TTT 126 we zijn weer compleet

mogguh

sooooow had ik een ruzie zeg! ik moest opschieten om te gaan sporten en er stond een heel feest in mn slaapkamer. en dat ze nie weg wilden gaan… neeeee en dat mn familie me zat te pushen en te doen… ik zeg: geef me 5 minuutjes en probeerde iedereen de deur uit te werken… schoppen, schelden, tieren…
pfew…

en toen ik wakker werd had ik me een half uur verslapen… lekker dan

sow ben ik brak en van het padje af… wat was ik kwaad!!

@ beps :kus:
@ Ie enzo… denk dat het niet zozeer aan IE ligt, maar meer aan adobe flash plugin, etc… verzin het allemaal maar…

Goede morgen meiden!
Jullie hebben zoveel gekletst gisteren dat ik onder de update maken in slaap gevallen ben … wel makkelijk want de ogen gaan open en ik kan meteen ww-en.

hahahaha dacht dat ik erg was

:redface: … nee hoor, kan altijd erger :D:D
Ik was al laat met eten want was naar de verjaardag geweest, zoontje van vriendin was jarig. Nog een paar telefoontjes, en die duren meestal lang. Toen bijgelezen en dacht ik ga ff denken wat ik zal schrijven en dat moet je niet doen want dan gaan de ogen dicht.

Goedemorgen dames,

Marion in slaap gevallen op ww :smiley:
Bloem gevochten in haar slaap, dan ben je wel heel brak als je wakker wordt inderdaad
Raak, ik heb die van jou inderdaad ook gezien
Beps, wakker, maar nog niet bij…
Roanna, hoop dat je niet ziek gaat worden
Zussie, ik heb ook geen foto met fiets en C gezien op jouw fb

Zo… ik weer op het werk beland. Kamp was inderdaad voor herhaling vatbaar… Kreeg een krabbel op m’n hyves van een stalgenoot(je), die vond me echt stoer hahhhaa

yeaaaa je **bent **cool!!

@ marion hahaha, volgende keer maar nie in bed ww-en… was je batterij niet leeg dan? mn laptop wordt altijd vrij warm op schoot na verloop van tijd…

Goedemorgen en het werkt nog steeds
Bloem :lekker dan he om zo wakker te worden, ben je gewoon echt boos:drugged:
Damber : leuk he als anderen ook stoer vinden wat je hebt gedaan
Beps : vanmorgen al vroeg te werk en nix blijven hangen:kus:
Trl : bij jou werkt alles ook nog steeds, gelukkig maar
Marion : posten en terwijl in slaap vallen.zijn wij dan zoooo slaapverwekkend bezig geweest :confused: hahaha
iedereen een stralend zonnige dag :dag:

:dag: Gaaaaaaaap!!
Wel wakker maar nog niet echt levend… Wel bijgelezen… kamp/katten op gekke foto’s/problemen met IE/ipod+creative Zen… ehm… Bloem die ruzie had ;)… Marion die slaapt met de laptop haha… En verder weet ik het niet meer…

Nu weer aan het werk… collega komt rond half 1… dus moet mezelf maar ff vermaken… Sinds 2 dagen erg veel last van mijn handen/vingers (3 vingers schieten steeds uit de kom) dus moet maar een beetje opletten met wat ik doe…

En dan vanavond… WEEEEEEEEEEEKEND!!! :biggrin: Lekker hoor!!!

:dag: :kus:

Cyn : goedemorgen !!! wat is dat nou, steeds een paar vingers uit de kom? Kijk maar uit hoor meisje anders ff naar de HA

@Raak: Cyn is ‘nogal los in de gewrichten’! Dus daarom schiet alles erin en eruit…

Ik ben er weer een btje… pfff wat een toestand. Gisteravond een telefoontje… de meiden hebben HOOFDLUIS…ja hoor, heb ik weer… Goed AL het beddengoed is nu gewassen(incl de dekbedden). Ons bed is nu aan de beurt, borstels moet je dan uitwassen met kokend water :arrow: weggegooid dus.
Shampoo in huis, dus zo douchen, auto uitzuigen, kamers zuigen, laatste was op 60 gr wassen… en dan ben ik er geloof ik… Wat een toestand…(je denkt ze zijn 13 en ouder, dat hebben we gehad, nee… er zijn daar nu ook nichtjes van 4-5 jr oud…JOEPPIE!!!):tear:

Beps: oh lekker… Kost je een hoop werk… :frowning:
Raak: inderdaad… ik ben nogal “hypermobiel” zoals ze dat noemen… Officieel heet het HMS en het is heel irritant… :frowning:

Beps : ben je dan mooi weer even zoet mee he. met dit weer heb je dat zo snel. vaak van zand en zo.Dacht eigenlijk dat Cyn alleen losse pols had :slight_smile:

hahahaha ook dat ja… :wub:

hahaha losse pols…
enneuhm nu al weekend!! wow!!

@ beps jaiks ben je lekker mee dan…getverdemme… aiji ook in de was of kan zij het dan weer niet krijgen,…?

Goedemorgen.

@Beps: Onze buurkinderen hadden het vorige week. Het komt nog steeds voor. Zo hoefden toen ook niet school, alhoewel de kinderen nu vakantie hier hebben.

@TRL: Nou, ik ben een digibeet op pc gebied, en dat weten de meesten ook wel hier, maar toen ik mij vorige week op FB aanmeldde, kreeg ik profielen van mensen die je willen toe voegen, te zien. Ik heb jou toen ook toegevoegd, omdat jij er ook bij stond en toen ik op je profiel drukte zag ik toch echt een paar foto’s. Of zal ik spoken gezien hebben? Ik zou echt niet weten, waar ik ze anders gezien moet hebben.

@Cynthia: Toch niet te 'druk" geweest op het toetsenbord de afgelopen dagen?

@Raak: Goed hoor, dat het allemaal weer naar behoren werkt. :dag:

Maargoed luitjes, ik ga me afspoelen.

Bloem: ja goed he!!! Lekker 3 dagen vrij!! :smiley: Zou bijna een ticket boeken :wink:
Roanna: nee daar komt het niet van hoor… Heb in ADR bij het zwembad ook mijn vinger in een verkeerde stand gehad… Dus kan zomaar weer opkomen… :finger:

@ cyn ja da was ook mijn 1e gedachte…

rustig aandoen he?

komt wel goed hoor poppedoppies… :smiley:

popp a doppih
or popp a fingah

fingha…doe die maar…GRRRR :slight_smile:

Nee aiji niet in de was… maar de stofzuiger maakt overuren…
Zo onder de douche haha. kans dat we hier wat hebben is vrijwel nihil maar toch… BRRRR