Ttt 119

En ik doe gewoon alles tegelijk :smiley:

duizendpoot!!!

Haha nou dat valt wel mee hoor… Het is nu ook vrij rustig, dus dan gaat het ook makkelijk he om 2 dingen tegelijk te doen… :wink:

Ik weer thuis, schapjes gedaan, 2 korte broeken, 2 spijkerbroeken, 1 witte broek, 4 shirts EN…een zomerJURK!!! jaja…

Nu snel zwiepen, bloemen in t water en verder…
:dag:

@ beps klinkt goed!! :thumbsup: goed geslaagd dus! ik hoop dat mijn bestelling ook snel komt… :tssk:

Beps: klinkt goed!!!
Bloem: dat duurt lang! :frowning: Wel bij een NL bedrijf??

ja via goede prijs (bon prix) 7 werkdagen… :tssk: die zijn nu al voorbij…

Bloem mijn bestelling bij Bon Pr*x is ook nog niet binnen, bij Damber duurde het ruim 2 weken.

Zo ik lekker vrij…weekend.!!!

Zooo ik weer 50eurootjes bol.com bonnen in de pocket… Haha weet alleen nog niet zo goed wat ik zal bestellen :smiley:

nice! misschien iets leuks voor mama-dag?

pfff vind je een nachtje rotterdam en concert niet genoeg haha :wink:

owh is dat voor moederdag :wink: da wist ik niet

ik zit te overdenken om met (hongaarse) collega een paar dagen naar Parijs te gaan in Juli… wel leuk he?! :stuck_out_tongue: mmmhh…

Parijs is zeker leuk… Ik was ook al met mams aan het kijken voor parijs… Gewoon ff goedkoop met de bus… en dan inclusief 1 dag Disney :smiley: Leuk me wel leuk !

wij gaan dan met de auto (denken we) en dan van donderdag t/m zondag
ik heb nix met eurodisney… maar wel leuk! zou cker niet in aug. gaan want dan zijn alle fransen vrij en mist de stad een hoop sfeer

Yup… Misschien in september ofzo… Weten het nog niet hoor :wink: Wil eigenlijk ook wel naar Praag… :smiley:

En donderdag-zondag is top… 4 dagen is altijd net genoeg vind ik zelf…

ja je bent natuurlijk wel 2 halve dagen onderweg, maar het moet wel de moeite waard zijn (en ik moet het overleven) ik zou ook liever in sept. gaan maar collega gaat dan misschien alweer terug naar Hongarije…
ach… lekker ansichtkaarten shoppen!! haha :smiley: Nouvelles Iimages

Haha jij met je kaarten… Ik ben nog niet eens door mijn Turkije kaarten heen :smiley:

ne die turkije kaarten verstuur ik nie zo veel.
koop eigenlijk nooit meer kaarten, tenzij ik in volendam ben ofzo… of het moeten hele speciale verzamelkaarten zijn… en die winkel in parijs lijkt me echt een walhalla… :biggrin:

bouncing bloemmie

Wil eigenlijk ook wel naar Praag…

blehhhh Praag:unibrow:, ik ben er geweest, nou never en nooit meer bah…ik heb daar dus niets mee he, ben over de karlsbrug gelopen, het het beeld aangeraakt wat voor vruchtbaarheid zou zorgen, de hele stad doorgehobbeld, helemaal naar boven geloof bijna 400 treden met een trap:slapen:, naar een kathedraal met allemaal beelden aan de buitenkant, en ongelofelijk veel glas in lood:paranoid:…nou dat is dus allemaal niet aan mij besteed…MAAR JA IEDER ZIJN MEUG NIETWAAR…hihihihihihi:kus:

Viva, hou jij uberhaupt niet van steden… of alleen van praag niet??? :tongue:
Bloemmie: ik koop veel te veel kaarten haha… Heb er denk ik nog wel 300 liggen thuis ofzo… pffffffff