Ttt 119

Mk,wat een leuke foto’s zeg,en wat zijn jouw kids al groot.

Vooral van die grote voeten…

@trl
Je zal het zelf ook wel merken, het gaat echt snel.

Zo de meeste mensen weer weg, mn ouders zitten er nog maar dan kan ik wel ffies langs…

@Praag: ik heb wel wat met de geschiedenis…maar ik vond Praag ook niet je van het…Kwam ook door de organisatie waarmee we gingen!!!

@TRL: Gelukkig goed gegaan met C en het KDV. Dat je het niet met V kan delen… ja dat is vervelend, maar lieverd gaat gaat ook nooit gebeuren. Echt niet. Hij is nl zo een lul dat hij dat zelf niet wil…(sorry maar zo ligt het!) logisch dat je dan overloopt. Maar probeer wel realistisch te blijven. HIJ wil het NIET! ZIJN gemis…

@MK Heerlijke foto’s hihi!!!

en toen…GEEN IDEEE…

http://www.primo.nl/pixelcms/images/projects/nn_denhaag.jpg

Ja deze…het gebouw staat bij de utrechtse baan, en niet zover van het centraal station.

Vind het echt zo moeilijk dat ik deze dingen niet kan delen,doet me echt zeer.Probeerde me nog in te houden bij me ouders maar lukte niet.

Probeer het niet in te houden, en zeker niet bij je ouders.

Beps lekker met paps en mams alvast in ADR sfeer komen…

Helemaal goed Viva :smiley:

@beps
En zijn pa en ma net zo enthousiast als jij?

er staan weer nieuwe ervaringen bij vakantiereiswijzer over ADR

@Beps: Heb je hubs wel even de turkse taart laten zien?
Groetjes aan je ouders he en zeg maar tot, uhhhhhh… in ADR. :dag:

@MK: Och jeetje, wat een leuke foto’s weer zeg. En wat is G. al groot zeg. En M. ook zo cute. Lief hoor!!! :wub:

@TRL: Om even over het voetballen te hebben… nouja… je weet het natuurlijk allang! :tssk:

@Viva: Ik ga er even lezen.

@Viva: Alweer andere tickers? Zijn wel duidelijker he! :vak01:

Nou, dat ziet er weer goed uit. Goeie berichten weer dus.

>>>

ja niet zo rommelig, kan ik niet zo goed tegen:smile:

Ouders hebben er tonnen zin in…

en nu…SLAPEN…zo ben ik moe.
Het lijkt wel of nu ik niet hoef, ook alle vermoeidheid eruit komt…
Dus ik ga zo maar eens slapen als hubbie naar zn werk is(hij mag naar t suien…tussen Roermond en Venlo…)

truste Beps, even de batterijen weer opladen.

zo dames, ik weer thuis en ff lekker zelf een broodje kebab gemaakt… mmhhhh

maar… moet toch ff iets kwijt (jullie zullen wel denken, is ze opstandig vandaag ofzo)

@ cyn… doe ff normaal man!! je bent verdorie 22!! je woont thuis!!! je werkt al 3 jr of langer op hetzelfde reisburo.

GAAAAAAAAAAAAAA, GAAAAAAA op reis, ga naar het buitenland, een jaartje (is sowieso maar 1 seizoen, max 7 mnd) als hostess werken.
En okey, so what… dan vind je het nix. Dan kom je terug, en nee, dan heb je geen werk, maar wat dan nog? Je woont thuis!! Je gaat zoeken naar een nieuwe baan en die vind je dan weer!!
maar wat je wel hebt is een onvergetelijke ervaring, je hebt het gedaan dus je weet wat je ervan vind en je hoeft jezelf niet af te vragen: wat als… etc…
Je hebt (nog) geen vriend, je hebt (nog) geen huis, je kunt gaan en staan waar jij wilt! Je bent jong! Doe wat met je vrijheid!

okey, je bent pas vrijdag weer online en dan zal dit al wel weer in een oud deeltje staan…

@ TRL en viva, het is Napels zien en dan sterven, maar dat maakt niet uit.
@ Rome, geweldige stad! echt geweldig!! maar ik hou dan ook van kunst, cultuur, historie en italianen… uhm… italie… uhm… italiaans eten…

@ TRL och meisje toch,… dat fijne gevoel dat C. het goed heeft gehad en nix te kort is gekomen en dan weer het verdriet dat je het niet kan delen…
nee dat kan niet, niet met DE vader, niet met je geliefde… dat is idd verdrietig… maar zo hoeft het niet altijd te zijn en te blijven… hoe langer jij om V. treurt, hoe langer het duurt eer je geniet van wat je wel hebt of van wat je zou kunnen krijgen.,…
maar gelukkig zijn er nu je ouders om je verdriet bij kwijt te kunnen, niet inhouden, gewoon laten gaan…

@ MK jeetje… zijn dat jouw kinderen?! waar is die wurm gebleven?? hahahaha leuke foto’s!
@ roanna, wat lag er op je bord>???

@ beps, leuke hubby birthday gehad? was de taart lekker?

Ja merk dat ze toch langzaam waren leeggelopen. Hubbie gaat zo lekker naar zn werk en ik naar bed haha

@Bloem: is t Die Tijd van de maand ofzo hahahaha zoooo opstandig!!
maar je hebt wel gelijk (helaas)…op alle aangehaalde vlakken…
Ja taart was HEERLIJK!!!(en er is nog een stukje en die ga ik zo nemen JAMMIEEE!)

lekkel lekkel lekkel
mmhhh ik hou heel erg van slagroomtaart, maar meestal wordt er hier op vlaai getrakteerd. ik bedoel, best lekker, maar bij verjaardagen horen slagroomtaarten. zoals op jouw plaatje van gisteren…

en ja… tis bijna de tijd van de maand maar denk niet dat het daaraan ligt… kan er niet tegen als… nou ja… kan niet tegen dat soort dingen…