@Viva: Tja… dan is het eens, maar nooit meer zeker he? :unibrow: Kan me er wat bij voorstellen hoor!
Dat vind ik een heel goed idee van je. Zou er graag een keer willen kijken. Meen ik echt!
Na de vakantie’s maar eens een afspraak maken, want we wilden zowie zo toch nog een keer een weekend hotel in Den Haag, danwel Scheveningen doen, dus wie weet!
gezellie
ik denk overigens dat ergens wonen altijd anders is dan een bezoekje…
ik zou nu ook niet meer 365 dagen per jaar in Turkije willen wonen, maar tis skoan om er te bezoeken allee sevekes he?
Roanna u sijt welecome
Bloem dat is helemaal waar
ik ga maar eens naar huis…
@Viva: Jesu lieve heer. Hebben wij in ieder geval alweer een reisje in het verschiet. :o
Ik zeg heel eerlijk, ik kom niet uit A’doorn eigenlijk, maar zou hier niet meer weg willen. Alles is zo mooi hier. Ik mag zeggen, verpaupering zie je hier nauwelijks en als het al zo is… woden die huisjes opgeknapt. We hebben hier wel echte volkswijken en met name de vogelbuurt in Zuid, maar dat is zo mooi opgeknapt. Plus, wij hebben een heel gezellig centrum waar ze van het hele land graag komen shoppen en wat dacht je van de omgeving hier. Ik raak er niet over uitgepraat… zo mooi.
Klein stukje de snelweg op… Kootwijkerzand met zandduinen midden in het bos. Ook in de buurt van Ede bij het Krollermullemuseum. Je waant je in het buitenland… zo mooi.
Gaan wij er vaak naar toe? Nee, eigenlijk de laatste tijd ook niet meer, maar ben er toch meerdere malen geweest ( vroegah) om even rust te zoeken.
Zo, nu ga ik even achter het… bord!!! :dag:
Ook ik ben best blij met Alkmaar hoor… Kijk bij ons heb je echt wel wijken waar je nog niet dood gevonden wil worden… maar mijn wijk is best te doen… en ach ik heb van niemand last… Maar toch kriebelt het bij mij wel heel erg om een jaartje buitenland te doen… (hostess ofzo) Maar ja als je dat risico in deze tijd gaat nemen, en je vind het helemaal niks… Kom daar maar eens aan een baan in de reiswereld… Is niet gemakkelijk… ![]()
Alkmaar Cyn weet je ik ben er nog nooit geweest, schandelijk eigenlijk he.
Roanna ja de veluwe, ik zou er zo willen wonen, maar ja dat gaat voorlopig nog niet, maar misschien ooit…Ik heb altijd tegen mijn ouders gezegd, waarom zijn jullie in hemelsnaam hier gaan wonen, en mijn vader die daar dus geboren is wil nooit meer terug…ik begrijp het niet.
Zo en ik nu achter de pannen…fijne avond allemaal nog.
Viva: ach het is niet zo heel bijzonder hoor… Het centrum is wel aardig, maar niet supergroot ofzo… en de kaasmarkt… ja dat moet wel leuk zijn…geen idee… Ben er nog nooit geweest… ![]()
Ik ben ook nog nooit in Alkmaar geweest. Nooit verder dan de ZM Beverwijk, dus dat is al wel aardig die richting op. Hi, hi.
@Cynthia: Misschien is het wel handig om dat stukje van OAD over die visumverhoging, even bij het kleine zusje (TLK) vermelden. Daar gaan vaak meerderen naar Turkije.
Jij wel thuis zo hoor en een fijne avond nog. :dag:
Nou meiden laatste half uurtje… Morgen wel werken maar moet naar Amsterdam voor cursus… Dus ben ik niet online… Helaas ![]()
Tot vrijdag in ieder geval!!!
:dag: :kus:
Ik wel een stadsmens hoor,is tenminste altijd wat te doen,beter dan hier,heb altijd gezegd wil niet in E blijven,maar zit er nog steeds,ja familie en vrienden hier.Alkmaar nog nooit in de stad geweest alleen bij het stadion,verder wel veel steden gezien vindt ik zelf,maar Praag nog niet.Maar viva tis toch eerst Rome zien en dan…
Viva,jij alweer lekker weekend
Beps,was de taart lekker.Weer geshopt dus jij helemaal in het nieuw naar Turkije.
C om half 5 opgehaald en zat lachend in de schommelstoel dus dat zag er goed uit,alles was goed gegaan,hij slaapt alleen niet lang,maar dat wist ik al en wil graag overal bij zijn.Hij heeft ook een moederdag kadootje “gemaakt”.Ben ff door gereden naar me ouders,want had het wel ff moeilijk dat ik het niet met V kan delen,dat breekt me toch telkens weer.Dus de tranen maar weer laten rollen
@TRL: Oh meisje toch. Ik kan het me allemaal zo goed voorstellen. Natuurlijk heb jiij het er dan moelijk mee en wil je dit ook nog graag met iemands delen. Vind het zo sneu voor je. Echt. :kus: Gelukkig heb je nog een luisterend oor van je ouders… maar is toch anders he!!! Nou, toch weer sterkte ermee hoor.
Maar wel leuk om te lezen hoor TRL, dat C. het toch wel naar zijn zin heeft gehad.
Tlr…laat maar rollen die tranen, bij iedere traan een stukje meer verwerken zo moet je maar denken…en voor moederdag C. zijn eerste kadootje voor je gemaakt. Wat attent van het dagverblijf. Dat is er waarschijnlijk 1 die je altijd zal bewaren als dat al kan.
Tlr. geen idee wat Rome betreft…ja het is eerst … zien en dan sterven toch???
Nou Rome zal ik wel nooit naar toe gaan hetzelfde als Wenen, mijn schoonzus en zwager waren verleden jaar in Wenen, naar de staatsopera, en naar het slot hupeldepup, en naar de hogeschool voor de paarden, weet ik veel, en bij iedere bezichtiging zeiden ze wat zouden Anja en hubs hiervan hebben gevonden hahahahahaha…
@trl
Alles goedgegaan met C. op het KDV, heerlijk toch.
En heel begrijpelijk dat je het nu even moeilijk hebt, is geen schande hoor.
@viva
Ik ken Den Haag ook niet, alleen een aantal keer op cursus geweest in het NN gebouw dat over de weg gaat.
@cyn
En Alkmaar ken ik wel, heerlijke stad om lekker te winkelen!
Een fotootje van G. in sprookjeswonderland.
En ook ééntje van M. uiteraard.
Mk wat een leuke foto’s zeg, en wat worden ze groot .
Viva,ben in Rome en Wenen geweest,vond Rome wel wat hebben,maar ja als ik er was was het ivm met voetballen en is de sfeer vaak toch wel gezellig.
Vind het echt zo moeilijk dat ik deze dingen niet kan delen,doet me echt zeer.Probeerde me nog in te houden bij me ouders maar lukte niet.