even zien wat ik nog weet.

@Toos: Weer aan naar het werk deze week ,maar wel de troep aan de kant gegooid, incl. de zopy. :wink: Vind het knap van je, maarja, als je zonder kunt, veel beter natuurlijk. Werkse weer hoor!

Enneh… dat zal zeker wennen worden als ze beide de deur uit zijn. Heel herkenbaar! Als ze maar een beetje bij je in de buurt blijven toch?

@Cynthia: Weer een hoop centjes uit moeten geven, maar inderdaad… daar heb je geen nieuwe voor en waarschijnlijk gaat ie nu weer een poosje mee.

@Beps: Doe mij ook zo’n suikertante. Heerlijk he, zo’n dagje uit met de meiden en dan straks ook nog wokken met z’n allen. Toe maar. Lekker genieten hoor! Veel plezier!!!

@MK: Druk op het werk, maar toch zo af en toe ff hier gluren. :dag:

@Bloem : Ook op het werk, maar toch de boel hier in de gaten houden en mee beppen. Wel fijn, als je werk het toelaat.

@Viva: Heerlijk VAKANTIE. >>> Gaan jullie nog weg? Ha, ha.

@Marion: Ja, heel verleidelijk he dat reisje voor dat prijsje!!! :wink:

@Raak: Hoe is het toch mogelijk? Ik denk ook net als Viva, dat er iets mis is met je PC of je besturing, voor zover ik er verstand van heb.( Weinig dus). Maar vervelend is het zeker wel. Ga ff naar je :dag:.

Wij net even de schapjes gedaan en kokkie staat nu het vlees te braden en dan ga ik zo koken. Ja, ja.

Weet even niet meer wie het vroeg over de bril… daar ga ik van de week voor kijken en ik denk bij Specspaarders. Heb hier net wel op het WC gekeken, maar vond momenteel bij de Parel niet veel bijzonders en HA was een beetje druk net. Ik heb gisteren nog even vlug bij Spec in de winkel in het centrum hier gekeken en daar vond ik het wel wat, had alleen de tijd niet meer.

@Bloem: Sportse en tot vanavond zullen we maar zeggen. . :dag:

:ninja: :ninja: sorry hoor… Echt zoooooo druk!!!

:kus:

Zo net neckervrouwtje gebeld, ze hadden ons natuurlijk weer overgegooid naar de pega vlucht je weet wel die van 11.20 uur…nu weer terug gezet naar trans…vertrek 04.30 uur…en ook terug met trans dan weer om 10.40 uur ipv 7 uur…

Dat hebbie dan weer goed voor mekaar Viva. Zo zie je maar… een brutaal mens… heeft de halve wereld en soms moet je wel voor je eigen opkomen. Heel goed Viva!!! :thumbsup:

Wees blij! :biggrin:

Zo is het maar net Roanna…

Hier nu een wolkbreuk!!!

Probeer het weer ff
Roanna : bedankt :kus:
Viva : good for you, you go girl,:vak02:
Cyn : rustig blijven he meis:kus:

Jeetje wat raar dan he!!! Hier nog geen wolkje aan de lucht en bijna geen zuchtje wind. Het ie weer heerlijk toeven in de tuin.

Maargoed, ik ga de aardappelen opzetten. (Nee , niet afgieten.) :biggrin:

Iedereen eetze zo en tot laters. :dag:

RAAK… daar ben je weer!!! :dag: :dag: Jij ook dikke :kus:

Viva : wolkbreuk ???wil wel buiten eten hoor !!!
ben nu via firewall aan het opschonen. Hoop dat het helpt, wordt er echt gek van :teeth::teeth:

Viva: goed zo!!! :thumbsup:

Zo vandaag even flink wat boekingen gescoord… :biggrin:

Lekker!!! Over 20 minuten weer met de bolide (van paps) naar huis… :smiley:

Hier ook nog heerlijk weer,C met de fiets op gehaald van het kdv.

Viva,lekker VAKANTIE,heerlijk

Roanna,op zoek naar nieuwe bril,volgende week weer een poging.

Beps,lekker dagje met de nichtjes en veel plezier met het wokken.

Bloem,sport ze.

Ik ben weg!!! :dag: :kus:

@Cyn
Je kan weer vrolijk rond scheuren, €200 euro is niet niks natuurlijk maar bij de garage loopt het al heel snel flink in de papieren

@Bloem
Beetje geld en HEEL verleidelijk! Maar …

@Beps
De meiden verwend met allerlei moois en vanavond uit eten. Die gaan echt voorlopig nog niet naar huis!!!

@Viva
YES VAKANTIE!!! Begint niet zo goed met die wolkbreuk he? Of anders bekeken, beter in 1 x dan maar.

@TRL
Weer lekker met C gefietst! Ik vond dat altijd zo knus met zo’n kleintje voorop. Gezellig kletsen onderweg of liedjes zingen. Gebrabbel terug of dat bellenblaasgeluid. Tegen de wind in dan kon je de zwitsel ruiken. Het had toch wel iets.

@bloem
Weer sportief bezig vandaag. Pfff … ik ben al een eeuwigheid niet meer geweest. Heb er ff de kracht niet voor.

@Roanna
Mooie brillen gezien bij Spek en deze week maar eens beter gaan bekijken