denk t ook
gezellig met de meiden wii’en enzo…
Lig nu in bed, met nichtje, tv te kijken, met klepdoos op mn knieen,
Zo komt oudste nichtje…
Hubs had vandaag de werkauto volgebouwd met gestolen goed, meteen politie gebeld. Bleek Bo-Rent ingebroken vannacht maar de politie zat de inbrekers op de hielen. Hebben de gejatte troep achter hubbies busje verstopt.
Zo met de meiden naar bataviastad, shoppen tot we droppen…
en daarna lekker eten Morgen gaat de oudste in de ochtend weer naar huis, de jongste beslist nog wanneer. Is helemaal ok, zij bepalen het zelf vind ik…
En nu…douchen, want de oudste staat over ruim 1 uur op t station…
Oh ja, gemakshalve sluit ik me vandaag helemaal bij Viva aan :lol:
Oke Beps…girlydag dus…
Nou daar is hubbie lekker mee zeg…Ik had zijn gezicht wel eens willen zien, met al die gestolen handel rond zijn auto…
@ beps jaiks schrikken!! rare praktijken…
maar ja, lekker genieten vandaag :dag:
:dag:
Grrrrrrrr !@#*#!@(&@#(@& Auto is weer kapot… :crybaby: Dus vanmorgen weer de sleutels bij de garage gedropt… en maar weer afwachten…
Sluit me daarom ook bij Viva aan… ![]()
:dag:
he jaiks
je had em toch net pas weggebracht
balen hoor…
Ja… 2 maandjes terug… Toen was het een snaar… En nu weten ze het nog niet… Hij rijdt wel… maar trekt niet op… en rijd in 1 minuten van 0 naar 40 ofzo… Stom ding!! :finger:
:tssk: mmhh that sucks! had ik destijds ook bij mn auto op Gran Can. Stond ik midden op de snelweg zonder power, reed wel maar bij het oprijden van een heuveltje was alle power weg… ik kon em gewoon omruilen voor een andere huur auto
maar das bij jou natuurlijk geen optie ![]()
Nee haha was het maar waar!!! Dan had ik hem meteen omgeruild…
Dus nee gaat mij gewoon weer centjes kosten… Maar geen idee hoeveel!!! :crybaby:
Goedemorgen ladies.
@Cynthia: Goeie auto kopen he!!! :unibrow: Nee, zonder gein, dat is weer zwaar kl*te. Nou, hopenlijk gaat het niet al teveel kosten.
Iedereen verder druk aan het werk zo te zien, Beps druk vandaag met de “meiden”. Geniet ervan met z’n allen en een fijne dag.
Sluit me verder ook ff vij Viva aan.
Ga weer lekker op de scoot naar het werk. Echt weer weer voor toch.:zon02:
O ja, mochten jullie er nog belangstelling voor hebben, kreeg net een nieuwsbrief van inpakken en wegwezen met een leuke aanbieding van die rondreis Cappadocie voor € 169 op bepaalde data in november en december.
Doe je voordeel ermee. :dag:
Roanna: ja vind ik ook… Maar moeten eerst mijn ouders ff een nieuwe kopen… Dan neem ik die van hun wel!! ![]()
cyn, dat is mooi k*t je auto weer naar de garage, misschien is er iets met je uitlaat aan de hand, dan loopt hij wel maar heeft geen power meer.
Roanna een nieuwsbriefje in de inbox voor een rondreisje…
Ikke hier helemaal remi…zit alleen…en heb niets te doen bah>>>>>gedver…
Zit al weer een tijdje aan de telefoon voor paps, maar hij is NIET te PRUIMEN, en luistert dus ook niet naar me…IK WORD ER ZO MOE VAN…!!!
@ roanna ja lekker scooter weer volgens mij
mmhh rondreisje… verleidelijk weer ![]()
@ viva laatste dagje voor de vakantie… je vooral nie druk maken!! chillllll zennnnnn
@viva
Laatste dagje en geen moer te doen… wachten totdat het tijd is.
Pa weer niet te genieten…
@cyn
Balen van je auto!
Ik heb het druk!
Viva: uitlaat schijnt zoiezo lek te zijn… Maar de garage gaf vanmorgen wel al aan dat er waarschijnlijk ook een cilinder kapot is… wat hij kon horen… En dan zou het dus ook geen power geven… Maar ja… we zien het wel weer… ![]()
MK: werkse!!!
@ MK :dag: werk ze!!
Probeer het nog maar eens, ik word hier zooo moe van :dag:
Heb net dochter afgehaald, is dus ook weer veilig thuis
Goeiemorgen,
@MK: Werk ze
@Roanna: Fijn voor kokkie dat hij weer is goedgekeurd, blijft toch spannend he. werk ze vandaag
@Cyn: Je treft het niet met je auto, gaat je weer het nodige kosten. Wordt tijd dat je ouders een andere gan kopen;)
@Bloem: Slecht geslapen door een bovenbuurman op naaldhakken, ben je mooi mee
@Viva: Duimen draaien vandaag, nog effies en dan heb je vakantie. Paps weer eens niet te pruimen. Deze week heb ik het nog rustig, daarna weer vol aan de bak
@Raak::dag:, fijn dat dochter ook weer veilig thuis is. W. zit nu het vliegtuig richting Amsterdam. Komt uit tunesie en heeft het naar haar zin gehad
@ toos en raak, die kids weer veilig onderweg naar huis
@ toos, gaat het een beetje? hoe is het met de schouder?
@ raak nog steeds troubels met inloggen? weird