TTT 126 we zijn weer compleet

@Bloem: Gaat niet goed met mn schouder, heb er veel last van. Verder gaat het, na 5 jaar gedealt te hebben met murphy en zn maatjes is er nu rust in de tent, dat betekende voor mij dat de klap kwam. Kreeg pillen mee van de huisarts, maar heb alles in de prullenbak gemikt, inclusief de zopi.

Raak je hebt nu een berichtje geplaatst, maar ben je er nu weer uitgeknikkerd.

Toos, W, weer onderweg naar Amsterdam, is altijd weer een fijn gevoel he.

Raak ook jou dochter weer veilig en wel thuis…

Ik 1 toets net gehad, je zou er zwaar van overwerkt raken.

:kus:

@Viva: Ben blij dat ze weer naar huis komt, heb haar een week of 4 niet gezien. Zal er aan moeten wennen, want ze gaat van het weekend haar spulletjes pakken om samen te gaan wonen

@ toos spannend hoor… maar ja, betekend niet dat je elkaar nooit meer ziet. ik zie mn moeder minimaal 3x per week

en nu rust, geen murphy, gewoon ff het normale leven… geen zopi’s meer? heb je ze niet meer nodig… nu ff afwachten op de 24e juli,…

@Bloem: Ze zal heus wel regelmatig langs komen, doet R. ook. Ben echt zo’n moederkloek, dus zal eraan moeten wennen. Tja of ik de zopi niet meer nodig heb, tijd zal het uitwijzen. Heb ze een week niet gebruikt en alleen gisternacht slecht geslapen

Ik ga wat in de toko doen, heb een was liggen om op te vouwen en te strijken. Tot latersssss

:ninja: ff alles bijgelezen… pauze weer voorbij… kus voor iedereen die deze nodig heeft.

hier ook pauze voorbij, lekker broodje gegeten mmhmmhhh

@toos
:kus:

Domme gans die ik ben, zit ik braaf een update te typen, heb ik hem klaar … duw ik op het verkeerde knopje … alles weg.
Dan maar een herkansing uit het blote hoofd

@Beps
Girlpower in Bataviastad vandaag

@Viva
Bijna vakantie en paps weer in de verkeerde bui. lk kan me voortellen dat je het weer helemaal gehad hebt. Dikke :kus:voor jou.

@Cyn
Weer pech met de auto. Knap balen want dat kost meteen een hoop geld. Dat geef je liever uit aan andere dingen toch? Reisje Gumbet bijvoorbeeld.

@Raak
Weer inlogproblemen en dochter weer thuis inmiddels. Is de terugvlucht zonder problemen verlopen voor haar?

@Toos
Ook W op weg naar huis. En dan gaat ze weer pakken maar nu voor haar eigen huisje. Dan gaat er echt een heleboel veranderen voor jou. De laatste die uitvliegt he? Je weet dat het gaat komen maar geloof direct dat het even flink slikken is als het echt zover is.
Nog steeds last van je schouder, denk wel aan jezelf he, daar op het werk! Zal vast drukker zijn tijdens de vakantieperiode :kus:

@Roanna
Leuke aanbieding in de mailbox. Klinkt errug verleidelijk moet ik zeggen …

@MK
Ook druk op kantoor. Moet je de schade inhalen van de vakantie?

@Damber-Bloem
De pauze er ook weer op zitten. Aan de 2e ronde begonnen nu.

krijg iedere keer klein vierkant blokje als ik wil reageren en alles wordt dan wit. Nu lukt het weer:Dmaar is nix meer blijven hangen dus :kus:

@Raak
Krijg je nu ook al geen kusjes meer?

Zooo ik weer druk… Pfffffff… maar werkt wel lekker zo… :biggrin: Nog niks van garage gehoord… :frowning:

Marion : nee:tssk: maar hij doet het voorlopig dus afkloppen maar he
Cyn : dat schiet niet op zo
Viva : laatste loodjes,hou vol en maar ff niet aan paps denken
Toos : gelukkig dochter ook zo weer thuis,al is het maar voor even
Beps : met nichtjes op stap om te shoppen, altijd gezellig
Bloem : helaas vannacht niet rustig kunnen slapen
MK : druk aan het werk
Damber :ook weer even wezen gluren
Roanna : fijn he alles ok met R.ben je nog geslaagd voor bril?

@Cyn
Nog niets gehoord. Is dat een goed of slecht teken? Hier bellen ze altijd om te overleggen als er veel kosten aan gaan komen.

@raak
Maar hopen dat het goed blijft gaan nu!

Jippie!!! Auto is weer klaar… Wel weer 200eurootjes… maar goed dan is hij ook meteen weer door de APK en ben ik dus voorlopig weer klaar!!! :smiley: (hoop ik :wink: )

x

ik hoop het ook!

@ marion, verleidelijk aanbod he? echt geeeen geld

Zo thuis, vermogen kwijt(Hihi, oudste 2 strapless bh’s, jongste een Addas sportbroek en een heel leuk shirt…ook van dat merk… Ikke een lege portomonee…(hahahahahah!!!)Oh ja, ook nog een Nke ROZE voetbal…kunnen ze saampjes mee spelen

Net voorgesteld vanaaf naar de WOK te gaan…HAHAHAHA vind ik ook lekker hahahaha…

Mooie samenvattingen, dus ik pas me aan…
:kus: voor wie het nodig heeft…
:dag: